Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kirottu John Deere 20 sarjan joystikki  (Luettu 6138 kertaa)

Maajullikka

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 229
Eli ongelma tällä kertaa tuossa koneessa on se että nosto/lasku liike pelaa kyllä mutta sivuttais liike pätkii. Vähän aikaa aina toimii, mutta sitten pitää löysätä ote kahvasta ja tarttua uudestaan niin toimii. Turvakytkin vaihdettu, mutta tällä kertaa antaa vikakoodin itse kahvan piirikorttiin.

Kokemuksia saako korjattua joku seppä vai pitääkö ostaa tehdaskunnustettu kahva joka oli noin 2400e. Kokonaan uusi yli 4000e.  :o Vaihtoehtona ergo-kahva tai vastaava, mutta pitäisi hallita peräkoukkua/etukuormaajaa/takalohkoja niin asennus haastavampi.

kyntaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1406
  • Aasi vs. Peura
Vs: Kirottu John Deere 20 sarjan joystikki
älä ergoa laita,,, aika paska keksintö tuohon omaan nähe... Ja minulle puhuivat n.1200-1600  kahvasta... kun joskus kyselin että oisin elvyttäny yhen palaneen ek lohkon....
Nii se on...

Peurajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3270
Vs: Kirottu John Deere 20 sarjan joystikki

Onhan tuo oma varmasti yksi parhaita kahvoja mitä traktoreissa on nähty. Ei taida olla raskaspuolella ainakaan sen halvempia, saisko jostain ihan muusta koneesta vaihdettua koko hallinnan?
Someone´s  gotta be prick and tell true things aloud

Jos nainen on kaunis alasti, on hän sitä myös vaatteet päällä

der bauer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 901
Vs: Kirottu John Deere 20 sarjan joystikki
Tämä saksalainen firma korjaa kaikenlaista "maatalouselektroniika" http://www.ilgenfritz.biz/uploads/media/Reparaturkatalog_2013.pdf    sivulta 11 löytyy 20 sarjan joystikki

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7113
  • karkki vai keppana?
Vs: Kirottu John Deere 20 sarjan joystikki
Eli ongelma tällä kertaa tuossa koneessa on se että nosto/lasku liike pelaa kyllä mutta sivuttais liike pätkii. Vähän aikaa aina toimii, mutta sitten pitää löysätä ote kahvasta ja tarttua uudestaan niin toimii. Turvakytkin vaihdettu, mutta tällä kertaa antaa vikakoodin itse kahvan piirikorttiin.

Kokemuksia saako korjattua joku seppä vai pitääkö ostaa tehdaskunnustettu kahva joka oli noin 2400e. Kokonaan uusi yli 4000e.  :o Vaihtoehtona ergo-kahva tai vastaava, mutta pitäisi hallita peräkoukkua/etukuormaajaa/takalohkoja niin asennus haastavampi.
Eikös aikoinaan maksanut lohkoineen kaikkineen tuon 2500€! Pätkiihän se jos laitat sen nopeasti kaks kertaa oikealle ;D
Riippuu siitä minkälainen kortti ja pääseekö siihen käsiksi.
pessimisti ei pety!

Maajullikka

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 229
Vs: Kirottu John Deere 20 sarjan joystikki
Joustikki kävi huollossa ja toimi viikon. Nyt sama vaiva uudestaan. Uusi tilattu 1490€ sis alv.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Kirottu John Deere 20 sarjan joystikki
Mulla olis tinalankaa ja kolvi 3060 massikan jäljiltä.  ;D
Kui mää ain olen paras?

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7113
  • karkki vai keppana?
Vs: Kirottu John Deere 20 sarjan joystikki
Mulla olis tinalankaa ja kolvi 3060 massikan jäljiltä.  ;D
Tarvii varmaan käyttää autoklaavin kautta ;D
pessimisti ei pety!

ponydiesel

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 133
Vs: Kirottu John Deere 20 sarjan joystikki
Joustikki kävi huollossa ja toimi viikon. Nyt sama vaiva uudestaan. Uusi tilattu 1490€ sis alv.
Tuleeko uusi Agrimarketin kautta vai mistä? Ja missä tuo turvasalpa on vaihdettu? Mulle huoltomies sanoi että salpaa ei pysty vaihtamaan vaan koko kahva pitäis vaihtaa. Crc on toistaiseksi auttanut satunnaiseen pätkimiseen. Muuten hyvä kahva, en kyllä muuhun vaihtais.

Maajullikka

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 229
Vs: Kirottu John Deere 20 sarjan joystikki
T-Laukkanen tietty kun siellä tähän mennessä kaikki tarvittava ollut hyllyssä. Itse on turvasalpa vaihdettu monta kertaa, koko johtosarja sekä kaikki liittimet putsattu ja suojattu kerran vuoteen niin on pelannut ilman pätkimisiä. Ainoa kuormausvehe talossa vaan niin ei sais temppuilla.

rjm

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 113
Vs: Kirottu John Deere 20 sarjan joystikki
Onko johtosarja käytetty auki ja johdot teipattu erikseen?

Maajullikka

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 229
Vs: Kirottu John Deere 20 sarjan joystikki
On. Noin 1000-1300h se pelaa yleensä hyvin ja sitten se tarvii hoitoa.

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8414
Vs: Kirottu John Deere 20 sarjan joystikki
On noi Jonnut ihmeellisiä.  ::)
Mystinen kesälaatumies

mikasep

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 473
Vs: Kirottu John Deere 20 sarjan joystikki
Joustikki kävi huollossa ja toimi viikon. Nyt sama vaiva uudestaan. Uusi tilattu 1490€ sis alv.
Tuleeko uusi Agrimarketin kautta vai mistä? Ja missä tuo turvasalpa on vaihdettu? Mulle huoltomies sanoi että salpaa ei pysty vaihtamaan vaan koko kahva pitäis vaihtaa. Crc on toistaiseksi auttanut satunnaiseen pätkimiseen. Muuten hyvä kahva, en kyllä muuhun vaihtais.

Minäkin olen noita turvakytkimiä vaihtanut. Tuon alkuperäisen kysyjän kahvankin voisin ottaa harjoituskappaleeksi, josko saisi piirikortinkin kuntoon. Hankala tosin testata ilman traktoria.


Mika

SKF

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2539
Vs: Kirottu John Deere 20 sarjan joystikki
On noi Jonnut ihmeellisiä.  ::)

Mes jattuu joskus reiraamolle, Jontikka miähen ko näät nin Jonne o huallosa sesonkia vaste!
Perusteelline hualto, totesim tutulle isännälle, ko oli moottorimtakaa hytialusta tyhyjä...!