Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Uusi aihe  (Luettu 15570 kertaa)

Zetor

  • Vieras
Vs: Uusi aihe
Pakkanen, voi kun pian tulis pakkanen, siitä suomalaisen runosuoni tykkää...

-20 ja allekin su-ma, sitten nopea lauhtuminen. Putkimiehillä varmaan hyvät liksat joulun pyhinä

 Ajattele: Nekin tienaavat varmaan paljon enemmän kuin sinä. Kyllä taas on ryhmä , joita kadehtia. Niillä on varmaan hienot autotkin , eikä varmaan ole velkapelejä...eihän. Kyllä mäkin kadehtisin, jos tietäisin.

Putkimiesten liksoja kelpaa monen muunkin kadehtia. Esim eräs tuttu kertoi, että parin tiivisteen ja pöntön vaihto vessaan ilman tarvikekuluja luokkaa 1500

 Ilmankos, älä sä vaan noin kalliita putkimiehiä kutsu ollenkaan. Saattavat vielä  ryöstää kaikki mitä Zetorin käsirahan jälkeen jäi.  :)

Siis kun nää sun läpät on niin surkeita, ei näistä edes voi provosoitua. Mutta ei se vario vissiin autuaaksi tee, kun sunkin täytyy sitä täällä jatkuvasti todistella.

Greenpwr

  • Vieras
Vs: Uusi aihe
Pakkanen, voi kun pian tulis pakkanen, siitä suomalaisen runosuoni tykkää...

-20 ja allekin su-ma, sitten nopea lauhtuminen. Putkimiehillä varmaan hyvät liksat joulun pyhinä

 Ajattele: Nekin tienaavat varmaan paljon enemmän kuin sinä. Kyllä taas on ryhmä , joita kadehtia. Niillä on varmaan hienot autotkin , eikä varmaan ole velkapelejä...eihän. Kyllä mäkin kadehtisin, jos tietäisin.

Putkimiesten liksoja kelpaa monen muunkin kadehtia. Esim eräs tuttu kertoi, että parin tiivisteen ja pöntön vaihto vessaan ilman tarvikekuluja luokkaa 1500

 Ilmankos, älä sä vaan noin kalliita putkimiehiä kutsu ollenkaan. Saattavat vielä  ryöstää kaikki mitä Zetorin käsirahan jälkeen jäi.  :)

Siis kun nää sun läpät on niin surkeita, ei näistä edes voi provosoitua. Mutta ei se vario vissiin autuaaksi tee, kun sunkin täytyy sitä täällä jatkuvasti todistella.

Ken yllättää,  = AP
Ken villitsee, = AP
Ken viettelee = AP

 http://www.youtube.com/watch?v=CYFDSCIOdzI

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: Uusi aihe
 Eipä Zethori hirveen korkealuokkaista tuotosta toi sunkaan proosas ole... Montako Varion todistelutopiccia muuten olen avannut vs. sun antivario-topicceihin verraten? Ai en yhtään? No, mistäs osasit arvata?  :P

Viimeksi muokattu: 19.12.12 - klo:21:19 kirjoittanut hvinnamo

Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: Uusi aihe
 Sulla muuten Zetori on ihan samoja aseita, joilla ammut, kuin vipu-Hessulla! Aika halpaa...
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

Zetor

  • Vieras
Vs: Uusi aihe
Sulla muuten Zetori on ihan samoja aseita, joilla ammut, kuin vipu-Hessulla! Aika halpaa...

No mä olen ehkä kolunnu vähän muitakin foorumeita, kun agronettiä ja hakenu oppia sieltä.

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: Uusi aihe
Sulla muuten Zetori on ihan samoja aseita, joilla ammut, kuin vipu-Hessulla! Aika halpaa...

No mä olen ehkä kolunnu vähän muitakin foorumeita, kun agronettiä ja hakenu oppia sieltä.

 Eli ensin pitää haukkua muut tyhmiksi , etenkin ne, jotka ovat eri mieltä kanssasi? Toinen on se, että kärkkäästi arvostelee muiden osaamista ja tietoja, eikä kuitenkaan itsellä ole mitään näyttöä paremmasta. Kolmas pointti on jättämättä vastailematta yhtään vaikeisiin kysymyksiin tai sivuuttaa ne korkeintaan epämääräisesti. Neljäs tärkeä asia on muistaa kehua itseään ja osaamistaan, jota sinä tänään teit kylläkin Heikistä poiketen ironian kautta.
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

Zetor

  • Vieras
Vs: Uusi aihe
Sulla muuten Zetori on ihan samoja aseita, joilla ammut, kuin vipu-Hessulla! Aika halpaa...

No mä olen ehkä kolunnu vähän muitakin foorumeita, kun agronettiä ja hakenu oppia sieltä.

 Eli ensin pitää haukkua muut tyhmiksi , etenkin ne, jotka ovat eri mieltä kanssasi? Toinen on se, että kärkkäästi arvostelee muiden osaamista ja tietoja, eikä kuitenkaan itsellä ole mitään näyttöä paremmasta. Kolmas pointti on jättämättä vastailematta yhtään vaikeisiin kysymyksiin tai sivuuttaa ne korkeintaan epämääräisesti. Neljäs tärkeä asia on muistaa kehua itseään ja osaamistaan, jota sinä tänään teit kylläkin Heikistä poiketen ironian kautta.

Tietääkseni ainoa henkilö, jonka kanssa täällä olen ollut verbaalipuukkohippasilla, olet sinä. Ja me molemmat tiedämme, että älä *****ile mulle, et o itekään täydellinen.

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: Uusi aihe
Sulla muuten Zetori on ihan samoja aseita, joilla ammut, kuin vipu-Hessulla! Aika halpaa...

No mä olen ehkä kolunnu vähän muitakin foorumeita, kun agronettiä ja hakenu oppia sieltä.

 Eli ensin pitää haukkua muut tyhmiksi , etenkin ne, jotka ovat eri mieltä kanssasi? Toinen on se, että kärkkäästi arvostelee muiden osaamista ja tietoja, eikä kuitenkaan itsellä ole mitään näyttöä paremmasta. Kolmas pointti on jättämättä vastailematta yhtään vaikeisiin kysymyksiin tai sivuuttaa ne korkeintaan epämääräisesti. Neljäs tärkeä asia on muistaa kehua itseään ja osaamistaan, jota sinä tänään teit kylläkin Heikistä poiketen ironian kautta.

Tietääkseni ainoa henkilö, jonka kanssa täällä olen ollut verbaalipuukkohippasilla, olet sinä. Ja me molemmat tiedämme, että älä *****ile mulle, et o itekään täydellinen.

 Ei kait kukaan ole täydellinen, mutta lähempänä sitä meistä kahdesta olet kuitenkin sinä. Ihan oikeesti. Sä oot nuorempi, laihempi ja lihaksikkaampi. Sä tiedät kaikesta vähän enemmän kuin minä, sä oot varmaan rikkaampi ja ahkerampikin. Silti lausetta ei saa aloittaa ja-sanalla!
  PS. Miten se nyt *****iluksi yht'äkkiä muuttui? Ei kait tässä mitään sellaista ole ollut? Juurikin sanoit ettet edes provosoidu. Miksei sulle saisi *****illa, onko se oma yksinoikeutesi? Turhaahan sulta toisaalta on mitään kysyä, koska et vastaa niihin kuitenkaan, kuten jo totesinkin.
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

Zetor

  • Vieras
Vs: Uusi aihe
Ei kait kukaan ole täydellinen, mutta lähempänä sitä meistä kahdesta olet kuitenkin sinä. Ihan oikeesti. Sä oot nuorempi, laihempi ja lihaksikkaampi. Sä tiedät kaikesta vähän enemmän kuin minä, sä oot varmaan rikkaampi ja ahkerampikin. Silti lausetta ei saa aloittaa ja-sanalla!


Hahahahaha  ;D   Ei tommosta voi tosissaan ottaa. Se oli sillon, ei enää.

Supon tai muun vastaavan kanssa ei voi juuri enempää tapella netissä, kun Vinnamon. Niin olet itepäinen ja ..tyhmä. Mutta ne valehtelee, siinä on se ero. Sun hyväkses  ;D

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: Uusi aihe
Osta Zetori verku ja laula:

Ostan verkun
ja laulesin
ylivoiemaa
ylivoemaa
katteet kohillaan
ku äffällä rahastaa
ylivoiemaa
ylivoemaa
nyt on katteet kohillaan
ja naapuria vituttaa
ei o setoria enää
myin sen viroon
nyt harmita
kun on ylivoiemaa
ylivoemaa
acgonetissä pullistelisin
kun on
ylivoiemaa
ylivoemaa
vihreää
ylivoimaa
äffällä töryytän
vihreäksi muuttuu
pellot naapuritkin
kun on
ylivoiemaa
Kestää, kestää, kestää...

Viimeksi muokattu: 19.12.12 - klo:23:00 kirjoittanut landehande

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: Uusi aihe
Ei kait kukaan ole täydellinen, mutta lähempänä sitä meistä kahdesta olet kuitenkin sinä. Ihan oikeesti. Sä oot nuorempi, laihempi ja lihaksikkaampi. Sä tiedät kaikesta vähän enemmän kuin minä, sä oot varmaan rikkaampi ja ahkerampikin. Silti lausetta ei saa aloittaa ja-sanalla!


Hahahahaha  ;D   Ei tommosta voi tosissaan ottaa. Se oli sillon, ei enää.

Supon tai muun vastaavan kanssa ei voi juuri enempää tapella netissä, kun Vinnamon. Niin olet itepäinen ja ..tyhmä. Mutta ne valehtelee, siinä on se ero. Sun hyväkses  ;D

 Pitäiskö se mahdollinen tyhmyys testata, kun tulet käymään seuraavan kerran. Voisin haastaa sinut vaikka shakkipeliin...se kertoo kuitenkin jotain ihmisen tyhmyydestä, tai sen puuttesta. Muutenkin on melko irrationaalista lähteä spekuloimaan toisen ihmisen intellektuaalisuudesta sekundaaristen argumenttien nojalla. Jos kiinnostaa, niin soittele taas.  :)
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

Zetor

  • Vieras
Vs: Uusi aihe
^^on mulla massikka, se on punainen
menen maistamaan tussua, se on limainen
*****a pojat tarvii
ettei kasva päähän sarvii

Zetor
Zetor

se on paholaisen nimi
sano tyttö kun *****a imi
Zetka on lucifer
Kuolleena syntyny
elävänä haudattu
punaisena
punaviini lasissani

tontulle setori, löytyy nettikoneesta.

Zetor

  • Vieras
Vs: Uusi aihe
Ei kait kukaan ole täydellinen, mutta lähempänä sitä meistä kahdesta olet kuitenkin sinä. Ihan oikeesti. Sä oot nuorempi, laihempi ja lihaksikkaampi. Sä tiedät kaikesta vähän enemmän kuin minä, sä oot varmaan rikkaampi ja ahkerampikin. Silti lausetta ei saa aloittaa ja-sanalla!


Hahahahaha  ;D   Ei tommosta voi tosissaan ottaa. Se oli sillon, ei enää.

Supon tai muun vastaavan kanssa ei voi juuri enempää tapella netissä, kun Vinnamon. Niin olet itepäinen ja ..tyhmä. Mutta ne valehtelee, siinä on se ero. Sun hyväkses  ;D

 Pitäiskö se mahdollinen tyhmyys testata, kun tulet käymään seuraavan kerran. Voisin haastaa sinut vaikka shakkipeliin...se kertoo kuitenkin jotain ihmisen tyhmyydestä, tai sen puuttesta. Muutenkin on melko irrationaalista lähteä spekuloimaan toisen ihmisen intellektuaalisuudesta sekundaaristen argumenttien nojalla. Jos kiinnostaa, niin soittele taas.  :)

Viisas ihminen välttää tilanteet joista vain älykäs voi selvitä.

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: Uusi aihe
Ei kait kukaan ole täydellinen, mutta lähempänä sitä meistä kahdesta olet kuitenkin sinä. Ihan oikeesti. Sä oot nuorempi, laihempi ja lihaksikkaampi. Sä tiedät kaikesta vähän enemmän kuin minä, sä oot varmaan rikkaampi ja ahkerampikin. Silti lausetta ei saa aloittaa ja-sanalla!


Hahahahaha  ;D   Ei tommosta voi tosissaan ottaa. Se oli sillon, ei enää.

Supon tai muun vastaavan kanssa ei voi juuri enempää tapella netissä, kun Vinnamon. Niin olet itepäinen ja ..tyhmä. Mutta ne valehtelee, siinä on se ero. Sun hyväkses  ;D

 Pitäiskö se mahdollinen tyhmyys testata, kun tulet käymään seuraavan kerran. Voisin haastaa sinut vaikka shakkipeliin...se kertoo kuitenkin jotain ihmisen tyhmyydestä, tai sen puuttesta. Muutenkin on melko irrationaalista lähteä spekuloimaan toisen ihmisen intellektuaalisuudesta sekundaaristen argumenttien nojalla. Jos kiinnostaa, niin soittele taas.  :)

Viisas ihminen välttää tilanteet joista vain älykäs voi selvitä.

 No, ei sitten. Meinasin vaan että melko alhaista on yleensä toista tyhmäksi mainita. No, onneksi kyseinen arviointi tuli kaltaisesi väliinputoaja-tapauksen taholta, eikä miltään vakavastiotettavalta instanssilta.  :)

 Ps. Väitit minua itsepäiseksi. No, ehkä vähän olenkin, mutta ei sielläkään tunnuta olevan pekkaa pahempia sen suhteen.  ;D ;D

Viimeksi muokattu: 19.12.12 - klo:23:15 kirjoittanut hvinnamo

Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

Zetor

  • Vieras
Vs: Uusi aihe


 No, ei sitten. Meinasin vaan että melko alhaista on yleensä toista tyhmäksi mainita. No, onneksi kyseinen arviointi tuli kaltaisesi väliinputoaja-tapauksen taholta, eikä miltään vakavastiotettavalta instanssilta.  :)


No siksipä juuri