Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Vitsejä... Lisätkää hyviä..  (Luettu 954121 kertaa)

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Serkukset Kati ja Matti riitelivät siitä, miksi Mikko on toiselle heistä
eno ja toiselle setä. äiti selitti, mistä se johtui, ja kysyi Matilta:
"Kun sulla joskus on samanikäinen poika, kun itse olet nyt, niin
mitähän minä sille olisin?" Vastaus tuli heti: "Lapsenhoitaja."
        Kati-täti

Paavo, 2, hermostui äitiinsä ja ilmoitti tomerasti: "Sinä saat potkut."
        Vaari

Janna, 7, ja Jerry, 4, olivat taas ukin ja mummon luona yökylässä.
Kantaessaan lelulaatikkoa olohuoneen lattialle Janna hoksasi kysyä:
"Onko teillä, ukki ja mummo, omia lapsia?" Mummo vain tuhahti, että toki on.
Janna jatkoi: "Missä ne muuten ovat aina silloin, kun me olemme teillä yökylässä?"
        Aila-mummo

Viivi, 3, oli oppinut ääntämään pehmeät kirjaimet g:n ja b:n ja tuli innoissaan kertomaan:
"Mamma, minäpä osaan giivetä buuhun!"
        Erja-mamma

Ajelimme lastenlastemme kanssa matkalla kotiin mummolasta. Matka kestää autolla puoli tuntia. Pojat Jaakko, 6, ja Aapo, 3, olivat jo hiukan väsyneitä. Ehdotin Laiva on lastattu -leikkiä etteivät he nukahtaisi. Valitsimme aiheeksi eläimet. Aluksi molemmat keksivät hyvin eläimiä, mutta sitten Aapolle
alkoi tulla vaikeuksia keksiä niitä. Kun Jaakko lastasi laivansa ilveksillä, Aapo ilmoitti onnellisena, että hänen laivansa on lastattu jokereilla.
        Jääkiekkofanien mummi

Ruokaillessamme radiosta kuului kappale, jossa Olavi Uusivirta lauloi rakastuneensa mieheen. Topias, 4, totesi napakasti isille ja vanhemmille veljilleen: "No, tehän on titten homo."
        Nykyaikaa

Inka, 4, tuli päiväkodista suoraan mummulaan, kun äidillä ja isällä oli vielä asioita hoidettavana. Inka istuutui mummun syliin katsomaan videota ja huokasi: "On se sitten hyvä, että tänne voi tulla välillä lepäämään."
        Mummu

Alisa, 2, tuli iskän kanssa kaupasta. Alisa taputti isänsä kaljua päätä ja sanoi:"Hyvä poika. Olit kiltisti kaupassa."
        Ukki
+

meiän vanhimmainen ku hiilty madameen ni se sano ostavansa tiejyrän ja ajavansa äitinsä littanaks  ;D

 Oliskos hyvä tapa mainita myös noi lähdeviitteet?..

Aulis Anttila

  • Vieras
Lähdeviite...
Serkukset Kati ja Matti riitelivät siitä, miksi Mikko on toiselle heistä
eno ja toiselle setä. äiti selitti, mistä se johtui, ja kysyi Matilta:
"Kun sulla joskus on samanikäinen poika, kun itse olet nyt, niin
mitähän minä sille olisin?" Vastaus tuli heti: "Lapsenhoitaja."
        Kati-täti

Paavo, 2, hermostui äitiinsä ja ilmoitti tomerasti: "Sinä saat potkut."
        Vaari

Janna, 7, ja Jerry, 4, olivat taas ukin ja mummon luona yökylässä.
Kantaessaan lelulaatikkoa olohuoneen lattialle Janna hoksasi kysyä:
"Onko teillä, ukki ja mummo, omia lapsia?" Mummo vain tuhahti, että toki on.
Janna jatkoi: "Missä ne muuten ovat aina silloin, kun me olemme teillä yökylässä?"
        Aila-mummo

Viivi, 3, oli oppinut ääntämään pehmeät kirjaimet g:n ja b:n ja tuli innoissaan kertomaan:
"Mamma, minäpä osaan giivetä buuhun!"
        Erja-mamma

Ajelimme lastenlastemme kanssa matkalla kotiin mummolasta. Matka kestää autolla puoli tuntia. Pojat Jaakko, 6, ja Aapo, 3, olivat jo hiukan väsyneitä. Ehdotin Laiva on lastattu -leikkiä etteivät he nukahtaisi. Valitsimme aiheeksi eläimet. Aluksi molemmat keksivät hyvin eläimiä, mutta sitten Aapolle
alkoi tulla vaikeuksia keksiä niitä. Kun Jaakko lastasi laivansa ilveksillä, Aapo ilmoitti onnellisena, että hänen laivansa on lastattu jokereilla.
        Jääkiekkofanien mummi

Ruokaillessamme radiosta kuului kappale, jossa Olavi Uusivirta lauloi rakastuneensa mieheen. Topias, 4, totesi napakasti isille ja vanhemmille veljilleen: "No, tehän on titten homo."
        Nykyaikaa

Inka, 4, tuli päiväkodista suoraan mummulaan, kun äidillä ja isällä oli vielä asioita hoidettavana. Inka istuutui mummun syliin katsomaan videota ja huokasi: "On se sitten hyvä, että tänne voi tulla välillä lepäämään."
        Mummu

Alisa, 2, tuli iskän kanssa kaupasta. Alisa taputti isänsä kaljua päätä ja sanoi:"Hyvä poika. Olit kiltisti kaupassa."
        Ukki
+

meiän vanhimmainen ku hiilty madameen ni se sano ostavansa tiejyrän ja ajavansa äitinsä littanaks  ;D

 Oliskos hyvä tapa mainita myös noi lähdeviitteet?..

Viimeistä lukuun ottamatta mun maili  ;D ;D ;D

Lumo

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 513
  • Instrument sano venäläinen kun rautakangen näki
Vs: Lähdeviite...
Serkukset Kati ja Matti riitelivät siitä, miksi Mikko on toiselle heistä
eno ja toiselle setä. äiti selitti, mistä se johtui, ja kysyi Matilta:
"Kun sulla joskus on samanikäinen poika, kun itse olet nyt, niin
mitähän minä sille olisin?" Vastaus tuli heti: "Lapsenhoitaja."
        Kati-täti

Paavo, 2, hermostui äitiinsä ja ilmoitti tomerasti: "Sinä saat potkut."
        Vaari

Janna, 7, ja Jerry, 4, olivat taas ukin ja mummon luona yökylässä.
Kantaessaan lelulaatikkoa olohuoneen lattialle Janna hoksasi kysyä:
"Onko teillä, ukki ja mummo, omia lapsia?" Mummo vain tuhahti, että toki on.
Janna jatkoi: "Missä ne muuten ovat aina silloin, kun me olemme teillä yökylässä?"
        Aila-mummo

Viivi, 3, oli oppinut ääntämään pehmeät kirjaimet g:n ja b:n ja tuli innoissaan kertomaan:
"Mamma, minäpä osaan giivetä buuhun!"
        Erja-mamma

Ajelimme lastenlastemme kanssa matkalla kotiin mummolasta. Matka kestää autolla puoli tuntia. Pojat Jaakko, 6, ja Aapo, 3, olivat jo hiukan väsyneitä. Ehdotin Laiva on lastattu -leikkiä etteivät he nukahtaisi. Valitsimme aiheeksi eläimet. Aluksi molemmat keksivät hyvin eläimiä, mutta sitten Aapolle
alkoi tulla vaikeuksia keksiä niitä. Kun Jaakko lastasi laivansa ilveksillä, Aapo ilmoitti onnellisena, että hänen laivansa on lastattu jokereilla.
        Jääkiekkofanien mummi

Ruokaillessamme radiosta kuului kappale, jossa Olavi Uusivirta lauloi rakastuneensa mieheen. Topias, 4, totesi napakasti isille ja vanhemmille veljilleen: "No, tehän on titten homo."
        Nykyaikaa

Inka, 4, tuli päiväkodista suoraan mummulaan, kun äidillä ja isällä oli vielä asioita hoidettavana. Inka istuutui mummun syliin katsomaan videota ja huokasi: "On se sitten hyvä, että tänne voi tulla välillä lepäämään."
        Mummu

Alisa, 2, tuli iskän kanssa kaupasta. Alisa taputti isänsä kaljua päätä ja sanoi:"Hyvä poika. Olit kiltisti kaupassa."
        Ukki
+

meiän vanhimmainen ku hiilty madameen ni se sano ostavansa tiejyrän ja ajavansa äitinsä littanaks  ;D

 Oliskos hyvä tapa mainita myös noi lähdeviitteet?..

Viimeistä lukuun ottamatta mun maili  ;D ;D ;D

Lasten suusta APU-lehti olen nuo kaikki lukenut  ::)

pavo heskanen

  • Vieras
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
ruottalais visin löysin ..käännös hajootus kurikan mallhiin...
arne ååkelle  .. arvoitus siitä on ratkennut   kuka loi naisen  konstruktion
ååkke kyssyy  no   ?  Aarne vastaa kunnallis virkamies
tietenkin ei kukkaan muu oo niin tyhymä että rakentaa kuumavesi ja viemäri putket niinlähelle huvipuistova..

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
ruottalais visin löysin ..käännös hajootus kurikan mallhiin...
arne ååkelle  .. arvoitus siitä on ratkennut   kuka loi naisen  konstruktion
ååkke kyssyy  no   ?  Aarne vastaa kunnallis virkamies
tietenkin ei kukkaan muu oo niin tyhymä että rakentaa kuumavesi ja viemäri putket niinlähelle huvipuistova..

  Paras tähän asti..

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Putken ominaisuuksia


o Putki on valmistettu pitkästä reiästä, joka on ympäröity metalli- tai muovikuorella.
o Putken on oltava ontto koko matkalta - älä käytä eripituista reikää kuin kuori on.
o Putken sisähalkaisijan on oltava pienempi kuin ulkohalkaisija, muuten reikä jää ulkopuolelle.
o Toimitettaessa putken on oltava täytetty ilmalla. Muu sisältö, kuten vesi, höyry tai bensiini vaihdetaan sinne myöhemmin.
o Putki toimitetaan ilman ruostetta. Ruoste on asennettava putkeen työmaalla. (Jotkut toimittajat nykyään asentavat putkeen ruosteen jo varastossa, jolloin säästetään aikaa työmaalla.)
o Yli 153 m:n pituisen putken molempiin päihin on kirjoitettava sanat "pitkä putki", jotta myyjä tietää, että se on pitkä putki.
o Yli 3,2 km pituiseen putkeen on kirjoitettava sanat "pitkä putki" myös keskelle, jotta myyjän ei tarvitse kävellä putken päähän asti tarkistaakseen, onko putki pitkä.
o Halkaisijaltaan yli 15 cm olevaan putkeen on kirjoitettava sanat "suuri putki", jottei myyjä luule sitä pieneksi.
o Laipallisten putkien laipoissa on oltava pultinreiät. Näiden reikien on oltava erillään keskellä olevasta pitkästä reiästä.
o Kun tilaat kulmallisen putken, muista kertoa tilauksessa, haluatko oikea- vai vasenkätisen kulman. Muutoin putki asennetaan työmaalla väärään suuntaan.
o Muista määritellä, haluatko tasaisen maan, ylämäen vai alamäen putkea. Jos alamäessä käyttää ylämäen putkea, vesi virtaa putkessa väärään suuntaan.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

pavo heskanen

  • Vieras
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
..at the immigration desk, somevare in europe:
- name?
- abu, dalah sarafi
-sex?
-four times a week.
- no no  no male or female ?
-Male female ..sometimes camel....

ekkuako lie...?
lähde Gerts  Fedagsfräckisar  som svenska folket har kertonut net..

Viimeksi muokattu: 20.03.11 - klo:13:39 kirjoittanut pavo heskanen

koponen

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1379
  • Herrasmies kiireestä kantapäähän
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Lasten suusta APU-lehti olen nuo kaikki lukenut  

eipä aulis-eläkeläisellä ole enempää annettavaa ja vielä niitä vitsiksi luulee.

En kyllä yhtään ihmettele sen eläkkeelle laittoa, palkan maksulle kun pitäs olla joku muukin peruste kun Apu-lehden Lasten suusta palstan luku
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta maha ei kestä sitä määrää minkä naama vaatisi.

pavo heskanen

  • Vieras
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Nainen sexikaupassa...:
- mitä maksaa vihreä ?
-149 kr
-Musta sitten
-298 kr
-Etäs toi hopeinen?
-myyjä huutaa varastonhoitajalle  Åååkkee...  myytkös sää termarisi..

semmoisia tildon ostajia..elekeekä unohtakkee pattereita.sitte..

Lumo

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 513
  • Instrument sano venäläinen kun rautakangen näki
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Lasten suusta APU-lehti olen nuo kaikki lukenut  

eipä aulis-eläkeläisellä ole enempää annettavaa ja vielä niitä vitsiksi luulee.

En kyllä yhtään ihmettele sen eläkkeelle laittoa, palkan maksulle kun pitäs olla joku muukin peruste kun Apu-lehden Lasten suusta palstan luku

Niin olisihan se tyhjänkin toimittajan pitänyt tietää ,että lähde on mainittava jos noin suoraan lehdestä sana sanalta kopio ;)

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Nainen sexikaupassa...:
- mitä maksaa vihreä ?
-149 kr
-Musta sitten
-298 kr
-Etäs toi hopeinen?
-myyjä huutaa varastonhoitajalle  Åååkkee...  myytkös sää termarisi..

semmoisia tildon ostajia..elekeekä unohtakkee pattereita.sitte..

pavo poikkeaa linjastaan ensimmäinen juttu jossa on jotain sisältöä.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

pavo heskanen

  • Vieras
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
..Vartoja löytyikin jo hiiri taasen toimii..hormooni hiiri...jostakin kaukaa...vieläpä..
alastulo on mäkihyppelyssä aina varmaa..

GTS

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 391
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Elelipä kerran kissa ja norsu samassa rivarissa naapureina, mutta eivät tunteneet vielä toisiaan kunnolla.
Katselipa norsu vain kissan komeaa punaista bemaria, joka oli parkissa kämpän edessä ja mietti mitä se noin komealla autolla ajelee.
Kissa taas naureskeli itsekseen norsun 1,3 kadetille, että onpas ruotonen auto norsulla.
No olipa norsu sitten eräänä perjantai-iltana paikallisessa ryyppäämässä ja pilkun jälkeen matkalla kotia kohti.
Päätti oikaista kännipäissään läheisen rakennustyömaan läpi ja otti ja tippui suureen monttuun, eikä sitten millään päässyt pois sieltä.
Sattui kissa olemaan samaan aikaan yöjuoksulla ja oikaisi samaisen rakennustyömaan kautta. Norsu tämän huomattuaan aneli kissalta: Auta nyt hyvä naapuri minua onnetonta.
No kissa siihen: Odota hetki, haen mun punaisen bemarin ja jeesaan sut ylös.
Kissa haki bemarin ja tiputti narun kuoppaan ja veti norsun ylös.
Olipa toinen kerta sitten kissa paikallisessa ja pilkun jälkeen lähdössä kotia kohti.
Päätti oikaista rakennustyömaan kautta kotiin ja kuinka ollakkaan tippui samaiseen monttuun.
No, norsu oli yökävelyllä ja päätti oikaista rakennustyömään kautta kotiin.
Kissa huomasi norsun ja alkoi anelemaan: Norsu kiltti, jeesaas mut ylös täältä montusta.
Norsu sanoi: Venaas hetki, ja otti ja veti mulkkunsa housuista, tiputti sen kuoppaan ja veti kissan ylös.

Mikä on tarinan opetus?
Kun on riittävän iso SE, ei tarvitse punaista bemaria.




Seksiravintolassa oli meneillään rohkea show. Esiintyjät tekivät
kaikkensa saadaksensa yleisön lämpenemään, mutta suosionosoituksia ei
vain kuulunut. Tuskastuneena eräs esiintyjistä huusi shown päätyttyä:
Eikö tämä muka ollut riittävän hyvä esitys? Kai te voisitte edes
hieman taputtaa?
Yleisön joukosta kuului miesääni:
Vaikea taputtaa yhdellä kädellä.







Äveriäs espoolaismies ajeli eräänä iltapäivänä omegallaan kohden
kotiaan, kun hän havaitsi kahden säälittävän näköisen vantaalaisen
*******miehen syövän ruohoa tien pientareella. Mies pysähtyi, harppoi
puhuttamaan miehiä ja kysyi:

- Miksi te syötte ruohoa?
- Meillä ei ole tarpeeksi rahaa ruokaan, neekereistä toinen vastasi.
- No tulkaa mukaani asunnolleni, mies ehdotti.
- Mutta minulla on myös vaimo ja kolme lasta, ******* vastasi.
- No, ottakaa heidätkin mukaan, herrasmies sanoi.
- Mutta entä ystäväni?, ensimmäinen puhuteltu ******* kysyi.

Mies kääntyi toisen miehen puoleen ja sanoi:
- Sinäkin voit tulla asunnolleni.
- Mutta minulla on vaimo ja kuusi lasta, hän epäröi.
- No, ottakaa heidätkin mukaan, herrasmies sanoi.


Herrasmies tilasi perheille invataksin ja sitä odotellessa
*******miehistä toinen sanoi:
- Olette kovin ystävällinen. Kiitos, että otitte meidät mukaanne.
- Ilo on kokonaan minun puolellani, herrasmies vastasi.
- Pidätte varmasti paikastani. Ruoho on lähes polven korkuista...

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Eenokki ja Liisa olivat vanha aviopari, joka asui vanhainkodissa. Heillä oli siellä yhteinen kaksio.
Iltaisin he istuivat aina katsomassa televisiota. Eenokilla oli kevyt kotiasu päällä ja Liisa oli työntänyt kätensä Eenokin housuihin ja piti hellästi kiinni Eenokin vehkeestä.
Mutta sitten samaan vanhusten kotiin, heitä vastapäätä muutti Eeva. Tämä oli samaa ikää kuin Liisa ja Eenokki. Eenokki rupesi viettämään aikaansa aina enemmän ja enemmän Eevan luona. Liisa murheissaan kyseli Eenokilta” Mitä sillä Eevalla on sellaista mitä minulla ei ole?”
Eenokki mietti vähän aikaa, vastasi sitten.”Parkinssonin tauti.”

Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64950
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
tosijuttu eiliseltä!         
     kävin hakemassa k-raudasta wd-40 kun saranat narisee ja kun siellä taas muutettu hyllyjärjestystä , kysyin tettiläiseltä joka vastaan tuli pahvikärrin kanssa niin hän vain tokaisi että; tuolla hyllyllä , wd-39:n ja wd41:n välissä, ja jatkoi virnistäen kärrin työntöä.      noo , sieltä se löytyikin ja kun naureskelin kassalle tuosta niin hän totesi että eräälle vanhemmalle rouvalle poika oli tokaissut, kun jalkalamppuja oli mallaillut;    näyttää paljon paremmalta kun siihen kytkee virran!

          poika taisi olla oikeassa tettipaikassa! ;D