Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Vitsejä... Lisätkää hyviä..  (Luettu 1088604 kertaa)

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
" jos voisin potkaista persiille sitä joka on syypää vaikeuksiini,      - en vois istua viikkoihin!!

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mustalainen ripusti pyykkiä tuulisella säällä narulle.         hai, mitä siä teet?   kysyi toinen.          teen kuten pääministeri orpo käski:     paan hihat heilumaan!

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
eräs palstalainen lainasi vanhan sukukeittokirjansa yhelle toiselle palstalaiselle.   päivän päästä tuttu soitti ja manasi että ei tätä kirjaa pysty käyttämään..     toinen kysyi;  miksei?         no,   esim. tämä strokanof on ihan mahtoton:   ensiksi;  varasta torilta puoli kiloa pihvilihaa......

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vitsejä... Lisätkää parraita... 🎅
Tämä on huumoriosio, joten laitetaan välissä hauska juttu😁🎅🎅

Olen itse ollut Svetogorskia rakentamassa. Aivan sama mitä paskaa teki, kaikki kelpas, kun pinta vaan silee.

Aijai, tuosa siis käytännösä nimimerkki Sepeteus servasi eläkelllläisen...     ;)  :D  ;D  ::) 🎅
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Ketä on ainua usan resitentin lapsi joka on saanu käräjilä rikostuomion...?   

BTW: uoppelmanne saa myös vastata...    🎅
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Perussuomalainen porvari

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Vitsejä... Lisätkää parraita... 🎅

Olen itse ollut Svetogorskia rakentamassa. Aivan sama mitä paskaa teki, kaikki kelpas, kun pinta vaan silee.

Aijai, tuosa siis käytännösä nimimerkki Sepeteus servasi eläkelllläisen...     ;)  :D  ;D  ::) 🎅

Aijjaijai...🤣🤣🤣

Eläkelläisviljelijä

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Aijjaijai...🤣🤣🤣

Ja kapteenille kans. 😎😎😎😼😼😼

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
sepe ( kuviteelinen hahmo )  kantois isoa laatikkoa kotiinsa,   naapuri tuli rapussa vastaan ja kyseli mitä kantaa..     nooo, ostin käkikellon.   vastasi sepe ja sekös ihmetytti naapuria;   mutta noin iso laatikkoa ?     kello on pieni mutta se 50 kiloa aurinkokukan siementä on iso säkki!

Perussuomalainen porvari

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Svetogorsk-Seppo.😼😼😼😎😎😎

Ryssän asialla jo 70 vuotta !🤣🤣🤣

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
eemeli oli ostanut uuten auton.   naapuri kysyi minkä merkkisen ?   honta sanoi eemeli.   mentiin kattomaan autoa taliin ja toinen huomasi ettei auto ollut mikään honta vaan mitsupishi.       ja kun toinen ihmetteli miksi eemeli oli autoa sanonut hontaksi niin eemeli totesi;    helppoahan siun on sanoa kun siulla ei ole takahampaita...

Eläkelläisviljelijä

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
eemeli oli ostanut uuten auton.   naapuri kysyi minkä merkkisen ?   honta sanoi eemeli.   mentiin kattomaan autoa taliin ja toinen huomasi ettei auto ollut mikään honta vaan mitsupishi.       ja kun toinen ihmetteli miksi eemeli oli autoa sanonut hontaksi niin eemeli totesi;    helppoahan siun on sanoa kun siulla ei ole takahampaita...
  Muuten hyvä, mut Mitubishi on Toyota. Yks sukulainen osti mitsun, niin myyjä oli sanonu et Toyotan tehtaasta tulee.

Perussuomalainen porvari

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  Muuten hyvä, mut Mitubishi on Toyota. Yks sukulainen osti mitsun, niin myyjä oli sanonu et Toyotan tehtaasta tulee.

Mistähän tehtaasta sinun mossesi on tullut? Jostain Svetogorskin läheltäkö?

🤔🤔🤔

Perussuomalainen porvari

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Svetogorsk- Seppo on ollut rakentamassa neuvostoyhteiskuntaa
😎😎😎😼😼😼

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
ahaa,   siis kilpailevan merkin koslia teköö!!   ihan tosi??       

sepe  (kuvittellinen otus )  oli aina kehunu rikkaasta tätistään.      ja kun hän sitten kuoli niin sepepä ei ollut iloinen vaan murheenmurtama.    olihan hää ollu tätin lellikki.       kaveri kysyi miks sepe oli noin murheen murtama?           se vanha luuska oli haksahtanu hihhulijoukkoon joka uskoi uutelleensyntyyn ja testamenttasi kaiken itelleen!!

Perussuomalainen porvari

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
ahaa,   siis kilpailevan merkin koslia teköö!!   ihan tosi??       

sepe  (kuvittellinen otus )  oli aina kehunu rikkaasta tätistään.      ja kun hän sitten kuoli niin sepepä ei ollut iloinen vaan murheenmurtama.    olihan hää ollu tätin lellikki.       kaveri kysyi miks sepe oli noin murheen murtama?           se vanha luuska oli haksahtanu hihhulijoukkoon joka uskoi uutelleensyntyyn ja testamenttasi kaiken itelleen!!

👍👍👍