Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ruokintapöydän ovi  (Luettu 7132 kertaa)

Peurajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3270
Vs: Ruokintapöydän ovi

Kun ei Agridoorista tullut kommenttia, niin kohta saadaan kokemuksia itse. Muutaman viikon perästä pitäis ovi tulla viron poijjiilta.  :D

Täällä asennettiin eilen yksi 4m x 6,1m ovi komponenttivarastoon, aika asiallisen näköinen mutta tuolla perus tuuliverkolla luultavasti turhan kylmä, eli navettaan tilaisin sen kyllä kiinteällä pressulla jos mahdollista. Noin iso myös tuntuu aika painavalta käyttää, joku 12 neliöinen normikokoinen ovi tosin on luultavasti puolta kevyempi, eikä sitä tarvitse hilata ylös kuutta metriä :)

Mulla on aika tuulinen paikka ja otin siksi kiinteänä.  :) Sattui hinnanero kauko-ohjatulla sähköisellä ja mekaanisellä vain rahdin suuruiseksi niin tulee nyt sähköllä, koska muuten pitäis aina kiertää pitkän sivun päähän avaamaan ovi joten tuo on varmasti kätevä. Valoaukko mulla ei ole kuin kome metriä kanttiinsa, joten sen puoleen olis jaksanut varmasti hilatakin.
Someone´s  gotta be prick and tell true things aloud

Jos nainen on kaunis alasti, on hän sitä myös vaatteet päällä

maraani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3117
  • Jos pyörä ei vedä, se jarruttaa
Vs: Ruokintapöydän ovi
Mun ovi on entisellään, onko muille tullut lisää ovikokemuksia?
Melkoista rämpimistä välillä, mutta parhaansa tehden ja kovasti yrittäen. Onnistuminen palkitsee. 1966 - 2016 and counting...

Peurajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3270
Vs: Ruokintapöydän ovi

Mulla ollut nyt jotain kuukauden tuo Galebrakerin ovi kauko-ohjauksella käytössä. Toimii.  :P
Someone´s  gotta be prick and tell true things aloud

Jos nainen on kaunis alasti, on hän sitä myös vaatteet päällä