Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Vitsejä... Lisätkää hyviä..  (Luettu 954337 kertaa)

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
- Anna nyt, mies mankui vuoteessa vaimoltaan.
- Enkä anna. Sitä säästetään perhejuhlia varten.
- Kuule, antaisit nyt. Mulla on niin perskeleen paha olo.
- Sen siitä saa, kun sillä lailla ryyppää. Krapula on sinulle ihan oikein.
- Anna nyt, mies jatkoi vonkaamistaan.
- Minä en enää jaksa sinun kanssasi. Ota sitten, omapa on asiasi.

Mies ryntäsi riemuissaan jääkaapille, avasi huushollin ainoan samppanjapullon ja kuului valtava pamaus, kun korkki lensi kattoon.

Silloin kuului lastenhuoneesta moittiva ääni:
- Oisit vaa antanu sille, mutsi... nyt se ampu ittensä!


Bwahahahaaaaaaaaaa..... ;D ;D ;D ;D


Voihan perk ;D khele ;D ;D ;D


Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
sorkkis näki Kosken Sanomissa ilmoituksen jossa George Lucas haki väkeä uuteen Star Wars elokuvaansa. Välittömästi sorkkis hypäsi pystyyn ja ajoi Mitukalla rekrytointipaikalle. Vajaan puolen tunnin kuluttua hän kuitenkin palasi kotiinsa pettyneen näköisenä.

-Mitä nyt, kysyi vaimonsa. Etkö saanutkaan osaa?
-En mennyt etuovea pidemmälle. Ne hakivatkin jotain ihme "stromtooppereita" eivätkä sormituuppareita, murisi sorkkis

 ???

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19295
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Lisätkää hyviä...uskokaa jo...
Tesantin "vitsien" lukeminen on mielestäni ikävämpää kuin sairaan variksen kuolema syysmyrskyllä rantalietteelle iltahämärässä.

- Antidesantti -

Täähän kuulostaa siltä niinkuin oisit kattellut kotimaista koko perheen komediaa, sen varran valoisa tuo mielikuva. :D
Joo. Ja sama peli näkkyypi jatkuvan. Etelleen...     ;)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Greenpwr

  • Vieras
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..

 Turistit Genesaretin järven rannalla katselivat veneiden vuokrahintoja ja kalliilta tuntuivat, tähän veneen vuokraaja:"Mutta Jeesus käveli täällä vetten päällä!" Turisti tuumasi: "Ei mikä ihme, näillä hinnoilla."

sorkkis

  • Vieras
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Eräs Luomulissu Savonmualta meni Kuoppijjjoon otattammaan ihtestänsä valokuvvoo.
Kuvaaja sanoo, että jos otettaisi ensin rintakuva, johon Luomulissu, notta suaapi siihe piääkii tulla. :D

Huomenna pitäis passikuvaan mennä...jospa Kuopijjoon mänissii ja passovaa tuota  Luomulissun nuamavärkkiä kuvata !  Vae mitteepä sanotta?   ;D
Mittee tuosta sanomaan . Elä ala itkemmään jos kuvvaaja sannoo : Neitipä on haaskan näköinen . Stadilainen vois  sanoo : Ai äm veri sori , kuvasta tuli ihka sun näköises .  ;)

Aulis Anttila

  • Vieras
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
"Liisalle" tuli huono olo juuri kun juhlat olivat ylimmillään. Onneksi paikalla oli lääkäri, joka johdatteli nuoren neidon erääseen huoneeseen lepäämään.

Puolen tunnin kuluttua "Liisa" tuli olohuoneeseen posket hehkuen ja muutenkin terveen ja pirteän näköisenä. Kymmenen minuuttia myöhemmin lääkärikin tuli, tosin hieman nuhjaantuneen näköisenä.

Lääkärin vaimo sanoi terävästi:
-Mitä te teitte siellä?

-Rauhoitu, vaimo kulta. Minä annoin hänelle vain pienen ruiskeen.
-Vai niin. Ole sitten hyvä ja pane lääkekaapin ovi kiinni!

Luomulissu

  • Vieras
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Näitä kun lukee, niin kuolee nauruun!   :D :D :D   Mut sekaitse on tarkoituski!   ;D

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64950
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
se on sitä uutta ennakoivaa vanhushoitoa!   tupsuyksiöstä ei pahemmin valiteta! :P

Tapani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Isäntä tilas postimyynnistä uuden kukon, kun vanha alko käydä heikokkokuntoiseksi. Nuori kukko oli oikein terhakka ja vanha kukko sanoi: juostaan täältä tuonne tuvalle päin kilpaa ja se kumpi voittaa kisan, niin saa touhuta kanojen kanssa, mutta annattako mulle 10 metriä etumatkaa, kun oon näin vanha. Nuori kukko suostu terhakkaana kisaan. Kilpajuoksu alko: vanha kukko edellä ja nuori kukko perästä. Kohta laukes halulikko ja nuori kukko pääsi hengestään. Isäntä huusi: jo on perhana, kolmas homo kukko tällä kuulla.

Taloon tuli uus kukko ja isäntä päästi sen irti. Kukko kävi pöllyttämässä ensimmäisenä kanat, sit se sai kiinni variksen ja harakan. Kukko heittäytyi selälleen ja isäntä arveli kukon kuolleen rasitukseen. Isäntä läheni kukkoa ja kukko kuiskasi: mene pois siitä. Mä ootan, että toi kanahaukka tulee lähemmäksi.

Aulis Anttila

  • Vieras
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Suuren ruotsalaisen yrityksen toimitusjohtaja Håkan meni liikematkalle New Yorkiin. Hotellin hississä hän tapasi sattumalta kauniin naisen, Yvonnen. Valitettavasti tämä oli ranskalainen, eivätkä he ymmärtäneet toisiaan.

Ruotsalainen otti esiin kynän ja paperia ja piirsi siihen taksin kuvan. Yvonne nyökkäsi ja he menivät taksilla kävelylle puistoon. Håkan piirsi kuvan ravintolasta ja ranskatar suostui jälleen. Niinpä he menivät syömään. Ravintolassa Håkan piirsi vihkoonsa kaksi tanssijaa ja matka jatkui kohti yökerhoa. Parin tunnin päästä Yvonne pyysi saada kynän ja paperia, joilla hän piirsi kuvan parisängystä.

Håkan hämmästyi. Hän ei koskaan saanut selville, miten Yvonne tiesi, että hän on Ikeassa töissä ...

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Nuolukivikauppias rikastui myyntiprovikoillaan niin paljon että sekosi. Hyvämaineisena häntä ei kuitenkaan laitettu ikkunattomaan koppiin vaan hän sai rauhassa tepastella Märynummen puutarhassa.

Yhtenä päivänä Jonnumies ajeli traktorillaan siukkatalon ohitse ja kuinka ollakkaan, traktorista tipahti takapyörä pois. Onneksi Jonnumiehellä oli tunkki nytkin mukanaan joten hän tyynesti tunkkaili traktoriaan pystyyn samalla kun hoidokit pälyilivät tuttua toimitusta aidan takaa.

Traktori oli vaakatasossa ja pyörä paikallaan.. mutta kas! Uusi ongelma ilmeni.. Pyörän pultit olivat tipahtaneet eikä itkusilmäinen Jonnumies löytänyt niitä enää maasta muiden sirpaleiden joukosta. Nuolukivikauppias huikkasi silloin aidan takaa, että "ota kolmesta muusta pyörästä pultti kustakin ja kiinnitä irronnut pyörä niillä. Jos ajat hiljaa (alle 55 km/h) niin kone kyllä kestää tuonne 300 metrin päässä sijaitsevalle kunnalliselle JD-korjaamolle"

Jonnumies kiitti hyvästä neuvosta ja toimikin ohjeen mukaan. Lähtiessään hän kuitenkin kysyi ujosti nuolukivikauppiaalta... " Hmmm... aika vaikean ongelman kyllä ratkaisit... että... hmm... miten sinä tuonne hullujenhuoneelle olet joutunut.....?... Itse en olisi tätä kyllä keksinyt."

Nuolukivikeisari vastasi: Mä olen hullu mutta en ole tyhmä.

 ;D

Aulis Anttila

  • Vieras
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Kaksi sekulisakin maalaistolloa istuu kuopan reunalla muutama tuhat kilometriä Moskovasta itäänpäin... olivat MTK:n ja Valion sponssikeikalla tutustumassa paikallisiin oloihin ja markkinoihin. Toinen sanoo, että kylläpä tuntuu kurjalle. Ja näyttää. Toinen kaveruksista mietti ääneen:

- Luuletko, että tästä muutama tuhat kilometriä itäänpäin voi olla tällä hetkellä tämmöinen samanlainen kuoppa, ja sen istuu reunalla kaksi miestä ja juovat votkaa, niinkuin mekin nyt?

- Voi olla, hyvinkin voi olla. Toinen niistä miehistä saattaa juuri sanoa toiselle, että tästä kymmenkunta tuhatta kilometriä itään on semmoinen paikka kuin Los Angeles.

Sitten ne alkavat pohtia, kuinka surkea paikka se oikein mahtaa olla, kun tämänkin Moskovasta laskien toisen kuopan reunalla jo on näin onnettoman kurjaa ja ikävää... ja toivovat pääsevänsä kipinkapin takaisin kotipankolle tukielämään  ;D ;D ;D

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Kaksi sekulisakin maalaistolloa istuu kuopan reunalla muutama tuhat kilometriä Moskovasta itäänpäin... olivat MTK:n ja Valion sponssikeikalla tutustumassa paikallisiin oloihin ja markkinoihin. Toinen sanoo, että kylläpä tuntuu kurjalle. Ja näyttää. Toinen kaveruksista mietti ääneen:

- Luuletko, että tästä muutama tuhat kilometriä itäänpäin voi olla tällä hetkellä tämmöinen samanlainen kuoppa, ja sen istuu reunalla kaksi miestä ja juovat votkaa, niinkuin mekin nyt?

- Voi olla, hyvinkin voi olla. Toinen niistä miehistä saattaa juuri sanoa toiselle, että tästä kymmenkunta tuhatta kilometriä itään on semmoinen paikka kuin Los Angeles.

Sitten ne alkavat pohtia, kuinka surkea paikka se oikein mahtaa olla, kun tämänkin Moskovasta laskien toisen kuopan reunalla jo on näin onnettoman kurjaa ja ikävää... ja toivovat pääsevänsä kipinkapin takaisin kotipankolle tukielämään  ;D ;D ;D

Njäh njäh.. olihan juttu  ;D Tuli ihan vanhat Pahkasiat mieleen  :D

sorkkis

  • Vieras
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Nuolukivikauppias rikastui myyntiprovikoillaan niin paljon että sekosi. Hyvämaineisena häntä ei kuitenkaan laitettu ikkunattomaan koppiin vaan hän sai rauhassa tepastella Märynummen puutarhassa.

Yhtenä päivänä Jonnumies ajeli traktorillaan siukkatalon ohitse ja kuinka ollakkaan, traktorista tipahti takapyörä pois. Onneksi Jonnumiehellä oli tunkki nytkin mukanaan joten hän tyynesti tunkkaili traktoriaan pystyyn samalla kun hoidokit pälyilivät tuttua toimitusta aidan takaa.

Traktori oli vaakatasossa ja pyörä paikallaan.. mutta kas! Uusi ongelma ilmeni.. Pyörän pultit olivat tipahtaneet eikä itkusilmäinen Jonnumies löytänyt niitä enää maasta muiden sirpaleiden joukosta. Nuolukivikauppias huikkasi silloin aidan takaa, että "ota kolmesta muusta pyörästä pultti kustakin ja kiinnitä irronnut pyörä niillä. Jos ajat hiljaa (alle 55 km/h) niin kone kyllä kestää tuonne 300 metrin päässä sijaitsevalle kunnalliselle JD-korjaamolle"

Jonnumies kiitti hyvästä neuvosta ja toimikin ohjeen mukaan. Lähtiessään hän kuitenkin kysyi ujosti nuolukivikauppiaalta... " Hmmm... aika vaikean ongelman kyllä ratkaisit... että... hmm... miten sinä tuonne hullujenhuoneelle olet joutunut.....?... Itse en olisi tätä kyllä keksinyt."

Nuolukivikeisari vastasi: Mä olen hullu mutta en ole tyhmä.

 ;D

Olipa tuhma jonnumiäs, vai oliko edes oikea jonnumiäs. Mul'on aina tusina pyöränpultteja jonnun työkalupakissa. ;D
Mut tarvisko siellä tunkkikin olla?  ::) ???
Kyllä ja 80 kilonen huoltomies  ;)

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Nuolukivikauppias rikastui myyntiprovikoillaan niin paljon että sekosi. Hyvämaineisena häntä ei kuitenkaan laitettu ikkunattomaan koppiin vaan hän sai rauhassa tepastella Märynummen puutarhassa.

Yhtenä päivänä Jonnumies ajeli traktorillaan siukkatalon ohitse ja kuinka ollakkaan, traktorista tipahti takapyörä pois. Onneksi Jonnumiehellä oli tunkki nytkin mukanaan joten hän tyynesti tunkkaili traktoriaan pystyyn samalla kun hoidokit pälyilivät tuttua toimitusta aidan takaa.

Traktori oli vaakatasossa ja pyörä paikallaan.. mutta kas! Uusi ongelma ilmeni.. Pyörän pultit olivat tipahtaneet eikä itkusilmäinen Jonnumies löytänyt niitä enää maasta muiden sirpaleiden joukosta. Nuolukivikauppias huikkasi silloin aidan takaa, että "ota kolmesta muusta pyörästä pultti kustakin ja kiinnitä irronnut pyörä niillä. Jos ajat hiljaa (alle 55 km/h) niin kone kyllä kestää tuonne 300 metrin päässä sijaitsevalle kunnalliselle JD-korjaamolle"

Jonnumies kiitti hyvästä neuvosta ja toimikin ohjeen mukaan. Lähtiessään hän kuitenkin kysyi ujosti nuolukivikauppiaalta... " Hmmm... aika vaikean ongelman kyllä ratkaisit... että... hmm... miten sinä tuonne hullujenhuoneelle olet joutunut.....?... Itse en olisi tätä kyllä keksinyt."

Nuolukivikeisari vastasi: Mä olen hullu mutta en ole tyhmä.

 ;D

Olipa tuhma jonnumiäs, vai oliko edes oikea jonnumiäs. Mul'on aina tusina pyöränpultteja jonnun työkalupakissa. ;D
Mut tarvisko siellä tunkkikin olla?  ::) ???
Kyllä ja 80 kilonen huoltomies  ;)

DeCitonnilla on tuollainen. Sängyssä  ;D