Lainaus käyttäjältä: Eläkelläisviljelijä - 25.06.26 - klo:19:34 Voi voi, ei ymmärrä. Unohin, että seppputeus posmittaa mieluumin venättä... 🎅
Voi voi, ei ymmärrä.