Moni kuski pitää istuinta liian alhaalla ,rasittaa selkää ajanoloon (vuosia tai vuosikymmeniä)ajettuaan voi selkä olla tuon takia paska.
Istuin niin ylös että reidet saavat vielä tukea ja kengät on lattialla vapaasti matossa kiinni.
Valtran hyttiä myös levennetään lokasuojien kohdalta ,koska nykyään siellä on aika paljon tilaa ja raideleveyttä voi kasvattaa ,tai oikeastaan se on varkain jo kasvanut.
Koska sitä hyttiä levennetään??? Oliko tää ennustus??
2014 tulee uudet hytit ja paljon muuta.
Ei kais silloin jo No lyhentyykö se tuulenhalkoja kans noista Tekareista??
Ei passaa huudella salaista tietoa.
Eli ei...
Eikä tarviikkaan, kaikissa kunnon vetureissa on moottori etuakselin päällä. Kuormainkoneet erikeen. Ei muuta kuin uusi etukehto jousituksineen (aires tai sit Fendtiltä) ja vähän uurretumpi konepeitto ja se uus hytti taka-akselin päälle, niin avot. Directiä vois tietty kehittää enemmän pikavaihdeportaita hyödyntävään suuntaan, niin että tosta DPS-yksiköstä ois käytössä kaikki ne kolme pykälää tai sitten suunnitella sen hyödyntämään tuota Versun pikavaihdepakettia. Toi auttais varmasti sekä D-alueen veto-ominaisuuksiin että taloudellisuuteen, kun "makeita kohtia" (= pumppu nollakulmilla) ois joka vetoalueella enemmän. Tietty Lindeltä löytyy varmasti isompiakin pumppu/moottori -paketteja olemassaoleviin vaihteiston kuoriin, niin että voidaan se n. 240 heppanen Directikin tuoda markkinoille.
Onko muuten kellään tiedossa, mitä kahta pikavaihdeporrasta Direct hyödyntää tuosta Delta Powershiftistä, alinta ja ylintä vai? Vai onko tä kenties muuttunut ohjelmistopäivitysten mukana?