Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Vitsejä... Lisätkää hyviä..  (Luettu 1521143 kertaa)

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vitsejä... Lisätkää hyiä... 🎅
Mutta mitääs hyötyä on seppputeuksesta,,,,,,?







No, voehan se toimia varottavana esimerkkinä...    🎅
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Lippiskisa jatkuupi. Yhen heinäkuoman pääsä oli kuulema semmonen lippulakki misä luki että

HITASKELPOINEN...

🎅
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vitsejä... Lisätkää hyiä... 🎅
Aijai...     ;)  :D  ;D  ::) 🎅

"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11757
  • Never Trust a Hippy
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Tarja Halonen muisteli uransa kiusallisinta hetkeä:
"Olin maakuntamatkalla ja palelin, joten pyysin assistenttiani hakemaan minulle huovan ja hän toi minulle pvostituoidun.
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11757
  • Never Trust a Hippy
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13082

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vitsejä... Lisätkää hyiä... 🎅
https://www.youtube.com/shorts/8UYAIYg1L9w

Achtung, sano nimimerkki Sepeteus ko tuon näki...     ;)  :D  ;D  ::) 🎅
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Apilas Jr.

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3346
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Koulussa keskustellaan ammateista, opettaja kysyy pikku-Villeltä mitä tämän isä tekee:
Ville: -isi on strippari.
Opettaja: Ei kai nyt kuitenkaan..?
Ville: Kyllä kyllä, isi strippaa turkulaisessa homobaarissa.
Opettaja: Mistäs sinä Ville tuommoista olet keksinyt, eihän tuota kukaan usko?
Ville: kyllä minä puhun totta, strippaamisen lisäksi isi ottaa suihin asiakkailtaan lisämaksua vastaan.
Opettaja: Hyvä on Ville, tästä puhutaan lisää tunnin jälkeen.

Opettaja: Puhuppas nyt suusi puhtaaksi, miten sinä tuommoista ilkesit puhua muiden lasten  kuullen?
Ville: Myönnetään, ei isä ole oikeasti strippari... Minua nolotti kertoa hänen oikea ammatti niin keksin hätävalheen.
Opettaja: No mitäs hän sitten tekee työkseen?
Ville. Hän on persujen kansanedustaja.  :'(
"How dare you godless bastards step on my land?
How dare you touch my daughters and sons?
This will be your last steps, unless you turn
Put your two-headed eagle in your arse and run!"

                                          -Ignea-

Perussuomalainen porvari

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12845
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Koulussa keskustellaan ammateista, opettaja kysyy pikku-Villeltä mitä tämän isä tekee:
Ville: -isi on strippari.
Opettaja: Ei kai nyt kuitenkaan..?
Ville: Kyllä kyllä, isi strippaa turkulaisessa homobaarissa.
Opettaja: Mistäs sinä Ville tuommoista olet keksinyt, eihän tuota kukaan usko?
Ville: kyllä minä puhun totta, strippaamisen lisäksi isi ottaa suihin asiakkailtaan lisämaksua vastaan.
Opettaja: Hyvä on Ville, tästä puhutaan lisää tunnin jälkeen.

Opettaja: Puhuppas nyt suusi puhtaaksi, miten sinä tuommoista ilkesit puhua muiden lasten  kuullen?
Ville: Myönnetään, ei isä ole oikeasti strippari... Minua nolotti kertoa hänen oikea ammatti niin keksin hätävalheen.
Opettaja: No mitäs hän sitten tekee työkseen?
Ville. Hän on persujen kansanedustaja.  :'(

Niin, tuo vitsi kerrottiin jo 30 vuotta sitten niin, että lapsen isä oli SDPn kansanedustaja.

👍👍👍

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11757
  • Never Trust a Hippy
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
https://www.youtube.com/shorts/8UYAIYg1L9w
Tuo vitsi oli siinäkin mielessä erinomainen, että sen idean ymmärsi sellainenkin, joka ei ollut lukenut opiskeluaikana saksaa lainkaan. Eli minä. ;D Kettu-poliisisarjan katsomistasoisella saksantaidolla pärjäsi.
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Eläkelläisviljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12206
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
https://www.youtube.com/shorts/8UYAIYg1L9w
Tuo vitsi oli siinäkin mielessä erinomainen, että sen idean ymmärsi sellainenkin?

On usko että agronetissä ymmärsi muute, kuin että otsikossa lukee Vitsi.
  Jos muuten kirjoittaa vitsin, niin se on totta. Jos kirjoittaa totta, niin on valetta. Jotenkin kehittymätöntä aivokapasiteettia

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 75792
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
mutta aatelkaas kuin paljon olis työtä saksankielisille..  jos meillä joku jopa osais moista ni heti ois töitä.   on tää ihmo kansa kun ei kelpaa vienti,   itketään vaan kun eivät osta..   saku ei enklantia kumarra..   mut jopa ihminen on turistina iloinen kun saabi palvelua saksan kielellä...  rahaa ei siinä säästellä.

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vitsejä... Lisätkää HYIÄ! 🎅
On usko että agronetissä ymmärsi muute, kuin että otsikossa lukee Vitsi.
  Jos muuten kirjoittaa vitsin, niin se on totta. Jos kirjoittaa totta, niin on valetta. Jotenkin kehittymätöntä aivokapasiteettia

Saiskoos tuon itkuvirren kiännettynä suomeksi...    🎅
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Eläkelläisviljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12206
Vs: Vitsejä... Lisätkää HYIÄ! 🎅
On usko että agronetissä ymmärsi muute, kuin että otsikossa lukee Vitsi.
  Jos muuten kirjoittaa vitsin, niin se on totta. Jos kirjoittaa totta, niin on valetta. Jotenkin kehittymätöntä aivokapasiteettia

Saiskoos tuon itkuvirren kiännettynä suomeksi...    🎅

    Voi voi, ei ymmärrä.😛😛😛