Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Uusi aihe  (Luettu 15727 kertaa)

miller

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 233
Vs: Uusi aihe
Sehän reisikäs onkin tuossa naapurissa.

Edit: mikä setka se setkamestarilla on? Itseä hiukka kiinnostaisi 140hsx.

Se on proxima power 120, kaikilla mahollisilla ja mahottomilla lisävarusteilla. Kävin kokeilemassa sitä isompaa, jota ei vielä sillon saanut sähköhydraulisella suunnanvaihdolla ja totesin, että tämä pienempi on kokonaisuutena parempi. Konehan on sama, paitti että forterra käy ihan erilailla, kun siinä on se neliventtiilikansi. Tai en minä tiedä mistä se johtuu. Tämä on semmonen säksätin.

Positiivisesti olen kuitenkin yllättynyt, Zetorin laadusta, mutta muista asioista en niinkään.

Nythän niitä ominaisuuksia on viety siihen isompaan ja kuulemma ehkä joissain vaiheessa siihenkin saadaan keskikardaani  ;D   Etujarrut on hyvät, ne toimii tässä ihan ilman nelivetoa ja joka pyörälle on oma.

Taka-akseli on tässä vähän semmonen viritys ja nostolaitteet 2-kategoriaa, kun ne tehon puolesta sais kyllä olla kolmosta. Mutta etukuormaajakonehan tämä kai lähinnä onkin. Tänä pänä. Tai no, ei ne tuotot siihenkään oikein riitä, jos nopiaan pitää tehä. Sitä varten on 502.

Voimanulosoton säädettävä pehmokytkin on kanssa hyvä juttu. Ja ilmapenkki ja ilmastointi.


Kai tästä ketteränkin saisi, mutta ei näillä mun renkailla. Joutuu tyytymään tehdaasetuksiin, toisaalta, kun on noita vieraskuskejakin ehkä nivelakselit kestää paremmin..


Yllättävän jämäkkä maantiellä, 17T on ainakin vielä ihan passeli yhdistelmäpaino. Kohtuu tasasella seudulla.

kuulostaa sille että et oikeen itekkään tiedä oletko viimeisenpäälle tyytyväinen ristus mikä lie poweriisi
vielä viisi

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: Uusi aihe
 Toi Teromanin alter-ego PERSU:han oli "kotoisin" Riistavedeltä. Sehän uhkas tulla metrin halon kanssa lyömään, mutta ei ole vielä näkynyt Loimaan poikaa täällä.  ;)
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Uusi aihe
Toi Teromanin alter-ego PERSU:han oli "kotoisin" Riistavedeltä. Sehän uhkas tulla metrin halon kanssa lyömään, mutta ei ole vielä näkynyt Loimaan poikaa täällä.  ;)
Jospa naapuriin on muuttanut joku TODELLA v-mäinen kaupunkilainen, ei anna edes pihansa läpi ajaa pelloille – siitäkös sitä poliisille ja A sian ajurille viestittävää riittää – ehkä – mahdollisesti – kuka tietää – väittää – myöntää – tai luulee hän.
   cría cuervos y te sacarán los ojos

Zetor

  • Vieras
Vs: Uusi aihe
Sehän reisikäs onkin tuossa naapurissa.

Edit: mikä setka se setkamestarilla on? Itseä hiukka kiinnostaisi 140hsx.

Se on proxima power 120, kaikilla mahollisilla ja mahottomilla lisävarusteilla. Kävin kokeilemassa sitä isompaa, jota ei vielä sillon saanut sähköhydraulisella suunnanvaihdolla ja totesin, että tämä pienempi on kokonaisuutena parempi. Konehan on sama, paitti että forterra käy ihan erilailla, kun siinä on se neliventtiilikansi. Tai en minä tiedä mistä se johtuu. Tämä on semmonen säksätin.

Positiivisesti olen kuitenkin yllättynyt, Zetorin laadusta, mutta muista asioista en niinkään.

Nythän niitä ominaisuuksia on viety siihen isompaan ja kuulemma ehkä joissain vaiheessa siihenkin saadaan keskikardaani  ;D   Etujarrut on hyvät, ne toimii tässä ihan ilman nelivetoa ja joka pyörälle on oma.

Taka-akseli on tässä vähän semmonen viritys ja nostolaitteet 2-kategoriaa, kun ne tehon puolesta sais kyllä olla kolmosta. Mutta etukuormaajakonehan tämä kai lähinnä onkin. Tänä pänä. Tai no, ei ne tuotot siihenkään oikein riitä, jos nopiaan pitää tehä. Sitä varten on 502.

Voimanulosoton säädettävä pehmokytkin on kanssa hyvä juttu. Ja ilmapenkki ja ilmastointi.


Kai tästä ketteränkin saisi, mutta ei näillä mun renkailla. Joutuu tyytymään tehdaasetuksiin, toisaalta, kun on noita vieraskuskejakin ehkä nivelakselit kestää paremmin..


Yllättävän jämäkkä maantiellä, 17T on ainakin vielä ihan passeli yhdistelmäpaino. Kohtuu tasasella seudulla.

kuulostaa sille että et oikeen itekkään tiedä oletko viimeisenpäälle tyytyväinen ristus mikä lie poweriisi


No mitä sitä nyt voi puolen vuoden kokemuksella sanoa. Tarkoitus olikin ostaa eräänlainen yleiskone, jolla sujuu about kaikki nurmiviljelyn vaiheet, näissä paali hommissa. Eihän nyt sentään mitään noukinvaunua tarvi vetää ja paskahommat on ulkoistettu. Joka hommaan on jo muutenkin oma traktorinsa, tai ainakin ollu tähän asti. Varmistuksen varmistus, oli homman nimi.

Köntys

  • Vieras
Vs: Uusi aihe

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Uusi aihe
   cría cuervos y te sacarán los ojos

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: Uusi aihe
Zetor vs Vinnamo  ;D ;D ;D

http://www.youtube.com/watch?v=PIu2ckk_IIs
Vinnamo veti zetoria väkisin :o

 Vähän Zetori yritti vilunkiakin laskemalla takapuntin maahan. No, enpä olis uskonut että tossa noin käy.. :P
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Uusi aihe
Zetor vs Vinnamo  ;D ;D ;D

http://www.youtube.com/watch?v=PIu2ckk_IIs
Vinnamo veti zetoria väkisin :o

 Vähän Zetori yritti vilunkiakin laskemalla takapuntin maahan. No, enpä olis uskonut että tossa noin käy.. :P
Olisi sulle pitänyt nuo setorin  viekkaus selvitä jo tähän mennessä.
   cría cuervos y te sacarán los ojos

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: Uusi aihe
Zetor vs Vinnamo  ;D ;D ;D

http://www.youtube.com/watch?v=PIu2ckk_IIs
Vinnamo veti zetoria väkisin :o

 Vähän Zetori yritti vilunkiakin laskemalla takapuntin maahan. No, enpä olis uskonut että tossa noin käy.. :P
Olisi sulle pitänyt nuo setorin  viekkaus selvitä jo tähän mennessä.

 Ei viekkaudella, eikä vääryydellä, vaan ylivoimaisella tavalla siirtää voima asfalttiin.  8)
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

realisti

  • Vieras
Vs: Uusi aihe
Ihan rehellisesti kommentoiden, tuo proxima power näyttää melko hepposelta himmeliltä. Voihan se toimia ja kestääkin, mutta ei ainakaan minua vakuuta. Forterra hsx vaikuttaa jo todella paljon jämymmältä, ja demoistumisella hyttikin vaikuttaisi perustraktoriin asialliselta. Harmi vaan kun setka ei näytä saavan ollenkaan sitä maxterraa myyntiin.

Peurajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3270
Vs: Uusi aihe
Harmi vaan kun setka ei näytä saavan ollenkaan sitä maxterraa myyntiin.

Vielä saanee pari vuotta odotella. Tuohon on kai kertaalleen jo konekin suunniteltu uusiksi. Ja jostain 150 konista taitaa alkaa teholuokat.

Someone´s  gotta be prick and tell true things aloud

Jos nainen on kaunis alasti, on hän sitä myös vaatteet päällä

Zetor

  • Vieras
Vs: Uusi aihe
Ihan rehellisesti kommentoiden, tuo proxima power näyttää melko hepposelta himmeliltä. Voihan se toimia ja kestääkin, mutta ei ainakaan minua vakuuta. Forterra hsx vaikuttaa jo todella paljon jämymmältä, ja demoistumisella hyttikin vaikuttaisi perustraktoriin asialliselta. Harmi vaan kun setka ei näytä saavan ollenkaan sitä maxterraa myyntiin.

Mä en oikein tiedä, mun mielestä toi kone sopii paremmin proximaan. Isommassa sais olla isompi, ja renkaat sais olla isommat. Etukuormaaja koneena se vanha lyhytakseliväinen oli liian kevytperänen.

Valtra tekee niitä 160 heppasia neloskoneita, sarjan nimi on N. Semmonen vetää McHalea tossa naapurissa aina välillä, karmee on vauhti jos ei muuta.

Viimeksi muokattu: 20.12.12 - klo:22:31 kirjoittanut Zetor

Zetor

  • Vieras
Vs: Uusi aihe
mut ajatelkaa millaiset voimavarat zetor friikillä on käytössä(katkeruus&kateus) molememmat  kun sais valjastettua niin ois F-miehet kateudesta vihreitä.. tiedän yhden todella kouhon Zetor-friikin reisjärveltä.. ja kun on lueskellu tämän tsekkien ylivoimansaarnaajan tekstejä niin on tullut entistä varmemmaksi notta kysessä olisi sama äijä.. (502 sen paljastaa)

Juu kyllä se minä olen. Onko nyt odotettavissa jonkin sortin inkvisitio, vai mitä tästä nyt seuraa?

Reisjärveltä on tää kaveri iliman muuta  :). Taitavasti osaa muuten zetor murteensa piilottaa. . .
Zetori jäi kiinni rysän päältä!

Tää reisjärven äijä on tosi pimeä ... trust me.. vai mitä JUHANI!!'? :P
Kyllä sitä joka kunnassa täytyy joku ”Belaruksen” mies olla.

No mitäpä ne normaalit ihmiset ja vapaat länsidemokratian kannattajat muuten ihmettelis, jos ei joku ajelis itäkoneella. Olishan se perin kummallista, jossei vanhat merkit paikkaansa pitäis  ;D

Zetor on zetor, vaikka voissa paistais.

Viimeksi muokattu: 20.12.12 - klo:22:45 kirjoittanut Zetor

sorjone

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1437
  • Karjala takaisin.
Vs: Uusi aihe
  Olen tossa katellu jos ostais pihakoneeksi tuollaisen uuden pienen  zetorin.   Mutta pikku renttikin ois ihan kiva.
FIXIT

Zetor

  • Vieras
Vs: Uusi aihe
  Olen tossa katellu jos ostais pihakoneeksi tuollaisen uuden pienen  zetorin.   Mutta pikku renttikin ois ihan kiva.

Ennen kun ostin, kyselin yhdestä. Oli nettikoneessa jollain lapin miehellä aurausurakoinnissa. Möivät poies ja ostivat MCB:n vai mikä se oli, semmonen mikä menee 80.

Sano notta, mieluiten kuskit ajeloo setorilla :D

Osta multa, niin käyn vaihtamssa isompaan. Ennen ku realisti ehtii. Täsä on jo kunnon renkaat ynnä muut hilavitkuttimet. ..