Entisessä premium 20- koneessa oli mekaanisesti avattava koukku, kahva oli hytin ulkopuolella heti takalasin alla. Ei loppujen lopuksi hankala edes käyttää, ja pelasi kyllä kuin junan vessa. Vetolaite oli tympeä laittaa pulteilla paikoilleen vs. nykyinen hydraulinen versio.
Tämä ominaisuus minua suuresti harmitti, kun joutui kurottaa vetokoukunlaukaisua, mutta enää en kärsi siitä ominaisuudesta ajaessani Fendtillä.
Niin tuo kurottelu ei ole kuin lyhkästen ongelma
Mutta tosiaan tuo o sitä kotimaista suunnittelua ja tuotantoa.. Mutta en kyllä ymmärrä miten sillä jonnikalla voi ees ajaa vetovarret alhaalla kun saattaa lähteä useampien kärryjen kanssa pikakourien lukot menemään aisan kanssa... Vanhat katkaistut becot missä on voimanottoakseli niin voi pitää vetovarret ylhäällä aivan hyvin.. Mutta ei oo kyllä koukku auennut ikinä... Vanhassa deutsissa oli viimeiseksi kyllä ongelmia koukun lukon kanssa kun lukko piti koukun jatkoa sisällä ja samalla koukkua ylhäällä ja ajansaatossa ne lukituskoukut venyi ja pari kertaa pääs irtoomaan koukusta kärry saman päivän aikana
Sitten se lähtikin vaihtoon niin ei ollut enää murhetta..