Katastusasemille alkaa tulla ruuhkaa kun kaikki lähtee raktoreita ja kärryjä katsastamaan!!
Lainaus käyttäjältä: fendt - 25.01.13 - klo:15:19Katastusasemille alkaa tulla ruuhkaa kun kaikki lähtee raktoreita ja kärryjä katsastamaan!! Hankkijan varaosatiskillä tulee olemaan kilometrien jono kun ukot jonottaa egr venttiileitään kainalot hiessä. Huoltoäijät vuolee kultaa kun vakio-ohjelmaa ajetaan moottoriohjausbokseihin.
Lainaus käyttäjältä: Timppa - 25.01.13 - klo:15:53Lainaus käyttäjältä: fendt - 25.01.13 - klo:15:19Katastusasemille alkaa tulla ruuhkaa kun kaikki lähtee raktoreita ja kärryjä katsastamaan!! Hankkijan varaosatiskillä tulee olemaan kilometrien jono kun ukot jonottaa egr venttiileitään kainalot hiessä. Huoltoäijät vuolee kultaa kun vakio-ohjelmaa ajetaan moottoriohjausbokseihin.Ja ykskään verkutsoova ei mene jarrutesteistä läpi.Ja Kesko ei pysty toimittaan kartaanijarruihin osia Viimmeistään valoviiksen toimimattomuus pompauttaa leimaamisen
Lainaus käyttäjältä: +250 - 25.01.13 - klo:16:01Lainaus käyttäjältä: Timppa - 25.01.13 - klo:15:53Lainaus käyttäjältä: fendt - 25.01.13 - klo:15:19Katastusasemille alkaa tulla ruuhkaa kun kaikki lähtee raktoreita ja kärryjä katsastamaan!! Hankkijan varaosatiskillä tulee olemaan kilometrien jono kun ukot jonottaa egr venttiileitään kainalot hiessä. Huoltoäijät vuolee kultaa kun vakio-ohjelmaa ajetaan moottoriohjausbokseihin.Ja ykskään verkutsoova ei mene jarrutesteistä läpi.Ja Kesko ei pysty toimittaan kartaanijarruihin osia Viimmeistään valoviiksen toimimattomuus pompauttaa leimaamisen Dynäveetee voi aina jarruttaa moottorijarrutuksella.Jonnukkaalla sitä ei saa mennä tekemään... tai... tulee taas asiaa varaosatiskille.
Lainaus käyttäjältä: Timppa - 25.01.13 - klo:16:05Lainaus käyttäjältä: +250 - 25.01.13 - klo:16:01Lainaus käyttäjältä: Timppa - 25.01.13 - klo:15:53Lainaus käyttäjältä: fendt - 25.01.13 - klo:15:19Katastusasemille alkaa tulla ruuhkaa kun kaikki lähtee raktoreita ja kärryjä katsastamaan!! Hankkijan varaosatiskillä tulee olemaan kilometrien jono kun ukot jonottaa egr venttiileitään kainalot hiessä. Huoltoäijät vuolee kultaa kun vakio-ohjelmaa ajetaan moottoriohjausbokseihin.Ja ykskään verkutsoova ei mene jarrutesteistä läpi.Ja Kesko ei pysty toimittaan kartaanijarruihin osia Viimmeistään valoviiksen toimimattomuus pompauttaa leimaamisen Dynäveetee voi aina jarruttaa moottorijarrutuksella.Jonnukkaalla sitä ei saa mennä tekemään... tai... tulee taas asiaa varaosatiskille. Moottorijarrutus on eri asia kuin välityssuhdetta pienentämällä jarruttaminen, jota yritit ilmeisestikin tarkoittaa? Kyllä Autopowerilla voi ihan vapaasti jarrutella moottorilla, kunhan ei ihan täydessä vauhdissa vaihdekeppiä täysiltä pienelle nykäise.
Lainaus käyttäjältä: Timppa - 25.01.13 - klo:15:53Lainaus käyttäjältä: fendt - 25.01.13 - klo:15:19Katastusasemille alkaa tulla ruuhkaa kun kaikki lähtee raktoreita ja kärryjä katsastamaan!! Hankkijan varaosatiskillä tulee olemaan kilometrien jono kun ukot jonottaa egr venttiileitään kainalot hiessä. Huoltoäijät vuolee kultaa kun vakio-ohjelmaa ajetaan moottoriohjausbokseihin. Miksei mun oo auton EGR venttiiliä tarvinnut kiinnittää uudestaan?? Tai turboa vaihtaa alkuperäiseksi?? Tuskin se traktoreissakaan katsastusmiestä kiinnostaa... Ja jos rupeaa kiinnostamaan niin vaatii että katsastus keskeytetään ja menee toiselle katsurille jota ei kiinnosta... Näin helppoa
LainausEn ymmärrä miksei traktori voisi ottaa enemmän kierroksia tai kulkea kovempaa, kulkeehan autokin 200 ja otta reilusti kierroksia enemmän mitä käytetään ja siltikään niillä ei ajeta täysillä kierroksilla tai niin lujaa kuin pääsee.Nopeus vaatii tehoa -> kallista.Kierrokset vaatii kestävyyttä -> kallistaSuurempi teho nykyisillä kierroksilla vaatii iskutilavuutta -> kallista60-nopeus traktoreilla asettaa myös vaatimuksia liikenneturvallisuuden puolesta mm jarruille ja jousituksille. Nykyisissä traktoreissa on niin huonot jarrut puhumattakaan kärryistä että kaikki kokonaispaino yli 15 tonnia ja 45 km/h pitäisi kieltää.
En ymmärrä miksei traktori voisi ottaa enemmän kierroksia tai kulkea kovempaa, kulkeehan autokin 200 ja otta reilusti kierroksia enemmän mitä käytetään ja siltikään niillä ei ajeta täysillä kierroksilla tai niin lujaa kuin pääsee.
Lainaus käyttäjältä: Cynic - 25.01.13 - klo:08:48LainausEn ymmärrä miksei traktori voisi ottaa enemmän kierroksia tai kulkea kovempaa, kulkeehan autokin 200 ja otta reilusti kierroksia enemmän mitä käytetään ja siltikään niillä ei ajeta täysillä kierroksilla tai niin lujaa kuin pääsee.Nopeus vaatii tehoa -> kallista.Kierrokset vaatii kestävyyttä -> kallistaSuurempi teho nykyisillä kierroksilla vaatii iskutilavuutta -> kallista60-nopeus traktoreilla asettaa myös vaatimuksia liikenneturvallisuuden puolesta mm jarruille ja jousituksille. Nykyisissä traktoreissa on niin huonot jarrut puhumattakaan kärryistä että kaikki kokonaispaino yli 15 tonnia ja 45 km/h pitäisi kieltää.Mä ei tieta minkalainen traktori ja karry sulla, mutta jos ma linttaa 35t painava yhdistelmä jarru pohjaan niin kuski tarvi nelipistevyo!
Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 25.01.13 - klo:20:08Lainaus käyttäjältä: Timppa - 25.01.13 - klo:15:53Lainaus käyttäjältä: fendt - 25.01.13 - klo:15:19Katastusasemille alkaa tulla ruuhkaa kun kaikki lähtee raktoreita ja kärryjä katsastamaan!! Hankkijan varaosatiskillä tulee olemaan kilometrien jono kun ukot jonottaa egr venttiileitään kainalot hiessä. Huoltoäijät vuolee kultaa kun vakio-ohjelmaa ajetaan moottoriohjausbokseihin. Miksei mun oo auton EGR venttiiliä tarvinnut kiinnittää uudestaan?? Tai turboa vaihtaa alkuperäiseksi?? Tuskin se traktoreissakaan katsastusmiestä kiinnostaa... Ja jos rupeaa kiinnostamaan niin vaatii että katsastus keskeytetään ja menee toiselle katsurille jota ei kiinnosta... Näin helppoa Kyl laki niin sanoo että saastevarusteet oltava paikoillaan.
On se EGR venttiili tuossa Pösössä paikoillaan, mutta onneks se ei enää toimi. Kolme kertaa on katsastettu sellaisena ja aina on moitteetta mennyt testistä läpi.