Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Vitsejä... Lisätkää hyviä..  (Luettu 975735 kertaa)

Kp

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1903
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Lihaksikas mies tapaa torilla hintelän miehen, jolla on lyhythihainen paita.
Muskelimies kysyy:
-Onko sun paitas italialainen?
Toinen ihmettelee:
-Kuinka niin? En tiedä. Näyttääkö paita joltain italialaiselta merkkituotteelta?
-Ei, ajattelin vaan kun roikkuu spagettia molemmista hihoista.

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Mitä on talkoot ilman olutta?  Olkoot.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

Kp

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1903
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Mitä on talkoot ilman olutta? 


Viinan juonti talkoot.

Aulis Anttila

  • Vieras
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Mitä on talkoot ilman olutta? 
Viinan juonti talkoot.

Lappeenko Rannassa ???

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Vaimo miehelle: ''Muistatko sen viimesyksyisen metsästysretkesi?'' ''Kyllä. Miten niin, mies vastasi.'' ''Eräs niistä hirvistä soitti ja ilmoitti että sinulle on syntynyt vasa.''
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65276
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
farmarissa kuulltua;     sisäosastolla oli assi kuullut takaansa tutun kuuloista säkätystä ja kun kääntynyt katsomaan niin eipä nähnyt mitään kuin esitetelineen.         kun sitten vilkaisi alemma kuin normaalisti löytyi äänilähde;     ben syskovitsi oli selittänny jollekin jotain.    mutta kuten assi sanoi; jos mauri on metrimauri on ben vain kolmevartti!     helvetti ja assi ei ole pitkä tyttö!    onko keskosetkin joku puoluelaji?

Hupelo

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Onko tätä vanhaa juttua kukaan vielä kertonut:

Pari kaverusta istui iltaa baaritiskin ääressä. Olivat olleet siinä jo ilmeisen pitkään, sillä tunnelma oli jo laskussa eikä mistään
riehakkuudesta ollut enää tietoakaan.... Siinä he vaiteliaina istuivat tyhjien grogilasiensa pohjia mittaillen kunnes toinen lausahti: " Olehtkoss
khoskaan muuten nähnyt jhääpalaa, jossha on reikä??!"  " Thotta helvetissä   -   mhinähän olen  ollut shellaisen kanssa naimishissa jo
kohta nheljätoista vuotta!", vastasi toinen. Illan synkkyys senkuin syveni........

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Blondi oli mennyt kesäksi maatilalle töihin. Alkajaisiksi isäntä käski blondin lähteä lypsylle. Eipä aikaakaan, kun blondi tuli takaisin ämpäri täynnä ja kysyi isännältä: - Oletko nyt tyytyväinen? - Kyllä kyllä, mutten läheskään yhtä tyytyväinen kuin tuo sonni, jonka sinä juuri lypsit!
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Miksi naisten mielestä moottoripyöräilijät ovat hyviä poikaystäviä? niillä seisoo vehkeet syyskuusta huhtikuuhun
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Tosimies vieraili ilotalossa. Ensi töikseen hän viskasi ulos muodikkaan päällystakkinsa. Miksi tuon teit, kyseli ilotyttö. - Kun olen lopettanut se ei ole enää muodissa, tuli vastaus.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Humalainen nukkui alkon edessä.sisään käveli vanhempi naishenkilö joka totes myyjälle että teidän ulkomainoksenne on kaatunu
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52004
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Lande, Weke ja Petri oli nähty Bernerin koeruutuja tiiraamassa. Tekivät ensi vuoden kasvinsuojeluhankintoja..................
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Lande, Weke ja Petri oli nähty Bernerin koeruutuja tiiraamassa. Tekivät ensi vuoden kasvinsuojeluhankintoja..................

Niillä oli sukupuolineutraalit kimppahäät siellä.  :D
Kui mää ain olen paras?

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52004
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Lande, Weke ja Petri oli nähty Bernerin koeruutuja tiiraamassa. Tekivät ensi vuoden kasvinsuojeluhankintoja..................

Niillä oli sukupuolineutraalit kimppahäät siellä.  :D
Lastakin ovat hankkimassa. Kuuleman mukaan luomussa myös miehet voivat tulla raskaaksi. Ei ole mikään myrkky haittaamassa hedelmöittymistä. Ja tunnetusti luomulampaan villasta kudottu ekospärdäri on huono kestämään. Aiheuttaa myös staattista sähköä. Toimii myös pimeässä valonlähteenä.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Lande, Weke ja Petri oli nähty Bernerin koeruutuja tiiraamassa. Tekivät ensi vuoden kasvinsuojeluhankintoja..................

Niillä oli sukupuolineutraalit kimppahäät siellä.  :D
Lastakin ovat hankkimassa. Kuuleman mukaan luomussa myös miehet voivat tulla raskaaksi. Ei ole mikään myrkky haittaamassa hedelmöittymistä. Ja tunnetusti luomulampaan villasta kudottu ekospärdäri on huono kestämään. Aiheuttaa myös staattista sähköä. Toimii myös pimeässä valonlähteenä.
Sukupuolineutraalit ristiäiset luvassa ???
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.