Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Laitteiden ja kalusteiden kestävyys  (Luettu 21697 kertaa)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65421
Vs: Laitteiden ja kalusteiden kestävyys
tuo pesuaikojen jatkaminen on todella syvältä.   töitten ohessa kun meinaat pestä jotain niin uudet koneet jauhaa sitä pyykkiä 3-4 tuntia ja sitten aika märkänä, kuitenkin 900 kierroksen linkous.      helposti unohtuu koko kone kun töihin kuitenkin lähettävä sitten joskus kesken.                 vanha miele pesi korkeintaan 2 tuntia ja pyykki oli kuivaa jo pelkällä 800 linkouksella.         en nyt tiiä kaatuko virma siihen koneen käyttämän sähkön määrään.

arzyboy

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4314
  • Autetaan miestä mäessä...
Vs: Laitteiden ja kalusteiden kestävyys
Navetalle hommasin vanhan pekomaticin pyykkärin ja on nopeat ohjelmat... Korkeintaan 45 minuuttia ja puhdasta tulee. Menee kyllä vettäkin ;D Edellinen pyykkäri kesti vuoden ja sinä aikana uusittiin kerran piirilevy.

Last Man Standing

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2768
Vs: Laitteiden ja kalusteiden kestävyys


- Tietokoneista en oikein jaksa edes sanoa mitään, se on max 3 vuotta ja koneenvaihto. Tähän voi tietty vaikuttaa se, että mä katselen paljon aikuisviihdettä ja sieltä tulee varmaan kaikenmoiset virukset ja bakteerit koneelle.  ;D

Kyllä pöytäkone 10 vuotta menee.Oma valinta tietenkin on,jos ostaa yli viis vuotta vanhaa tekniikkaa.Sillä millä sivustoilla on käypi ei ole mitään merkitystä.Lääpäärit nyt se 3 kolmisen vuotta menee mutta kestävyyteen vaikuttaa paljon ramppaako läppäri kädessä koneen käydessä ympäri kämppää.

Samoin kuinka ahkeraan runkuttaa kantta auki-kiinni.

Partson

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 44
Vs: Laitteiden ja kalusteiden kestävyys
Läppäreistä sen verran, että jos tavoitteena ei ole tehdä kuvan tai videonkäsittelyä tai pelailla niin käytetty yrityskannettava on minun mielestä hyvä valinta. Isot firmat kun yleensä ostaa muuta kuin halvinta roskaa työkoneiksi niin ne myös kestää. Tuollaisia 3 vuoden ikäisiä yrityskannettavia myy netissä useampikin firma, ja koneet on ainakin tähän astisten kokemusteni perusteella testattu toimiviksi, käyttikset asennettu uudestaan ja niillä on jonkinlainen takuukin, 6-12kk.
Tai no ainakin minun käyttöön nuo parin sadan euron käytetyt yrityskoneet tuntuvat soveltuvan, ja ovat kestäneet paljon paremmin kuin marketista ostetut saman hintaiset uudet.

firebird

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 108
Vs: Laitteiden ja kalusteiden kestävyys
Sitten vielä esim jääkaappi pakastimien osien hinta esim elecktoniks meni oven tiiviste kysyin tiivisteen hintaa,mutta tiivistettä ei saa erikseen pitää vaihtaa koko ovi hintaa ovella vain 400 >:(vähän lisää saa uuden koko vehkeen en ostanut ovea näin niitä koneita saa myytyä lisää noilla varaosien hinnoilla eikä ollu vanha kaappi neljä vuotta vanha

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: Laitteiden ja kalusteiden kestävyys
Japanin Tojota kestää, kestää, kestää!

firebird

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 108
Vs: Laitteiden ja kalusteiden kestävyys
Tojotan tekniikka kyllä kestää mutta valitettavasti kori loppuu ennen tekniikan loppumista kokemukset itseltäin tosin 80luvun tojoista niillä mentiin tosi pienillä rempoilla mutta jossain vaiheessa pellit loppu esim carina2 ajettu 300t eikä syöny öljyä

Köntys

  • Vieras
Vs: Laitteiden ja kalusteiden kestävyys
Nykyajan laatu on aika hanurista. 10-vuotta ja hanat alkaa vuotamaan. Astianpesukone kestää 5-vuotta, pyykinkuivain 1.5 vuotta. Tietokoneissa kovalevyt tuppaa sanomaan itsensä irti kolmen vuoden päästä. Digiboksit tilttaa kolmessa vuodessa.

Vaikka kuinka ostaa laatumerkkejä ja koittaa noudattaa ohjekirjan oppeja, ei kestä.

VMP... >:(

Tässä taitaa olla totuus  >:(

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288678186216.html

wolfheartscry

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2216
Vs: Laitteiden ja kalusteiden kestävyys
Joo, tuli katottua loppua tosta dokkarista. Ei ole applea ollut eikä tuolla perusteella tulekaan. Mutta sehän on tuo järjetön ahneus, joka tässä mättää. Ja toisaalta ihmisten sopulimaisuus jokaista "uutuutta" kohtaan. Eli kuluttaja loppu viimeksi ratkaisisi asian, koska tuskin koskaan saadaan jotakin maailmanlaajuista haittaveroa tai vastaavaa, joka pakottaisi tekemään parempia laitteita.

JD6630

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5502
Vs: Laitteiden ja kalusteiden kestävyys
En ole dokumenttia katsonut enkä jaksa katsoa, mutta applen tietokone on ainoa joka on toiminut yli 3v moitteeta ja toimii edelleen ripeästi.

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Laitteiden ja kalusteiden kestävyys
Kullä minulla on kasatut PC:tkin toimineet ihan hyvin, edellinen tais olla 8 vuotta ennenkuin piti pistää eläkkeelle kun ohjelmat lagitti muistin vähyyden takia.
Nykyisessäkin on Abitin laadukas emo ja muutkin komponentit on valittu pidempää käyttöikää ajatellen. Toki virtalähteen aion vielä vaihtaa ennakoivasti, se kun voi rikkoa hajotessaan muutakin.

Melko hyvin on kodinkoneetkin toimineet, LG pyykkäriä käytin kerran huollossa kun joku 15 euron anturi oli sipannut ja siemensin saksalainen astianpesukone on ollut aika Fendtastinen. Tai no hajoshan siitä magneettiventtili joka laskee vettä koneeseen (samaa osaa käytetään mielen koneissa ;) ) Kävin kaatopaikalta kierrätyskontista varaosan. Tuossa siemensissä on helvetin hyvä pikaohjelma, 25 minuutissa pesee paremmin kuin monen koneen 2 tunnin normaaliohjelmat.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

maraani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3117
  • Jos pyörä ei vedä, se jarruttaa
Vs: Laitteiden ja kalusteiden kestävyys
Muistinpa tämänkin median, kun tuli eteen pohtia vaihtoehtoisia tapoja saada kannettava tietämyskone. Kun nyt semmoisen ällin sain. Työmatkan varrella on liike, joka mainostaa myyvänsä käytettyjäkin kannettavia. Ja varmaan myykin, mutta ei mulle. Se on se persaukisuustutka...kolme käyntiä ja soitto eikä mulla vieläkään ole konetta ostettuna.  >:(

Oliks kanssamönkijöillä jotain vinkkiä, mistä tämmöisiä sais kotiotuotuna? Kun ei viittis ajella ympärihärmää tommosen asian takia. Luulen tietäväni mitä tarvitsen, kunhan vaan löytäisin mistä.

Laajempi päivitys kuulumisistä tulossa myöhemmin  :D
Melkoista rämpimistä välillä, mutta parhaansa tehden ja kovasti yrittäen. Onnistuminen palkitsee. 1966 - 2016 and counting...

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Laitteiden ja kalusteiden kestävyys
Muistinpa tämänkin median, kun tuli eteen pohtia vaihtoehtoisia tapoja saada kannettava tietämyskone. Kun nyt semmoisen ällin sain. Työmatkan varrella on liike, joka mainostaa myyvänsä käytettyjäkin kannettavia. Ja varmaan myykin, mutta ei mulle. Se on se persaukisuustutka...kolme käyntiä ja soitto eikä mulla vieläkään ole konetta ostettuna.  >:(

Oliks kanssamönkijöillä jotain vinkkiä, mistä tämmöisiä sais kotiotuotuna? Kun ei viittis ajella ympärihärmää tommosen asian takia. Luulen tietäväni mitä tarvitsen, kunhan vaan löytäisin mistä.

Laajempi päivitys kuulumisistä tulossa myöhemmin  :D

Voe hemmetti... :D

Ei uusi paljon pauki kukkaroa? Tarjousläppäriä irtoo reilusti alle 300eken.

Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

maraani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3117
  • Jos pyörä ei vedä, se jarruttaa
Vs: Laitteiden ja kalusteiden kestävyys
Voe hemmetti... :D

Ei uusi paljon pauki kukkaroa? Tarjousläppäriä irtoo reilusti alle 300eken.
Eipä niin. Mutta on sen verran tullu läpäköityä noita yrityskoneita töissä, että oon siinä joukossa, joiden mielestä ne on käytettynäkin parempia mitä monet blingbling koneet uutena.
Melkoista rämpimistä välillä, mutta parhaansa tehden ja kovasti yrittäen. Onnistuminen palkitsee. 1966 - 2016 and counting...

erik

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1855
Vs: Laitteiden ja kalusteiden kestävyys
Muistinpa tämänkin median, kun tuli eteen pohtia vaihtoehtoisia tapoja saada kannettava tietämyskone. Kun nyt semmoisen ällin sain. Työmatkan varrella on liike, joka mainostaa myyvänsä käytettyjäkin kannettavia. Ja varmaan myykin, mutta ei mulle. Se on se persaukisuustutka...kolme käyntiä ja soitto eikä mulla vieläkään ole konetta ostettuna.  >:(

Oliks kanssamönkijöillä jotain vinkkiä, mistä tämmöisiä sais kotiotuotuna? Kun ei viittis ajella ympärihärmää tommosen asian takia. Luulen tietäväni mitä tarvitsen, kunhan vaan löytäisin mistä.

Laajempi päivitys kuulumisistä tulossa myöhemmin  :D

Voe hemmetti... :D

Ei uusi paljon pauki kukkaroa? Tarjousläppäriä irtoo reilusti alle 300eken.

Niit täytyy vaa ostaa joka vuos uus  ;D