Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Vitsejä... Lisätkää hyviä..  (Luettu 954032 kertaa)

Aulis Anttila

  • Vieras
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Ketkä ovat olleet maailman 17 ensimmäistä kommunistia?
- Aatami ja Eeva, sille he olivat alasti, heillä oli jaettavanaan yksi omena ja he uskoivat olevansa paratiisissa, kolme itämaantietäjää, sillä he seurasivat tähteä - ja tämän saitin 12 kepulaista, jotka opettavat muita, vaikka eivät itse osanneet edes lukea ja kirjoittaa.

koponen

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1379
  • Herrasmies kiireestä kantapäähän
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Lisätkää hyviä..

Auli Eläkeläinen ei ilmeisesti osaa edes otsikkoa lukea, katsoppas täältä mistä on kysysmys http://fi.wikipedia.org/wiki/Vitsi ? :-X :-\ :-* :'(
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta maha ei kestä sitä määrää minkä naama vaatisi.

Aulis Anttila

  • Vieras
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Lisätkää hyviä.. Auli Eläkeläinen ei ilmeisesti osaa edes otsikkoa lukea, katsoppas täältä mistä on kysysmys http://fi.wikipedia.org/wiki/Vitsi ? :-X :-\ :-* :'(

Maanviljelijä Joe päätti, että hänen onnettomuudestaan saamansa vammat olivat tarpeeksi vakavat haastaakseen kuljetusyhtiön oikeuteen. Oikeudessa kuljetusyhtiön hieno lakimies kyseli Joelta.

- Ettekö sanonutkin onnettomuuspaikalla, "Olen kunnossa"?
- Jos minä kertoisin, mitä tapahtui. Olin juuri laittanut lempimuulini Bessien...
- En kysynyt mitään yksityiskohtia, keskeytti lakimies, vastatkaa vain kysymykseen. Ettekö sanonutkin onnettomuuspaikalla, olevanne kunnossa?
- Olin juuri laittanut Bessien kuljetusvaunuun ja olin ajamassa tietä alas...

Lakimies keskeytti uudelleen ja sanoi:
- Tuomari, yritän näyttää toteen tosiasian, että onnettomuuspaikalla tämä mies kertoi paikalle saapuneelle poliisille olevansa kunnossa. Nyt muutamia viikkoja myöhemmin hän yrittää haastaa asiakkaani oikeuteen. Uskon, että hän on huijari. Voisitteko pyytää häntä vastaamaan yksinkertaiseen kysymykseen.

Nyt tuomari oli kovin kiinnostunut maanviljelijä Joen vastauksesta ja sanoi lakimiehelle, \'Haluan mielelläni kuulla, että mitä hänellä on sanottavanaan lempimuulistaan Bessiestä.

Joe kiitti tuomaria ja jatkoi:
- Kuten olin sanomassa, olin juuri laittanut lempimuulini Bessien kuljetusvaunuun ja ajoimme alas tietä, kun tämä valtava puoliperävaunu ajoi punaisia päin ja ajoi suoraa päätä autoni oikeaan kylkeen. Olin juuri lentänyt ojaan ja Bessie toiseen. Minua sattui todella kovasti, enkä pystynyt liikkumaan. Kuitenkin pystyin kuulemaan vanhan Bessien valituksen ja vaikerruksen. Tiesin, että hän oli kauheassa kunnossa päätellen vaikerruksesta. Pian onnettomuuden jälkeen tuli liikkuva poliisi onnettomuuspaikalle. Poliisi kuuli Bessien valituksen ja vaikerruksen ja meni katsomaan häntä. Hetken katsottuaan, hän otti aseensa esiin ja ampui Bessietä suoraan silmien väliin. Sen jälkeen poliisi tuli tien toiselle puolelle ase kädessään ja katsoi minua.

- Muulinne oli niin huonossa kunnossa, että minun oli ammuttava se. Kuinka Te voitte?

A.R.Vaja

  • Vieras
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Veeti syyttää kaikesta,jopa itse tyrimistään asioista MTK.ta ja Kesk.puoluetta :D :D :D :D :D :D :D :D

Punikki

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 482
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Tupakka-askin kyljessä on nykyään mielenkiintoisia tekstejä.  Sanotaan, etä tupakointi vaarantaa siittiöiden laadun,  entäs jos tuleekin raskaaksi tupakoivan miehen siittiöistä,  voiko nostaa syyteen,  että tupakoinnin ekäisevä vaikutus oli liioiteltu,  en halunut raskaaksi. Korvatkaa vähintäänkin abortti,  vai saisiko eltausmaksuja?

Ostin itselleni muutaman pikkusikarin jouluksi,  askin kyljessä luki,  että tupakointi vaarnataa terveytesi.  Siitä tuli mieleen,  että eikö vauvojen peppuun pitäisi tatuoida jo synnytyslaitoksella teksti että: ELÄMÄ ON HENGENVAARALLISTA!

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Tupakka-askin kyljessä on nykyään mielenkiintoisia tekstejä.  Sanotaan, etä tupakointi vaarantaa siittiöiden laadun,  entäs jos tuleekin raskaaksi tupakoivan miehen siittiöistä,  voiko nostaa syyteen,  että tupakoinnin ekäisevä vaikutus oli liioiteltu,  en halunut raskaaksi. Korvatkaa vähintäänkin abortti,  vai saisiko eltausmaksuja?

Ostin itselleni muutaman pikkusikarin jouluksi,  askin kyljessä luki,  että tupakointi vaarnataa terveytesi.  Siitä tuli mieleen,  että eikö vauvojen peppuun pitäisi tatuoida jo synnytyslaitoksella teksti että: ELÄMÄ ON HENGENVAARALLISTA!
Musta oli jo uhkaavaa kirjoittelua tupakkaaskin kyljessä , impotensiin ja sydän sairauksien mahdollisuudesta , kumpaakaan ei tullut mutta kun lopetin niin  sain nivelreuman

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Tupakka-askin kyljessä on nykyään mielenkiintoisia tekstejä.  Sanotaan, etä tupakointi vaarantaa siittiöiden laadun,  entäs jos tuleekin raskaaksi tupakoivan miehen siittiöistä,  voiko nostaa syyteen,  että tupakoinnin ekäisevä vaikutus oli liioiteltu,  en halunut raskaaksi. Korvatkaa vähintäänkin abortti,  vai saisiko eltausmaksuja?

Ostin itselleni muutaman pikkusikarin jouluksi,  askin kyljessä luki,  että tupakointi vaarnataa terveytesi.  Siitä tuli mieleen,  että eikö vauvojen peppuun pitäisi tatuoida jo synnytyslaitoksella teksti että: ELÄMÄ ON HENGENVAARALLISTA!
Musta oli jo uhkaavaa kirjoittelua tupakkaaskin kyljessä , impotensiin ja sydän sairauksien mahdollisuudesta , kumpaakaan ei tullut mutta kun lopetin niin  sain nivelreuman

Kyllä se kuule niin on, että kun menet lääkäriin ja sanot olevasi impotentti, niin ensimmäinen kysymys mitä se lääkäri sulta kysyy on, poltatteko te ????

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Kui mää ain olen paras?

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64945
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
vanhatpiiat olivat pyörilemässä Haminassa ja toinen  sanoi; -tämätie tuntuu todella ihanalta pyöräillä ,johon toinen sanoi; -johtuu varmaan tuosta mukulakiveyksestä!                                                                                                                                                                   

A.R.Vaja

  • Vieras
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Hopo itkeä pillittää matamin ison perseen takana, nyt joku löi minua :D :D :D :D :D :D :D :D

Aulis Anttila

  • Vieras
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Päivi Räsänen, Heidi Hautala ja Paavo Lipponen olivat tulossa yhdessä taivaan portille. Koska kyseessä
oli korkea-arvoiset tulijat, arkkienkeli Gabriel puhutti heitä:
- Mihin uskotte?

Päivi Räsänen ilmoitti uskovansa kristilliseen demokratiaan, jonka pohjana on kristillinen tunnustus ja raamatun sanoma. Heidi Hautala kertoi uskovansa ekologiseen, luonnon kanssa sopusoinnussa olevaan yhteiskunta- ja talousjärjestelmään. Paavo murahti uskovansa, että Jumala istuu hänen istuimellaan.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64945
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
kaupan kassalla tänään kuultua;   edellisen asiakkaan kaalikupu oli jäänyt punnitsematta joten kassatyttö kipaisi punnitsemaan johon seuraava asiakasnainen tuhahti että on niin väärin että aina hä joutuu odottamaan toisten unohduklset johon mies takana sanoi; ja minä jään aina sinun taakse!

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Pannaan nyt vaikka tämmönen ....

Mistä tietää että Aulis valehtelee ????
Siitä, kun se puhuu jotain ....

Aulis Anttila

  • Vieras
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Pannaan nyt vaikka tämmönen ....
Mistä tietää että Aulis valehtelee ????
Siitä, kun se puhuu jotain ....

Pannaan nyt vaikka tämmönen ....
Mistä tietää että Lapin"mies" puhuu totta ????
Siitä, ku se vaikenee....

Viimeksi muokattu: 29.12.09 - klo:08:00 kirjoittanut Aulis Anttila

Rekolan tilanhoitaja

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 46
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Idols hemmot Koop Arponen ja Pete Parkkonen viettivät iltaa yhres ja lämmittivät saunaa. Koop sanoi Petelle Anna Puu. ;D