Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kokemuksia N103 Hitech5  (Luettu 99344 kertaa)

JayZ

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 111
Vs: Kokemuksia N103 Hitech5
Ei ole vieläkään kusivehkeitä pikku-ännissä. EGR on pakokaasun takaisinkierrätys. Se putki näkyy siinä pakosarjan alla ja lähtee siitä moottorin etupäästä yli toiselle puolelle.

Ännä pudottaa kierrokset tuonne 650rpm käsijarru päällä ja nostaa sitten 850rpm kun käsijarru kytketään pois. A-sarja ei tätä tee. Ännään on softamuutos käsittääkseni tulossa minkä pitäisi parantaa liikkeelle lähtöä.

Viimeksi muokattu: 26.09.14 - klo:12:07 kirjoittanut JayZ

nestori2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2079
Vs: Kokemuksia N103 Hitech5
Kyllä A93H:sakin on takaisinkierrätys, mutta katalysaattori puuttuu. pakoputkesta lähtee putki, joka johtaa moottorin kanteen. Lisää tuo kierrätys ainakin moottoriöljyn mustumista, ehkä sitten päästöjä pinentää, kun tarvittava luokka sillä saavutetaan. Ennen oli 900:n nelipyttyisellä koneella, kyllä tämä kolmipyttyinen sille ihan hyvin pärjää. Että ei kolmipyttyistä konetta kannata pelätä :)

JayZ

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 111
Vs: Kokemuksia N103 Hitech5
Tuo taas ei liity pakokaasujen takaisinkierrätykseen. Ja se putki menee letkulla ilmansuodatin kotelon pohjaan. Sen tarkoitus on imeä suodattimesta / kotelosta paskat pois koneen käydessä. Tuo samainen putki löytyy kaikista Valtroista paitsi N-sarjasta. Ännässä tuo on toteuttu siten, että visko imee roskat pois suotimesta.

Viimeksi muokattu: 26.09.14 - klo:16:49 kirjoittanut JayZ

jth1976

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 85
Vs: Kokemuksia N103 Hitech5
Tuohon softaan liittyen; onko kenelläkään koneelle ohjelmaa millä pääsee koneen sielun syvyyksiin. Autopuolella on itsellä tapana ottaa aina uudesta ekaksi image talteen ja sen jälkeen aloittaa optimointi omaan käyttöön. Sitten jos käy niin (en myönnä että olisi ainakaan kertaa enempää käynyt), että omian koodausten jälkeen ei starttaa, palautetaan alkuperäinen ja koodaillaan toimivat muutokset takaisin.

Harrastuksien pitää maksaa, jotta ei näytä niin köyhältä.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65293
Vs: Kokemuksia N103 Hitech5
siis, otitko tuon väärillä renkailla ja vanteilla?   miksi?   eiks noi valtut juuri räätälöidä nimenoman käytön mukaan?    en ymmärrä tota lokiikkaa.                               ite aina ihmetelly noita varusteita noissa vaihtovärkeisä.

jth1976

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 85
Vs: Kokemuksia N103 Hitech5
siis, otitko tuon väärillä renkailla ja vanteilla?   miksi?   eiks noi valtut juuri räätälöidä nimenoman käytön mukaan?    en ymmärrä tota lokiikkaa.                               ite aina ihmetelly noita varusteita noissa vaihtovärkeisä.

Joo näin tein. Ihan siitä syystä, että noille "väärille" on markkinat olemassa ja hieman vaivaa näkemällä toiset renkaat ja vanteet saa reilusti huokeamalla, vaikka kuinka huomioisi tuon noin 25%:n alennuksen Valtran listahinnasta.
Harrastuksien pitää maksaa, jotta ei näytä niin köyhältä.

simonurminen

  • Vieras
Vs: Kokemuksia N103 Hitech5
N103 on kankea ja jalkatila pieni. Näkyvyys on todella heikko sivuille ja ohjaamo äänekäs.

ht

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2523
  • Etelä-Karjala
Vs: Kokemuksia N103 Hitech5
N103 on kankea ja jalkatila pieni. Näkyvyys on todella heikko sivuille ja ohjaamo äänekäs.

Mites paljon oot ajanut tommosella?
-ei kun nappi huuleen ja rinta rottingilla kohti uusia pettymyksiä...

simonurminen

  • Vieras
Vs: Kokemuksia N103 Hitech5
N103 on kankea ja jalkatila pieni. Näkyvyys on todella heikko sivuille ja ohjaamo äänekäs.

Mites paljon oot ajanut tommosella?

150 tuntia.

taisker

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1132
Vs: Kokemuksia N103 Hitech5
juuri noin ite en pysty sanoon onko joku kone huono vai hyvä ku 2000h päästä

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12221
  • Virolaista kiitos!
Vs: Kokemuksia N103 Hitech5
Sitten kun huomaa, että perseen alla on aina se tietty kone, niin pakko siinä on olla jotain miellyttävää. Mulla on käynyt 143:n kanssa just näin. Suurin piirtein postikin käydään hakemassa sillä.

jth1976

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 85
Vs: Kokemuksia N103 Hitech5
N103 on kankea ja jalkatila pieni. Näkyvyys on todella heikko sivuille ja ohjaamo äänekäs.

Eli jalkatilat kaikissa heikot ja näkyvyyskin, kun sama ohjaamo. Itse kävin eilen vähän testailemassa miten toimii uusi apukuskin penkki käännön kanssa. on parempi, kuin vanha, jossa selkänoja ei taittunut.

Kuitenkin tulee näillä näkymin vaihdettua se yksi kuusiokolo pultti käsin käännettäväksi, niin penkki on alta minuutin poistettu ja takaisin laitettu tarpeen mukaan. Muuten omasta mielestäni kääntö on ihan samaa luokkaa kuin vanhassa 6300:ssa; samalla tavalla penkkiä on liikutettava edestakas kun kääntyy.

Minkäslaisia ratkaisuja olette tehneet esiohjauskahvojen vetämiseen hyttiin? Alaikkunahan on mallia kiinteä, eli onko siihen olemassa valmista mallia tyylin pleksi, jossa luukku. Ja kyllä vedän vielä öljyä hyttiin.

Viimeksi muokattu: 27.09.14 - klo:10:25 kirjoittanut jth1976

Harrastuksien pitää maksaa, jotta ei näytä niin köyhältä.

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7102
  • karkki vai keppana?
Vs: Kokemuksia N103 Hitech5
N103 on kankea ja jalkatila pieni. Näkyvyys on todella heikko sivuille ja ohjaamo äänekäs.
Mikä siinä ohjaamossa ääntä mahtaa pitää? Simmo ite ;D
pessimisti ei pety!

simonurminen

  • Vieras
Vs: Kokemuksia N103 Hitech5
N103 on kankea ja jalkatila pieni. Näkyvyys on todella heikko sivuille ja ohjaamo äänekäs.
Mikä siinä ohjaamossa ääntä mahtaa pitää? Simmo ite ;D

Oletpa tänään todella vitsikäs.

taisker

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1132
Vs: Kokemuksia N103 Hitech5
Sitten kun huomaa, että perseen alla on aina se tietty kone, niin pakko siinä on olla jotain miellyttävää. Mulla on käynyt 143:n kanssa just näin. Suurin piirtein postikin käydään hakemassa sillä.
jumalauta kylmis täälä on sama 121 aivan mahtava varsinki lumityöt tampereella sujuu ei syä ees löpöö toi143 on viä vähä outo ku takana vasta250h