Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Vitsejä... Lisätkää hyviä..  (Luettu 954323 kertaa)

koponen

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1379
  • Herrasmies kiireestä kantapäähän
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Aulis tulee lääkäriltä kotiin jokseenkin murtuneena. Hän selittää vaimolleen, että hänellä on vain muutama kuukausi elinaikaa.
- Hirveää, sano mitä voin tehdä hyväksesi, vaimo lohduttaa.

Aulis miettii tovin ja kysyy:
- Mitä sinulla on sinä sängyn alla olevassa laatikossa? Vaikka lupasin sinulle häissä, etten koskaan kysy mitä siellä on, niin kai sen voit nyt kertoa? Mitä väliä sillä enää on?

Vaimo noutaa laatikon sängyn alta ja avaa kannen. Aulis kurkistaa, ja näkee hämmästyksekseen laatikossa kolme kananmunaa ja 100.000 euroa.
- Mitä tuo merkitsee???
- Niin, joka kerta kun rakastelimme, eikä se tuntunut hyvältä, laitoin yhden munan laatikkoon, selittää vaimo

Aulis on sangen ylpeä itsestään: 40 vuotta ja vain kolme munaa. Mutta 100.000 euroa askarrutti.

- Niin, joka kerta kun sain tiun munia kokoon, myin ne, vaimo valaisi.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta maha ei kestä sitä määrää minkä naama vaatisi.

Aulis Anttila

  • Vieras
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Nuolukivikauppias rikastui myyntiprovikoillaan niin paljon että sekosi. Hyvämaineisena häntä ei kuitenkaan laitettu ikkunattomaan koppiin vaan hän sai rauhassa tepastella Märynummen puutarhassa.
Yhtenä päivänä Jonnumies ajeli traktorillaan siukkatalon ohitse ja kuinka ollakkaan, traktorista tipahti takapyörä pois. Onneksi Jonnumiehellä oli tunkki nytkin mukanaan joten hän tyynesti tunkkaili traktoriaan pystyyn samalla kun hoidokit pälyilivät tuttua toimitusta aidan takaa.
Traktori oli vaakatasossa ja pyörä paikallaan.. mutta kas! Uusi ongelma ilmeni.. Pyörän pultit olivat tipahtaneet eikä itkusilmäinen Jonnumies löytänyt niitä enää maasta muiden sirpaleiden joukosta. Nuolukivikauppias huikkasi silloin aidan takaa, että "ota kolmesta muusta pyörästä pultti kustakin ja kiinnitä irronnut pyörä niillä. Jos ajat hiljaa (alle 55 km/h) niin kone kyllä kestää tuonne 300 metrin päässä sijaitsevalle kunnalliselle JD-korjaamolle" Jonnumies kiitti hyvästä neuvosta ja toimikin ohjeen mukaan. Lähtiessään hän kuitenkin kysyi ujosti nuolukivikauppiaalta... " Hmmm... aika vaikean ongelman kyllä ratkaisit... että... hmm... miten sinä tuonne hullujenhuoneelle olet joutunut.....?... Itse en olisi tätä kyllä keksinyt." Nuolukivikeisari vastasi: Mä olen hullu mutta en ole tyhmä.  ;D
Olipa tuhma jonnumiäs, vai oliko edes oikea jonnumiäs. Mul'on aina tusina pyöränpultteja jonnun työkalupakissa. ;D  Mut tarvisko siellä tunkkikin olla?  ::) ???
Kyllä ja 80 kilonen huoltomies  ;)
DeCitonnilla on tuollainen. Sängyssä  ;D

Kummalla on parempi tulevaisuus edessään synnyttyään... homolla vai sekulilla ?
Sekulilla tietenkin... sen ei tarvitse kertoa vanhemmille mikä se on  ;D ;D ;D

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Aku Ankka, Aulis Anttila ja Anna Abreu menivät kolmestaan AA-kerhon kokoukseen. Sen pituinen se.

 :D

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Aku Ankka, Aulis Anttila ja Anna Abreu menivät kolmestaan AA-kerhon kokoukseen. Sen pituinen se.

 :D

Kuinkakö pitkäkö?
Kui mää ain olen paras?

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Aku Ankka, Aulis Anttila ja Anna Abreu menivät kolmestaan AA-kerhon kokoukseen. Sen pituinen se.

 :D

Kuinkakö pitkäkö?

Akulla oli isoin ja Auliksella jaettu kakkossija

Tapani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Aulis, Eemeli ja minä-itte läksivät pohjoseen kalalle ja illan päätteeksi päättivät ryyppäämään. "Miehet" majoittuivat samaan telttaan. Aamulla "miehet" heräs ja Eemeli sanoi: näin kyllä ihmeellistä unta. Yhtä naista panin kuin eläin ja heräsin siihen kun ***** oli kipeä ja mällit masulla. Minä-itte kertoi nähneensä samanlaisen unen ja tuloskin oli samanlainen. Aulis kertoi, että hän ei nähny tommosta unta. Hän oli unessaa hiihtämässä kymmentä  kilometriä ja matka taittui alussa hyvin ja Aulis oli peräti johdossa. Maalisuoralla tuli hirvee kiritaistelu ja Aulis hävis, kun "sauvat" suli käteen kun oikein pisteli menemään.

Strimari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1850
  • This is radio Nowhere!
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Muuten ihan pätevä juttu, mutta Mie-Ite ja eemeli tarvitsisivat Paavo Väyrysen telttaansa, ennenkuin olisi havaittavissa minkään sortin erektiota... ;D ;D
Hyvää yritetään, mutta priimaa pakkaa tulemaan!

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52000
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Muuten ihan pätevä juttu, mutta Mie-Ite ja eemeli tarvitsisivat Paavo Väyrysen telttaansa, ennenkuin olisi havaittavissa minkään sortin erektiota... ;D ;D
Höpö Höpö. Jos kuule näkisit apilaksen kahluusaappaissa ja kaasunaamarissa, olisit sääkin myyty mies.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Strimari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1850
  • This is radio Nowhere!
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
...hhhh....kiitti vtsti, tämä kuva on palanut nyt verkkokalvoille moneksi päiväksi.... ::)
Hyvää yritetään, mutta priimaa pakkaa tulemaan!

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52000
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
...hhhh....kiitti vtsti, tämä kuva on palanut nyt verkkokalvoille moneksi päiväksi.... ::)
Jaa, mun palo kerran liimapuikko apilaksen verkkosukkiin.......... ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Muuten ihan pätevä juttu, mutta Mie-Ite ja eemeli tarvitsisivat Paavo Väyrysen telttaansa, ennenkuin olisi havaittavissa minkään sortin erektiota... ;D ;D
Höpö Höpö. Jos kuule näkisit apilaksen kahluusaappaissa ja kaasunaamarissa, olisit sääkin myyty mies.

Kahluusaapas päässä ja munat kaasunaamarissa  ???

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52000
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Muuten ihan pätevä juttu, mutta Mie-Ite ja eemeli tarvitsisivat Paavo Väyrysen telttaansa, ennenkuin olisi havaittavissa minkään sortin erektiota... ;D ;D
Höpö Höpö. Jos kuule näkisit apilaksen kahluusaappaissa ja kaasunaamarissa, olisit sääkin myyty mies.

Kahluusaapas päässä ja munat kaasunaamarissa  ???
Kuulostaa hyvältä. Pitää kokeilla illalla.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Aulis Anttila

  • Vieras
Kokeilu...
Muuten ihan pätevä juttu, mutta Mie-Ite ja eemeli tarvitsisivat Paavo Väyrysen telttaansa, ennenkuin olisi havaittavissa minkään sortin erektiota... ;D ;D
Höpö Höpö. Jos kuule näkisit apilaksen kahluusaappaissa ja kaasunaamarissa, olisit sääkin myyty mies.
Kahluusaapas päässä ja munat kaasunaamarissa  ???
Kuulostaa hyvältä. Pitää kokeilla illalla.

Kyl ne Esson paarissa tsiigaa hitaasti... mut koklaa ny  ;D ;D ;D

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Kaksi piirimyyjää tapasi baarissa ja toisella oli 3 v. poika mukana.
- Mitäs teet töiksesi?.
- Olen kondomin piirimyyjänä Uudellamaalla.
- Jaa ja pidät aina poikaa mukana?
- Ei kun tämä on reklamaatio Espoosta.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Miksi suutarit on usein juoppoja. Kenkien teko aloitetaan ottamalla ensin tukevat pohjat.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.