Oikein hymyilytti, kun lueskenteli noita "hyviä" ehdotuksia sadepäivän kunniaksi
Itellä on huihain katumaasturi jossa voimaa riittävästi ja kärryn kuljettamiseen painoakin, vaikka rekisteriotteen mukaan saattais "hieman" jäädä vajaaksi
Kärrynä on assems 3000 kolmikaatokipilllinen alulaitain kärry vetoisuus noilla laidoilla aika tarkka kuusmottia, vuoteen tulee kilsoja puun ajossa pyöreästi 50t kytkin kesti reippaat kaksvuotta, kun alkoi painelaakeri ääntää ja oli sielä vauhtipyöräkin sitten paloina, alennus laatikko säästäis kytkintä huomattavasti varsinkin peruutuksissa, kuus pykäläises on ykkönen riittävän hidas, mutta pakki turhan nopea, mutta kokonaisuuteen olen erittäin tyytyväinen. Yhdistelmän ajaa sinne minne pelkällä autollakin pääsee eli ahtaissa kaupunkipaikossa yleensä asiakas ehdottaa, että jätetään tähän kadunvarteen ja katsoo sen jälkeen huuli pyöreenä, kun puut on varaston ovella. Mitä tulee kulkemiseen talvella paljon ennemmin lähden tuolla lumipyryssä viemään puita, kun vallulla, tuolla pääsee perille, mutta vallu misukat alla voi päätyä ihan mihin sattuu
Joskus vois veturiksi laittaa tuollaisen kippilavallisen cantterin, ihan vain siksi, että siinä menis parille muulle asiakkaalle puut, kun tekis välilaidan lavaan, mutta yhdistelmällä tosiaankin ajaa puita ihan oikeasti, koska yleisin kuorma on 3-4 mottia ainakin täälläpäin.