Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe transporter vs. vito  (Luettu 12044 kertaa)

isanta

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 281
transporter vs. vito

Auton vaihto olisi harkinnassa. Automaattivaihteisto pitäisi löytyä ja vaihtoehtoina ovat Vito ja Transporter. Kumpikohan autoista mahtaa olla lujempaa tekoa?

Ammattilainen

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 56
  • Puusta se pittää tehä!
Vs: transporter vs. vito
Ääni volkkarille. Tosin vanhemmissa malleissa 2,5 kone ei ollut kovin luotettava.

JiiPee42

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3601
Vs: transporter vs. vito
Täältäkin ääni volsulle,  tosin ihan ongelmaton ei taida olla sekään

piki1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 652
Vs: transporter vs. vito
ei volkkaria missään muodossa ja varsinkaan automaattina.

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8361
Vs: transporter vs. vito
Volsu on ainakin koriltaan vahvempi. Automaatti ainakin alkupään T5 kestää vain 150 t.
Mystinen kesälaatumies

Jätkä

  • Vieras
Vs: transporter vs. vito
Volsu on ainakin koriltaan vahvempi. Automaatti ainakin alkupään T5 kestää vain 150 t.

 Tyyppivika vai yksittäistapaus? Kukahan valmistaa T5 tomaattilaatikon vai onko oma tekele?

Ketku

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 459
Vs: transporter vs. vito
Mun vitossa ainakin on ollut riittävästi propleemia, ohjaustehostimen pumppu, kansipahvi ja nyt siihen pitäs vaihtaa joku 1400 euron hiukkassuodatin, moottorin härövalo palaa yhtenään toisinaan rajoittaa tehoja kiitettävästi, silloin ei oo kiire mihinkään menee ku etana.
Automaatti, neliveto ja kulutus 12 litraa satasella nätillä ajolla.
Nii ja autolla ajettu alle 200 000 km -07 vuojen
Ajettavuus tiellä tosi hyvä mut se neliveto, sitä en siitä oo vielä löytäny siitä, kun on liukasta niin yks rengas kerrallaan yrittää pyörähtää ja luistonesto ei anna ottaa itteensä pois kokonaan, niinpä oon jo monesti joutunut hinaamaan sitä märällä pellolla kun sinne on erehtynyt.
Etuvetonen autokin menee pitemmälle ja tulee vielä poiskin ku tuo
Ihan tyytyväinen oon ollu  :P

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26107
  • vastustan
Vs: transporter vs. vito
kyllä kuulemma potilaat pakkaa keretä  kuolla välille jos ambulanssin keulaa tähti koristaa ;D ;D ;D ;D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7106
  • karkki vai keppana?
Vs: transporter vs. vito
Mun vitossa ainakin on ollut riittävästi propleemia, ohjaustehostimen pumppu, kansipahvi ja nyt siihen pitäs vaihtaa joku 1400 euron hiukkassuodatin, moottorin härövalo palaa yhtenään toisinaan rajoittaa tehoja kiitettävästi, silloin ei oo kiire mihinkään menee ku etana.
Automaatti, neliveto ja kulutus 12 litraa satasella nätillä ajolla.
Nii ja autolla ajettu alle 200 000 km -07 vuojen
Ajettavuus tiellä tosi hyvä mut se neliveto, sitä en siitä oo vielä löytäny siitä, kun on liukasta niin yks rengas kerrallaan yrittää pyörähtää ja luistonesto ei anna ottaa itteensä pois kokonaan, niinpä oon jo monesti joutunut hinaamaan sitä märällä pellolla kun sinne on erehtynyt.
Etuvetonen autokin menee pitemmälle ja tulee vielä poiskin ku tuo
Ihan tyytyväinen oon ollu  :P
Tv ssäkin testasivat Vito vs Trp ja se Vitohan jäi alamäkeen kiinni. Mä olen pitänyt TDI 4motionia iso ruokaisena 9-10l sadalla sekalaisessa pätkä ajossa. Oli se T4 portterin 102 hepan kone vaan suorituskykyyn nähden pieniruokainen :o Polki vaikka kuinka ei yli 8l menny millään. Pääsi alle 7l jos maltillisesti ajeli. Toki oli etuveto ja yli 100 heppaa vähempi kun nykyisessä.
pessimisti ei pety!

-samuel-

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 74
Vs: transporter vs. vito
Työkaveri laittoi transporterin kiertoon juurikin automaattilootansa takia. Ei tykännyt sen kuminauhamaisuudesta ja sitten se levisikin. Transiitilla ajelee nykyään.

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7106
  • karkki vai keppana?
Vs: transporter vs. vito
Saako enää tomaattina vai onko aina DSG?
pessimisti ei pety!

Stiz

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 51
Vs: transporter vs. vito
Itseltä löytyy 2.5 TDI syncro -02, 160 000 km ajettu, enkä vaihtaisi pois.

Kaikki tarvittava (ilmastointi/webasto) löytyy ilman turhuuksia (ABS/ESP).  8)

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52004
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: transporter vs. vito
Noissa volsun ATMlaatikoissa tarvis vaihtaa öölit 60tkm välein.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52004
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: transporter vs. vito
Noissa volsun ATMlaatikoissa tarvis vaihtaa öölit 60tkm välein.
kuin usein tarvii soliferissa vaihtaa

http://www.angelfire.com/dragon2/noz/alasivut/pv_huolto/pv_huolto1.html

"Vaihteistoöljyn vaihto

Vaihteistoöljy voitelee vaihteiston ja märkäkytkimen. Se pitää vaihtaa muutaman tuhannen kilometrin välein.

1. Aja moottori lämpimäksi.
2. Laita astia moottorin alle.
3. Avaa vaihteistoöljyn täyttötulppa.
4. Avaa tyhjennysruuvi ja anna öljyjen valua kaikessa rauhassa astiaa.
5. Laita tyhjennysruuvi kiinni.
6. Laita vaihteistoöljyn täyttöaukosta 6,5 dl 2-t moottoreille tarkoitettua vaihteistoöljyä.
7. Laita täyttöaukon tulppa takaisin."
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7106
  • karkki vai keppana?
Vs: transporter vs. vito
Noissa volsun ATMlaatikoissa tarvis vaihtaa öölit 60tkm välein.
kuin usein tarvii soliferissa vaihtaa

http://www.angelfire.com/dragon2/noz/alasivut/pv_huolto/pv_huolto1.html

"Vaihteistoöljyn vaihto

Vaihteistoöljy voitelee vaihteiston ja märkäkytkimen. Se pitää vaihtaa muutaman tuhannen kilometrin välein.

1. Aja moottori lämpimäksi.
2. Laita astia moottorin alle.
3. Avaa vaihteistoöljyn täyttötulppa.
4. Avaa tyhjennysruuvi ja anna öljyjen valua kaikessa rauhassa astiaa.
5. Laita tyhjennysruuvi kiinni.
6. Laita vaihteistoöljyn täyttöaukosta 6,5 dl 2-t moottoreille tarkoitettua vaihteistoöljyä.
7. Laita täyttöaukon tulppa takaisin."

miksi tuo täyttöaukon tulppa pitää laittaa takaisin,eikö sen voi laittaa taskuun.

Tätä jos tarvii kysyä, taluta se solihvieteris SorkkiksenTM pajalle.
pessimisti ei pety!