• Tavallinen aihe

Aihe Deutz Fahr 770 käyntiongelma  (Luettu 10840 kertaa)

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10748
Vs: Deutz Fahr 770 käyntiongelma
Saako Deutz fahr 770 puintikoneiston remmiä jotenkin säädettyä kun ostin uuden lattaremmin, vanha oli yli 30 vuotias, niin tämä uusi remmi menee heti toiselle puolelle ja ottaa kiinni toiseen remmiin ei siis pysy keskellä , vanhalla  remmillä ei tälläistä ongelmaa ollut.




en tunne kyseistä kampesta, mutta jos siinä on samaan tyyliin niinko vanhoissa massikoissa se hihnan kiristyspyörä, jolla kytketään puintikoneisto käyntiin, niin siinä kiristyspyörän kiinnityksessä on säädöt jolla tuon kyseisen pyörän kosketuskulmaa hihnaan voi säätää. tuo säätö sitten vaikuttaa hihnan asentoon niillä varsinaisilla hihnapyörillä.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Viljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4373
Vs: Deutz Fahr 770 käyntiongelma
Kiristys pyörä painaa selkäpuolelta ja siksi sen säätäminen saattaa olla kinkkinen. mutta onistuu noin puolella kuskeista. Tunsin aikoinaan yhen isännän, joka ei ollut pitkän elämän aikana erehtynyt koskaan, mutta se remmin kiristäminen ei onnistunut.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 50227
Vs: Deutz Fahr 770 käyntiongelma
eikös siellä ole se ohjuri siinä hihnan vieressä?   ainakin 66 ssa on ja tuo kiristimen säätö nyt mitään rakettia ole, hieman kokeiluhalua ja silmää..

Viljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4373
Vs: Deutz Fahr 770 käyntiongelma
No näin se on. Isommissa Fareissa moniura hihna.

nyymanni

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 92
Vs: Deutz Fahr 770 käyntiongelma
No juu 2 pulttia taitaa siinä kiristinpyörässä olla ja oliko putkisokka vielä siinä keskellä, täytyy huomenna yrittää. Kiitos vaan.

SDF

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 183
Vs: Deutz Fahr 770 käyntiongelma
Riittää kun niillä kahdella pultilla säätää kiristimen sopivaksi. Tarkista samalla että kiristyspyörän laakerointi on ok, vaikka onkin puolalaiset NSK:t, niin eivät ole yleensä parhaassa terässä enää 30 vuoden jälkeen. Jossei ole vaihdettu jo.

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10748
Vs: Deutz Fahr 770 käyntiongelma
huomaa myös, että siinä on hihnan kireyden säätö ja sen kiristyspyörän asennonsäätö erikseen.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

nyymanni

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 92
Vs: Deutz Fahr 770 käyntiongelma
Juu eikös tuota kireyttä säädetä jousella .

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 51666
  • KKKK, KerääjäKasveilla Kääpiölle Kömpijä
Vs: Deutz Fahr 770 käyntiongelma
Tää on sivumoottorinen??
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

jompsa

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 69
Vs: Deutz Fahr 770 käyntiongelma
Deutz tietäjille olis kysymys. Pitäis deutsista toiseen vaihtaa sisukset, siis se kokonaisuus mikä siellä eestakas vinksuttaa. Onkohan raadilla käsitystä miten sen saisi vaihdettua, mahtuukohan se esim taakseppäin purettua? Yritän kadesta (660 ja770) saada yhden kunnollisen, pitäis vaan saada ne sisukset vaihdettua. 660 ostettu aikoinaan uutena taloon, onhan sillä tullut jokunen vuosi jo puitua ja nyt sen voisi jo jättää varaosapuimuriksi. Pistetääs tästä pystyyn deutz kysymysten ketju, miekin voin kyllä jotain vinkkejä tietää......
 Mulla olis siihen koppi, saa hakea.

Viimeksi muokattu: 12.07.15 - klo:22:53 kirjoittanut jompsa

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 51666
  • KKKK, KerääjäKasveilla Kääpiölle Kömpijä
Vs: Deutz Fahr 770 käyntiongelma
Deutz tietäjille olis kysymys. Pitäis deutsista toiseen vaihtaa sisukset, siis se kokonaisuus mikä siellä eestakas vinksuttaa. Onkohan raadilla käsitystä miten sen saisi vaihdettua, mahtuukohan se esim taakseppäin purettua? Yritän kadesta (660 ja770) saada yhden kunnollisen, pitäis vaan saada ne sisukset vaihdettua. 660 ostettu aikoinaan uutena taloon, onhan sillä tullut jokunen vuosi jo puitua ja nyt sen voisi jo jättää varaosapuimuriksi. Pistetääs tästä pystyyn deutz kysymysten ketju, miekin voin kyllä jotain vinkkejä tietää......
 Mulla olis siihen koppi, saa hakea.

Viettopinta? Kohlimet? Seulat? Vai mikä?????
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4641
  • Paalauksen iloa
Vs: Deutz Fahr 770 käyntiongelma
Tää on sivumoottorinen??
Ookko jo laittanu omaan vaariis turboa ja välijäähdytintä ;D

jompsa

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 69
Vs: Deutz Fahr 770 käyntiongelma
Deutz tietäjille olis kysymys. Pitäis deutsista toiseen vaihtaa sisukset, siis se kokonaisuus mikä siellä eestakas vinksuttaa. Onkohan raadilla käsitystä miten sen saisi vaihdettua, mahtuukohan se esim taakseppäin purettua? Yritän kadesta (660 ja770) saada yhden kunnollisen, pitäis vaan saada ne sisukset vaihdettua. 660 ostettu aikoinaan uutena taloon, onhan sillä tullut jokunen vuosi jo puitua ja nyt sen voisi jo jättää varaosapuimuriksi. Pistetääs tästä pystyyn deutz kysymysten ketju, miekin voin kyllä jotain vinkkejä tietää......
 Mulla olis siihen koppi, saa hakea.

Viettopinta? Kohlimet? Seulat?

Juu, siis viettopinnat, seulastot ja se aaltopelti mikä on heti puintikelan takana.

nyymanni

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 92
Vs: Deutz Fahr 770 käyntiongelma
Jos jollain 770 hytti Loimaan lähellä. Niin kiinnostaa kyllä.

Viljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4373
Vs: Deutz Fahr 770 käyntiongelma
 Mees kattoon paikanpäälle SKN, kun kerran Loimaan suunalla, jos vaikka osaisit antaa ohjeita.