Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Vitsejä... Lisätkää hyviä..  (Luettu 953593 kertaa)

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Courtneyn sisustusvinkki, ihan ilmainen, kannattaa laittaa ne peilit sängyn päätyyn eikä kattoon. Tai peiliovelliset, isot kaapit makkariin  ???
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Kyllä siinä ihmettelemistä riittäis jos vaikka joku kylän vanhaemäntä  tai vastaava pääsis vilkaisemaan makkariisi.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5858
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Courtneyn sisustusvinkki, ihan ilmainen, kannattaa laittaa ne peilit sängyn päätyyn eikä kattoon. Tai peiliovelliset, isot kaapit makkariin  ???

Sorkkis ei tarvi peilejä, se laittaa sängyn sillai että näkyy ikkunasta naapurin lammashakaan..   ::)

sorkkis

  • Vieras
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Courtneyn sisustusvinkki, ihan ilmainen, kannattaa laittaa ne peilit sängyn päätyyn eikä kattoon. Tai peiliovelliset, isot kaapit makkariin  ???

Sorkkis ei tarvi peilejä, se laittaa sängyn sillai että näkyy ikkunasta naapurin lammashakaan..   ::)
Saisit pikkusen useemmin käydä siellä ja muistakkin perkele laittaa veräjä kiinni .

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
DeCitonni vanhana miehenä päätti mennä kansalaisopiston kaappikellontekokurssille. Kello tulikin tehtyä, mutta se ei kotona pysynytkään oikeassa ajassa. Satakiloinen oivalsi parin kellon pultin olevan väärässä säädössä, mutta säätö ei onnistunutkaan! Ruuvit olivat aivan liian tiukassa 10*dekakiloisen hauiksille.

Lähettipä hän siis tukevan vaimonsa kirkonkylälle lavettikyydillä, ostoslistaan oli kirjoittanut toiveensa isolla spriitussilla haparoivin käsin. Listassa luki "ruuvien irroitusainetta".

Illalla vaimo tuli kotiin mukanaan 3 litraa keltaista maalia  8)

Viimeksi muokattu: 30.08.11 - klo:09:51 kirjoittanut JoHaRa

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64945
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
joko mulla on jotain jäänyt lukematta tahi sitten ei muuta kuin seisoo..... mutta minä en häntä oikein jaksanu ymmärtää, mutta älä selitä!

Aulis Anttila

  • Vieras
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Isäntä ajaa aamulla partaa vessassa. Talon Papukaija höpöttää vieressä: "varovasti, varovasti, haava tulee".
Isäntä hermostuu, laittaa linnun vessanpönttöön ja sulkee kannen. Hän leikkaa parran ja lähtee töihin, unohtaen linnun pönttöön.
Emäntä tulee päivällä kotiin, hän menee vessaan, avaa vessanpöntön kannen ja istuu pöntölle. Pöntöstä kuuluu huuto: "arvasin, arvasin, parta ajamatta ja naama halki!"

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Johara ajoi Opelinsa huoltokorjaamoon ja kysyi huoltomieheltä: Mitä mieltä olette, pitäisikö minun vaihtaa tähän öljyt? Mies vastasi: Ehdotan, että pidätte öljyt ja vaihdatte auton.
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

aurajokilaivuri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2449
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Kuoleva vanhus jutteli lapsenlapselleen."Saatan kuolla minä hetkenä tahansa joten haluan sinun perivän farmini, kartanoni, traktorin ja navetan, kaiken karjan ja 22.389630.00 dollaria käteistä".
Vau, sanoi tyttärentytär: "Kiitos mummi,en edes tiennyt että sinulla on farmi ja niin paljon omaisuutta! Missä se on?"
Mummi sanoi: "Facebookissa".

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Tinppa houkutteli CeDitonnin mukaansa kääpiönheittokisoihin. Cittarin vaimo soitti tuohduksissaan perään: -" Laittakaa sille tällä kerralla edes kypärä päähän!!!"

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Johara ajoi Opelinsa huoltokorjaamoon ja kysyi huoltomieheltä: Mitä mieltä olette, pitäisikö minun vaihtaa tähän öljyt? Mies vastasi: Ehdotan, että pidätte öljyt ja vaihdatte auton.

"Perästä sinä olet tullut ja perään sinun tulee jälleen menemän", rallatteli jonnumies kun lempikoneestaan valuttamaansa hygardia soikolla mammikammariin kanniskeli.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Tinppa houkutteli CeDitonnin mukaansa kääpiönheittokisoihin.

***Heittoälykääpiönä käytettiin sorkkista.  ;D
Kui mää ain olen paras?

sorkkis

  • Vieras
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Tinppa houkutteli CeDitonnin mukaansa kääpiönheittokisoihin.

***Heittoälykääpiönä käytettiin sorkkista.  ;D

Voitte yrittää , mutta .......  8)

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Tinppa houkutteli CeDitonnin mukaansa kääpiönheittokisoihin.

***Heittoälykääpiönä käytettiin sorkkista.  ;D

Voitte yrittää , mutta .......  8)

sorkkis lentää eri tavalla kuin tikka. Tylsä pää edellä  ;D

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Johara ajoi Opelinsa huoltokorjaamoon ja kysyi huoltomieheltä: Mitä mieltä olette, pitäisikö minun vaihtaa tähän öljyt? Mies vastasi: Ehdotan, että pidätte öljyt ja vaihdatte auton.

"Perästä sinä olet tullut ja perään sinun tulee jälleen menemän", rallatteli jonnumies kun lempikoneestaan valuttamaansa hygardia soikolla mammikammariin kanniskeli.
Älä ny anna sille pervolle puutarhatontulle mitään ajatuksia päähän  >:(
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.