Jos ja kun ulkonäkö häiritsee niin sitten kun ne nykyiset muovihilppeet on ajanu aivan rusinaksi niin ainakin 520 sai ylöjärveltä hd kuoret mitkä kestää ihan eri lailla. Jostain syystä tuntuu että näissä pienissä on ajo paljon terävämpi kuin isommissa mutta siihenkin oletettavasti tottuu. Valitettavasti taisitte ostaa vähän lelun ja noi isommat on vasta niitä KONEITA mutta jos ei isompaa tarvinnu. Jos joku suunnittelee 600 hankintaa lisäpainosarjalla niin siihen täytyy sitten laittaa nesteet renkaisiin koska muuten Se on tyhjänä liian takapainoinen. Niin juu ja syksyllä näkyi messulla tää erilailla toteutettu avantti jossa oli katteet kiinni niillä samoilla klemmareilla kun "konepeitto". Liekkö sitten kestää mutta käteviä käyttää jos ehjät.
Noi katteiden kiinnitykset pitää olla semmoiset, että toimivat, vaikka kuori on hieman rutussa. Peltikuori on reiluilla ruuveilla hyvä, mutta varmaan melun, muodon, painon ja hinnan takia on näitä muovi-lasikuitu-virityksiä.
Tää 420 olisi ihan hyvä, jos hydrauliikassa olisi kaksoispumppu, niinn kuin vanhassa. 30% öljystä olisi pääasiassa vapaakierrossa, jolloin moottorin tehot riittävät ajoon.
Tässä käy samoin kuin Timberin ajokoneessa, jonka työtä katselin. Kaveri ajoi hieman upottavassa maastossa ja vaikka automatiikka hoiti voimansiirtoa, ohjaaminen sammutti koneen. Eli tehon jako eri hommiin on tarkkaa, jos tehoreservejä ei ole tai ne "ulosmitataan"