Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Lannoittteen levitin  (Luettu 10389 kertaa)

roadman

  • Vieras
Vs: Lannoittteen levitin
kuka nyt traktorilla enää apupaskoja levittää. Aikaansa seuraava isäntä hommaa tollasen.  ;D ;D 8)

Menee ne kahukauratkin peltoon vaikka pukupäällä  ja on perusteltua ostaa kylän suurin letukka. ;D ;D ;D :o ???

http://www.blizzardplows.eu/?ln=fi&link=products&product=hopperspreader

Mä olen ajanut joskus oikea tiehoitoautoa ja siinä oli smith suolasirotin. Sitä säädetiin g\m2 ja työlevys. Sit vaan ajoon,kone syötti nätisti vauhdista riippumatta. Kun noi lantakoneet olis yhtä helppoja
Noin ne nykyisin tekeekin ja ne pitää joka syksy kalibroida jotta suola määrät menee oikein.
Näihin härpäkkeisiin on saatavana myös moine laite gps pohjaisena.  Yhdellä urakoitsijalla ollu tommonen 4v. Toimiva härpäke suolalla sepelillä ja kuivalla hiekalla. Märkä hiekka menee muuten mut holvaa.

(O)

  • Vieras
Vs: Lannoittteen levitin
nytneivain ollut kyseessä mikään rauch tai amatzone  vaan aataminaikuinen junkkari johon kysyjähalusimniitä säätöjä.ootte te lukutaidottomia

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9598
Vs: Lannoittteen levitin
Mä löysin eilen illalla just tollasen Junkkarin suppilon originellin ohjekirjan muiden ohje ja huoltokirjojen seasta. Mutta sen verta oli hämäräksi mennyttä tekstiä, että ilman Tiimarin laseja , mä en siitä erottanut mitään järkevää ::) Paiskasin kaappiin takaisin, jospa joskus vielä itte tarttis  ;D

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64940
Vs: Lannoittteen levitin
mutta sentäs asiantyngässä pysyvät eikä minnekään ukrainaan lähtennä juttu sotimaan.