Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ford 6610  (Luettu 20811 kertaa)

Herranketku

  • Vieras
Vs: Ford 6610
Ei viatonta merkkiä olekaan ,vaikka ny miehet niin väittää. ;D

Ei semmosta ole vielä vastaan tullut. Tai ajomäärä on ollut minimaalinen. Onhan näitäkin, yksilöitä tulossa vaihtoon kun lompakko kestää. Ne on näitä alle 5000 h ajettuja ne.

mike

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1809
Vs: Ford 6610
-suutin kusee ja höyrystyy huohottimesta ulos
-huohotin tukos,seurauksena tuo öljyn palamisesta syntyvä savupilvi
-kansipahvi palanut

Voi vitu mitä diagnooseja..

Siitä on mäntä halki tai sulanut taikka siinä on männänrenkaat poikki.
Sulanut suutimen kärki ja poltti mäntään reiän.
Ja sen lohkon puhkeaminen,ei mitään merkitystä kestävyyteen vaikka
 joka päivä vaihtais nesteet,se puhkeaa tai sitten ei.
"ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"

eska24

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 39
Vs: Ford 6610
-suutin kusee ja höyrystyy huohottimesta ulos
-huohotin tukos,seurauksena tuo öljyn palamisesta syntyvä savupilvi
-kansipahvi palanut

Voi vitu mitä diagnooseja..

Siitä on mäntä halki tai sulanut taikka siinä on männänrenkaat poikki.
Sulanut suutimen kärki ja poltti mäntään reiän.
Ja sen lohkon puhkeaminen,ei mitään merkitystä kestävyyteen vaikka
 joka päivä vaihtais nesteet,se puhkeaa tai sitten ei.


Joo, itekkin kyllä ensimmäisenä aattelin noita männänrenkaita, aika näyttää. Kunhan saa jyvät jemmattua (toisella koneella) niin pitää käydä moottorin kimppuun.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26207
  • vastustan
Vs: Ford 6610
-suutin kusee ja höyrystyy huohottimesta ulos
-huohotin tukos,seurauksena tuo öljyn palamisesta syntyvä savupilvi
-kansipahvi palanut

Voi vitu mitä diagnooseja..

Siitä on mäntä halki tai sulanut taikka siinä on männänrenkaat poikki.
Sulanut suutimen kärki ja poltti mäntään reiän.
Ja sen lohkon puhkeaminen,ei mitään merkitystä kestävyyteen vaikka
 joka päivä vaihtais nesteet,se puhkeaa tai sitten ei.
maik, miten huohottimesta voi tulla jumalaton savupilvi jos se on tukos, valotappas meille vähän tuota perkkinssin mytologiaa ::) ::) ::) ::)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Suki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 787
Vs: Ford 6610
Meillä meni 66kybästä parit männänrenkaat poikki vuosia sitten. Huohotti aika rajusti mutta ei sentään harmaata. 7700 h mittarissa ja vaihtopuolimoottorilla mennään. Johonkin aikaan niitä sai hyvinkin edullisesti. Hyvä nurkkakone edelleen tuommoinen takapotkuna.
Selittäjät selittää,
koirat haukkuu perään,
mutta karavaani kulkee taas.

Fuller

  • Vieras
Vs: Ford 6610
Meillä ajettiin takavetoisella 6610.llä 4900 tuntia, suurin ja kallein remontti koko aikana oli laturi joka petti 3000 tunnin paikkeilla. Kestävä perustrattori.

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Ford 6610
Meillä ajettiin takavetoisella 6610.llä 4900 tuntia, suurin ja kallein remontti koko aikana oli laturi joka petti 3000 tunnin paikkeilla. Kestävä perustrattori.

  Noilla tunneillahan pitäs olla kone vasta sisäänajettu

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 20032
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Ford 6610
Ja sen lohkon puhkeaminen,ei mitään merkitystä kestävyyteen vaikka
 joka päivä vaihtais nesteet,se puhkeaa tai sitten ei.

Kyllä on tunnettu ilmiö se, että jos on vanhaa ja ruostehippuista nestettä, kavitointi alkaa helpommin. Kavitointi aiheuttaa sylinterien seinämien kohdalla olevan vesitilan pistesyöpymiä.  On olemassa kavitointia ehkäisevää jäähdytysnestettä, sekä uudemmissa koneissa patruunoita, joita vaihdetaan jäähdytysnestekiertoon, näiden syöpymien vähentämiseksi. Pelkän veden käyttö jäähdytysnesteenä on mainittu vältettäväksi asiaksi ( aikanaan mm. Ford varoitti tästä)

Yhtä kaikki, kyllä siinä saattaa ruveta huimaamaan ja vatsaa kouristamaan kun vedet ja öljyt menee Fordissa sekaisin.

-SS-

raipe

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 345
Vs: Ford 6610
Siellä mahtaa mennä vettä sylinteriin,eli pore lohkossa.Joku malli 10sarjan lohkoista on muita huonompi,ns.verkkolohko taisi sitten olla parannusmalli.Se täytyy korjata lohko ja putkittaa se varmaan.
Eikös IKH tarjoa tuohon korjattuja lohkoja ja moottoreitakin?
Rahaa tietysti palaa.
Forttia ei pidä silti haukkua,on ne kuitenkin hurjia pelejä.Eilenkin Majurilla ajelin,vm.58.
Samoin Vammaksella mätin kiviä pellosta.Tähän vehkeeseen on muuten lohko joskus vaihdettu,kun ei ole alkuperäisen värinen.

mike

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1809
Vs: Ford 6610
-suutin kusee ja höyrystyy huohottimesta ulos
-huohotin tukos,seurauksena tuo öljyn palamisesta syntyvä savupilvi
-kansipahvi palanut

Voi vitu mitä diagnooseja..

Siitä on mäntä halki tai sulanut taikka siinä on männänrenkaat poikki.
Sulanut suutimen kärki ja poltti mäntään reiän.
Ja sen lohkon puhkeaminen,ei mitään merkitystä kestävyyteen vaikka
 joka päivä vaihtais nesteet,se puhkeaa tai sitten ei.
maik, miten huohottimesta voi tulla jumalaton savupilvi jos se on tukos, valotappas meille vähän tuota perkkinssin mytologiaa ::) ::) ::) ::)

Olenko minä väittänyt niin?
"ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Ford 6610
Koneen huohotinputkesta rupesi kesken äestyksen tulemaan jumalaton valkoinen savupilvi. Kylmänä kokeilin uudestaan käyntiin, ei kuullostanut kovin hyvältä, lämmetessään hiukan parantu. koko tienoo oli tosin valkoisen savun täyttämä. Pakoputkesta tuleva savu ihan normaalia. Mitähän on mahtanu tapahtua??

Jos Fordisi sai vasta nyt kuulla että paavi on valittu  ???

On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

nestori2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2079
Vs: Ford 6610
Mielestäni näistä putkittomista Fordin koneista on myös tehty remontin yhteydessä kuivaputkikoneita, siis  työstetty vanha syllinteri sopivaan kokoon ja sitten putki sisään. Saadaan sillälailla Perkinsille kilpailija ;D

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 20032
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Ford 6610
Mielestäni näistä putkittomista Fordin koneista on myös tehty remontin yhteydessä kuivaputkikoneita, siis  työstetty vanha syllinteri sopivaan kokoon ja sitten putki sisään. Saadaan sillälailla Perkinsille kilpailija ;D

1960-luvun puolivälien Fordeja putkitettiin Perkinssin tapaan jo tehtaalla, moottorivalimon käynnistysvaiheitten aikana. Samoin 1970-luvun vaihteen 4.2 litraisia on vientimalleihin putkitettu Antwerpenissa, Basildonin työtaistelujen ja muiden laatuongelmien korjaamiseksi.

-SS-

Herranketku

  • Vieras
Vs: Ford 6610
Mielestäni näistä putkittomista Fordin koneista on myös tehty remontin yhteydessä kuivaputkikoneita, siis  työstetty vanha syllinteri sopivaan kokoon ja sitten putki sisään. Saadaan sillälailla Perkinsille kilpailija ;D

1960-luvun puolivälien Fordeja putkitettiin Perkinssin tapaan jo tehtaalla, moottorivalimon käynnistysvaiheitten aikana. Samoin 1970-luvun vaihteen 4.2 litraisia on vientimalleihin putkitettu Antwerpenissa, Basildonin työtaistelujen ja muiden laatuongelmien korjaamiseksi.

-SS-

Mutta tonnisarjalaisissa ei ongelmaa ollut hetikään niin paljon kuin 1980-87mallien lohkoissa. Erään Ford-ammattilaisen mukaan valuhiekkojen poisto robottitekniikalla v.1984 aiheutti monien lohkojen vaihdon jo takuuajan puitteissa. Lohkoissa oli ollut ollut hiekkaa jossakin vielä puhdistuksen jälkeen.

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Ford 6610
-suutin kusee ja höyrystyy huohottimesta ulos
-huohotin tukos,seurauksena tuo öljyn palamisesta syntyvä savupilvi
-kansipahvi palanut

Voi vitu mitä diagnooseja..

Siitä on mäntä halki tai sulanut taikka siinä on männänrenkaat poikki.
Sulanut suutimen kärki ja poltti mäntään reiän.
Ja sen lohkon puhkeaminen,ei mitään merkitystä kestävyyteen vaikka
 joka päivä vaihtais nesteet,se puhkeaa tai sitten ei.

Onko tää Mike se massikka mies ?

 Jos on niin tää on hienoa, mies on huolto miesten master  - siis oikea korjaajien kuningas masikka mies jo kolmannessa polvessa. Hän jos kuka tietää milloin on ferkulla varmat päivät multipowerin pumppu harva tai mikä vika milloinkin on ferkun jarruissa.
   cría cuervos y te sacarán los ojos