Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe transporter vs. vito  (Luettu 12001 kertaa)

vatanen

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 244
Vs: transporter vs. vito
mietippä oikeen pitkään ja hartaasti,minkä takia se tulppa pitää laittaa takasin kiinni.tulee hieno tunne kun hoksaa minkä takia!

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: transporter vs. vito
Noissa volsun ATMlaatikoissa tarvis vaihtaa öölit 60tkm välein.
Joo eikä ole haitaksi vakka vaihtais lyhemmälläki välillä. Siis varsinkin jos raskaalla kuormalla ajetaan tai vedetään kärryä.
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52000
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: transporter vs. vito
Noissa volsun ATMlaatikoissa tarvis vaihtaa öölit 60tkm välein.
Joo eikä ole haitaksi vakka vaihtais lyhemmälläki välillä. Siis varsinkin jos raskaalla kuormalla ajetaan tai vedetään kärryä.

Suurin syy porsimisiin on öljyjen vaihtamattomuus. MOT.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8340
Vs: transporter vs. vito
Joku O-rengas sieltä pettää ja sen jälkeen porsii koko laatikko. Kymppitonnin maksaa remppa. Kaverilla meni laatikko ja kuulemma on ihan ominaisuus. Öljynvaihdosta ei ole ollut puhetta, mutta yleisestiottaen kuitenkin huolellinen kaveri.
Oma T5 on vuodelta -04 1,9 reilu sataheppainen. Vetoakseli on katkennut ja jarrupalat vaihdettu. Akku ja kaikki polttimotkin ovat alkuperäisiä. Ajettu vajaa 150t. Muuten mukava paitsi aika äänekäs kabiini.
Mystinen kesälaatumies

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52000
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: transporter vs. vito
Joku O-rengas sieltä pettää ja sen jälkeen porsii koko laatikko. Kymppitonnin maksaa remppa. Kaverilla meni laatikko ja kuulemma on ihan ominaisuus. Öljynvaihdosta ei ole ollut puhetta, mutta yleisestiottaen kuitenkin huolellinen kaveri.
Oma T5 on vuodelta -04 1,9 reilu sataheppainen. Vetoakseli on katkennut ja jarrupalat vaihdettu. Akku ja kaikki polttimotkin ovat alkuperäisiä. Ajettu vajaa 150t. Muuten mukava paitsi aika äänekäs kabiini.

Korjaattiinko loora vai tuliko käytettynä romikselta?
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8340
Vs: transporter vs. vito
Joku O-rengas sieltä pettää ja sen jälkeen porsii koko laatikko. Kymppitonnin maksaa remppa. Kaverilla meni laatikko ja kuulemma on ihan ominaisuus. Öljynvaihdosta ei ole ollut puhetta, mutta yleisestiottaen kuitenkin huolellinen kaveri.
Oma T5 on vuodelta -04 1,9 reilu sataheppainen. Vetoakseli on katkennut ja jarrupalat vaihdettu. Akku ja kaikki polttimotkin ovat alkuperäisiä. Ajettu vajaa 150t. Muuten mukava paitsi aika äänekäs kabiini.

Korjaattiinko loora vai tuliko käytettynä romikselta?
Korjattiin.
Mystinen kesälaatumies

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: transporter vs. vito
Joku O-rengas sieltä pettää ja sen jälkeen porsii koko laatikko. Kymppitonnin maksaa remppa. Kaverilla meni laatikko ja kuulemma on ihan ominaisuus. Öljynvaihdosta ei ole ollut puhetta, mutta yleisestiottaen kuitenkin huolellinen kaveri.
Oma T5 on vuodelta -04 1,9 reilu sataheppainen. Vetoakseli on katkennut ja jarrupalat vaihdettu. Akku ja kaikki polttimotkin ovat alkuperäisiä. Ajettu vajaa 150t. Muuten mukava paitsi aika äänekäs kabiini.

Korjaattiinko loora vai tuliko käytettynä romikselta?
Eikö ole vielä edes etupään iskareiden yläpään laakereita vaihdettu??  Niitä kun näyttää menevän 40tkm välein... Eikä mee muuten takuuseen kun on kaks päivää aikaisemmin on takuu loppunut...

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7071
  • karkki vai keppana?
Vs: transporter vs. vito
Joku O-rengas sieltä pettää ja sen jälkeen porsii koko laatikko. Kymppitonnin maksaa remppa. Kaverilla meni laatikko ja kuulemma on ihan ominaisuus. Öljynvaihdosta ei ole ollut puhetta, mutta yleisestiottaen kuitenkin huolellinen kaveri.
Oma T5 on vuodelta -04 1,9 reilu sataheppainen. Vetoakseli on katkennut ja jarrupalat vaihdettu. Akku ja kaikki polttimotkin ovat alkuperäisiä. Ajettu vajaa 150t. Muuten mukava paitsi aika äänekäs kabiini.

Korjaattiinko loora vai tuliko käytettynä romikselta?
Eikö ole vielä edes etupään iskareiden yläpään laakereita vaihdettu??  Niitä kun näyttää menevän 40tkm välein... Eikä mee muuten takuuseen kun on kaks päivää aikaisemmin on takuu loppunut...
Osa maksaa muistaakseni 13€ ja päälle omaa ilmaista työtä ;D
pessimisti ei pety!

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: transporter vs. vito
Joku O-rengas sieltä pettää ja sen jälkeen porsii koko laatikko. Kymppitonnin maksaa remppa. Kaverilla meni laatikko ja kuulemma on ihan ominaisuus. Öljynvaihdosta ei ole ollut puhetta, mutta yleisestiottaen kuitenkin huolellinen kaveri.
Oma T5 on vuodelta -04 1,9 reilu sataheppainen. Vetoakseli on katkennut ja jarrupalat vaihdettu. Akku ja kaikki polttimotkin ovat alkuperäisiä. Ajettu vajaa 150t. Muuten mukava paitsi aika äänekäs kabiini.

Korjaattiinko loora vai tuliko käytettynä romikselta?
Eikö ole vielä edes etupään iskareiden yläpään laakereita vaihdettu??  Niitä kun näyttää menevän 40tkm välein... Eikä mee muuten takuuseen kun on kaks päivää aikaisemmin on takuu loppunut...
Osa maksaa muistaakseni 13€ ja päälle omaa ilmaista työtä ;D
Remontti olis maksanut 1400€ merkkiliikkeessä... Nyrkkipajalla makso 700€... 

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7071
  • karkki vai keppana?
Vs: transporter vs. vito
Joku O-rengas sieltä pettää ja sen jälkeen porsii koko laatikko. Kymppitonnin maksaa remppa. Kaverilla meni laatikko ja kuulemma on ihan ominaisuus. Öljynvaihdosta ei ole ollut puhetta, mutta yleisestiottaen kuitenkin huolellinen kaveri.
Oma T5 on vuodelta -04 1,9 reilu sataheppainen. Vetoakseli on katkennut ja jarrupalat vaihdettu. Akku ja kaikki polttimotkin ovat alkuperäisiä. Ajettu vajaa 150t. Muuten mukava paitsi aika äänekäs kabiini.

Korjaattiinko loora vai tuliko käytettynä romikselta?
Eikö ole vielä edes etupään iskareiden yläpään laakereita vaihdettu??  Niitä kun näyttää menevän 40tkm välein... Eikä mee muuten takuuseen kun on kaks päivää aikaisemmin on takuu loppunut...
Osa maksaa muistaakseni 13€ ja päälle omaa ilmaista työtä ;D
Remontti olis maksanut 1400€ merkkiliikkeessä... Nyrkkipajalla makso 700€...
Tsiisus :o
pessimisti ei pety!

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52000
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: transporter vs. vito
Joku O-rengas sieltä pettää ja sen jälkeen porsii koko laatikko. Kymppitonnin maksaa remppa. Kaverilla meni laatikko ja kuulemma on ihan ominaisuus. Öljynvaihdosta ei ole ollut puhetta, mutta yleisestiottaen kuitenkin huolellinen kaveri.
Oma T5 on vuodelta -04 1,9 reilu sataheppainen. Vetoakseli on katkennut ja jarrupalat vaihdettu. Akku ja kaikki polttimotkin ovat alkuperäisiä. Ajettu vajaa 150t. Muuten mukava paitsi aika äänekäs kabiini.

Korjaattiinko loora vai tuliko käytettynä romikselta?
Eikö ole vielä edes etupään iskareiden yläpään laakereita vaihdettu??  Niitä kun näyttää menevän 40tkm välein... Eikä mee muuten takuuseen kun on kaks päivää aikaisemmin on takuu loppunut...
Osa maksaa muistaakseni 13€ ja päälle omaa ilmaista työtä ;D
Remontti olis maksanut 1400€ merkkiliikkeessä... Nyrkkipajalla makso 700€...
Tsiisus :o

Ei, vaan setkan kaveri. ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: transporter vs. vito
Joku O-rengas sieltä pettää ja sen jälkeen porsii koko laatikko. Kymppitonnin maksaa remppa. Kaverilla meni laatikko ja kuulemma on ihan ominaisuus. Öljynvaihdosta ei ole ollut puhetta, mutta yleisestiottaen kuitenkin huolellinen kaveri.
Oma T5 on vuodelta -04 1,9 reilu sataheppainen. Vetoakseli on katkennut ja jarrupalat vaihdettu. Akku ja kaikki polttimotkin ovat alkuperäisiä. Ajettu vajaa 150t. Muuten mukava paitsi aika äänekäs kabiini.

Korjaattiinko loora vai tuliko käytettynä romikselta?
Eikö ole vielä edes etupään iskareiden yläpään laakereita vaihdettu??  Niitä kun näyttää menevän 40tkm välein... Eikä mee muuten takuuseen kun on kaks päivää aikaisemmin on takuu loppunut...
Osa maksaa muistaakseni 13€ ja päälle omaa ilmaista työtä ;D
Remontti olis maksanut 1400€ merkkiliikkeessä... Nyrkkipajalla makso 700€...
Tsiisus :o

Ei, vaan setkan kaveri. ;D
Sitäkin mutta pomo myös  ;D   Ei ittee paljoo enää houkuta kun volkkarit kun omastani pääsin eroon kun oli kokoajan jottain tuommosta pikku remppaa siinäkin... Hiacella on niin mukava kun ajaa vaan ja tekee huollot  8)

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7071
  • karkki vai keppana?
Vs: transporter vs. vito
Joku O-rengas sieltä pettää ja sen jälkeen porsii koko laatikko. Kymppitonnin maksaa remppa. Kaverilla meni laatikko ja kuulemma on ihan ominaisuus. Öljynvaihdosta ei ole ollut puhetta, mutta yleisestiottaen kuitenkin huolellinen kaveri.
Oma T5 on vuodelta -04 1,9 reilu sataheppainen. Vetoakseli on katkennut ja jarrupalat vaihdettu. Akku ja kaikki polttimotkin ovat alkuperäisiä. Ajettu vajaa 150t. Muuten mukava paitsi aika äänekäs kabiini.

Korjaattiinko loora vai tuliko käytettynä romikselta?
Eikö ole vielä edes etupään iskareiden yläpään laakereita vaihdettu??  Niitä kun näyttää menevän 40tkm välein... Eikä mee muuten takuuseen kun on kaks päivää aikaisemmin on takuu loppunut...
Osa maksaa muistaakseni 13€ ja päälle omaa ilmaista työtä ;D
Remontti olis maksanut 1400€ merkkiliikkeessä... Nyrkkipajalla makso 700€...
Tsiisus :o

Ei, vaan setkan kaveri. ;D
Sitäkin mutta pomo myös  ;D   Ei ittee paljoo enää houkuta kun volkkarit kun omastani pääsin eroon kun oli kokoajan jottain tuommosta pikku remppaa siinäkin... Hiacella on niin mukava kun ajaa vaan ja tekee huollot  8)
Kyllähän sillä ajaa...
pessimisti ei pety!

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: transporter vs. vito
Hiace tuo japanialainen kidutuskammio  ;D

Tiiä noista Fordin dieseleistäkään, naapurin boxerista tuli kanki kurkkaamaan lohkosta läpi 150tkm rullattuna. Tämä 2.2 mosa on jonkinlainen psa/ford yhteiskehitelmä.

Mihinkään VAG konsernin automaattilaatikoihin en sekaantuisi ikinä, ne tuntuis olevan suht heikkoja esityksiä ikään katsomatta. T5 portterista ja Vitosta on muodostunt suht samanlainen kuva, pahimmillaan molempien kanssa on jatkuvaa remonttia, tai sitten voi olla yksilöitä joilla ajaa paljon huolettomia ja mukavia kilometrejä ?

A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52000
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: transporter vs. vito
-98 mallinen portteri. Ajettu 385tkm. Jouset taakse, vaihteen siirtäjä, vetoakseli ja pakopiippu. Siinä ne suurimmat.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159