Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Uusi aihe  (Luettu 15573 kertaa)

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Uusi aihe
Tai no. Antaa olla.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Uusi aihe
Hittoako minä siitä. Hinta on kuin se luetaan, ja sillä sipuli.

Jaa että alle 100 ke uutena

http://www.valtra.fi/tradeIn/vk_popup.asp?country=358&id=3396091&com=0&fl=1&ba=0&sid=&fromclub=
[/quote]

  Hinta on se mihin on tingitty ja millä kauppa tehdään.

Zetor

  • Vieras
Vs: Uusi aihe

Tästä aletaan neuvottelemaan 65ke sis alv alespäin.

Rohkenenko kysyä että mitä itse maksoit koneesta, kun käytetystä tuollaista huutelet?  ???

Puolet uudesta variosta, etukuormaajalla  ;D

 Eli maksoit alle 50 ke Verollisena?

Hittoako minä siitä. Hinta on kuin se luetaan, ja sillä sipuli.

 No, jos sulla on laittaa tieto että maksoit puolet uudesta Variosta(isolla) , niin silloinhan tyhmäkin(minä) osaa laskea, että alle 50 ke maksoit ja nyt yrität saada käytetystä 65 ke... En ole kuitenkaan katkeran kateellinen, jos joku onnistuu hyvän kaupan tekemään, toisin kuin eräät...  :)  Tosin en tiedä mihin Varioon vertaat, joten voihan sekin maksaa jopa 300000 e, joskaan sellaisesta ei liene kysymys? Mites jos vertaat hintaa vaikka Valtraan, onko se silloinkin kuin se luetaan?

Kaikkihan noi on uutena toistasataa, jos otetaan 50kmh loota ynnä varusteita, kuten kuormaaja.

Tottahan setorin saa 30 tuhannellakin, kait. Mitäs ***** väliä sillä on? Täällä on kuitit, jos ketä kiinnostaa, mitä on maksettu ja mistäkin. Ja mitäs se edes sulle kuuluu mitä mä pyydän tai saan, sehän ei kuulu periaatteisiin, tonkia toisten asioita.

 Edelleenkin itse näitä pyynti- ym. hintoja täällä huutelet ihan julkisesti, joten pidä ne omana tietonas vaan, jos ei kerran kuulu muille!! Mua ei sinänsä kiinnosta sun Zetoris hinta, toisin kuin sua on tuntunut kovastikin kiinnostavan jonkun muun koneen arvo.  Ihan siis itse antamillasi, täällä ilmoitetuilla lukuarvoilla spekuloin.  :)
Ps. Itsehän lisäksi utelet toisten tilikausien voittoja ym. taloustietoja, eräänlaista tonkimistahan se on sekin...
Ps2. oli vissiin puhetta tuosta ja-sanasta lauseen alussa?  :P :P

Sä oletkin vähän eri asia. Mä nimittäin tunnen sut  ;D

Zetor

  • Vieras
Vs: Uusi aihe
Hittoako minä siitä. Hinta on kuin se luetaan, ja sillä sipuli.

Jaa että alle 100 ke uutena

http://www.valtra.fi/tradeIn/vk_popup.asp?country=358&id=3396091&com=0&fl=1&ba=0&sid=&fromclub=

  Hinta on se mihin on tingitty ja millä kauppa tehdään.
[/quote]

Hinta on, kuin se luetaan.

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: Uusi aihe
Hittoako minä siitä. Hinta on kuin se luetaan, ja sillä sipuli.

Jaa että alle 100 ke uutena

http://www.valtra.fi/tradeIn/vk_popup.asp?country=358&id=3396091&com=0&fl=1&ba=0&sid=&fromclub=
***** 400nen venttiilin on pitkälti n valtran hinnois  mtt oikeesti parempaatrjousta pukkaa venttiilistä! :-*

  Hinta on se mihin on tingitty ja millä kauppa tehdään.

Hinta on, kuin se luetaan.
[/quote]
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: Uusi aihe
Muuten paalain maksoi noin puolet  traktorinhinnasta! Vielä tarvis vanha 8150mega seuraajan ensi paalauskaudelle mutta valtua ja venttiilä ei mulle myydä. Joten ainoaoikea vaihtoehto on deuz fahr. Varmaankin se 150hp nelkkU kun on ne pellot persereijänkokosia plänttejä. Tai jotain sinnepäin! Mutta hyvää joulua kaikille ja sitä uuttavuotta myös! 8) 8) 8)
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!