Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Uusi aihe  (Luettu 15572 kertaa)

miller

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 233
Vs: Uusi aihe
onko mahdollista notta Zetor olisi reisjärveltä ??
vielä viisi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1603
Vs: Uusi aihe
onko mahdollista notta Zetor olisi reisjärveltä ??

niuvanniemestä se on...

Kohta-Sippoolan Kaappoo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 623
Vs: Uusi aihe
onko mahdollista notta Zetor olisi reisjärveltä ??

niuvanniemestä se on...

Voi se olla Huutoniemestä tai Törnävältäki.
"Tämä sääntö pätee aina: kaikissa mielipideasioissa vastustajamme ovat järjettömiä." -Mark Twain-

meedio

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1174
Vs: Uusi aihe
onko mahdollista notta Zetor olisi reisjärveltä ??

niuvanniemestä se on...

Voi se olla Huutoniemestä tai Törnävältäki.

Tai märynummelta?

realisti

  • Vieras
Vs: Uusi aihe
Katkeruus ja kateus...

miller

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 233
Vs: Uusi aihe
mut ajatelkaa millaiset voimavarat zetor friikillä on käytössä(katkeruus&kateus) molememmat  kun sais valjastettua niin ois F-miehet kateudesta vihreitä.. tiedän yhden todella kouhon Zetor-friikin reisjärveltä.. ja kun on lueskellu tämän tsekkien ylivoimansaarnaajan tekstejä niin on tullut entistä varmemmaksi notta kysessä olisi sama äijä.. (502 sen paljastaa)
vielä viisi

Zetor

  • Vieras
Vs: Uusi aihe
mut ajatelkaa millaiset voimavarat zetor friikillä on käytössä(katkeruus&kateus) molememmat  kun sais valjastettua niin ois F-miehet kateudesta vihreitä.. tiedän yhden todella kouhon Zetor-friikin reisjärveltä.. ja kun on lueskellu tämän tsekkien ylivoimansaarnaajan tekstejä niin on tullut entistä varmemmaksi notta kysessä olisi sama äijä.. (502 sen paljastaa)

Juu kyllä se minä olen. Onko nyt odotettavissa jonkin sortin inkvisitio, vai mitä tästä nyt seuraa?

Zetor

  • Vieras
Vs: Uusi aihe
Ei kait kukaan ole täydellinen, mutta lähempänä sitä meistä kahdesta olet kuitenkin sinä. Ihan oikeesti. Sä oot nuorempi, laihempi ja lihaksikkaampi. ...

Ei jumalauta Vinnamo , mä muistan tän kyllä vielä kuolinvuoteellakin  ;D  ;D  ;D

HEINÄMIES-07

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 299
  • Sivutoimista Sisuilua vuodesta -94 alkaen.
Vs: Uusi aihe
mut ajatelkaa millaiset voimavarat zetor friikillä on käytössä(katkeruus&kateus) molememmat  kun sais valjastettua niin ois F-miehet kateudesta vihreitä.. tiedän yhden todella kouhon Zetor-friikin reisjärveltä.. ja kun on lueskellu tämän tsekkien ylivoimansaarnaajan tekstejä niin on tullut entistä varmemmaksi notta kysessä olisi sama äijä.. (502 sen paljastaa)

Juu kyllä se minä olen. Onko nyt odotettavissa jonkin sortin inkvisitio, vai mitä tästä nyt seuraa?

Reisjärveltä on tää kaveri iliman muuta  :). Taitavasti osaa muuten zetor murteensa piilottaa. . .

realisti

  • Vieras
Vs: Uusi aihe
Sehän reisikäs onkin tuossa naapurissa.

Edit: mikä setka se setkamestarilla on? Itseä hiukka kiinnostaisi 140hsx.

Viimeksi muokattu: 20.12.12 - klo:18:18 kirjoittanut realisti

Zetor

  • Vieras
Vs: Uusi aihe
Sehän reisikäs onkin tuossa naapurissa.

Edit: mikä setka se setkamestarilla on? Itseä hiukka kiinnostaisi 140hsx.

Se on proxima power 120, kaikilla mahollisilla ja mahottomilla lisävarusteilla. Kävin kokeilemassa sitä isompaa, jota ei vielä sillon saanut sähköhydraulisella suunnanvaihdolla ja totesin, että tämä pienempi on kokonaisuutena parempi. Konehan on sama, paitti että forterra käy ihan erilailla, kun siinä on se neliventtiilikansi. Tai en minä tiedä mistä se johtuu. Tämä on semmonen säksätin.

Positiivisesti olen kuitenkin yllättynyt, Zetorin laadusta, mutta muista asioista en niinkään.

Nythän niitä ominaisuuksia on viety siihen isompaan ja kuulemma ehkä joissain vaiheessa siihenkin saadaan keskikardaani  ;D   Etujarrut on hyvät, ne toimii tässä ihan ilman nelivetoa ja joka pyörälle on oma.

Taka-akseli on tässä vähän semmonen viritys ja nostolaitteet 2-kategoriaa, kun ne tehon puolesta sais kyllä olla kolmosta. Mutta etukuormaajakonehan tämä kai lähinnä onkin. Tänä pänä. Tai no, ei ne tuotot siihenkään oikein riitä, jos nopiaan pitää tehä. Sitä varten on 502.

Voimanulosoton säädettävä pehmokytkin on kanssa hyvä juttu. Ja ilmapenkki ja ilmastointi.


Kai tästä ketteränkin saisi, mutta ei näillä mun renkailla. Joutuu tyytymään tehdaasetuksiin, toisaalta, kun on noita vieraskuskejakin ehkä nivelakselit kestää paremmin..


Yllättävän jämäkkä maantiellä, 17T on ainakin vielä ihan passeli yhdistelmäpaino. Kohtuu tasasella seudulla.

Viimeksi muokattu: 20.12.12 - klo:19:57 kirjoittanut Zetor

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Uusi aihe
Ei kait kukaan ole täydellinen, mutta lähempänä sitä meistä kahdesta olet kuitenkin sinä. Ihan oikeesti. Sä oot nuorempi, laihempi ja lihaksikkaampi. Sä tiedät kaikesta vähän enemmän kuin minä, sä oot varmaan rikkaampi ja ahkerampikin. Silti lausetta ei saa aloittaa ja-sanalla!


Hahahahaha  ;D   Ei tommosta voi tosissaan ottaa. Se oli sillon, ei enää.

Supon tai muun vastaavan kanssa ei voi juuri enempää tapella netissä, kun Vinnamon. Niin olet itepäinen ja ..tyhmä. Mutta ne valehtelee, siinä on se ero. Sun hyväkses  ;D

 Pitäiskö se mahdollinen tyhmyys testata, kun tulet käymään seuraavan kerran. Voisin haastaa sinut vaikka shakkipeliin...se kertoo kuitenkin jotain ihmisen tyhmyydestä, tai sen puuttesta. Muutenkin on melko irrationaalista lähteä spekuloimaan toisen ihmisen intellektuaalisuudesta sekundaaristen argumenttien nojalla. Jos kiinnostaa, niin soittele taas.  :)

Viisas ihminen välttää tilanteet joista vain älykäs voi selvitä.
Juu niin tekee, ei vaan kaikilta tyhmiltä onnistu?
   cría cuervos y te sacarán los ojos

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Uusi aihe
mut ajatelkaa millaiset voimavarat zetor friikillä on käytössä(katkeruus&kateus) molememmat  kun sais valjastettua niin ois F-miehet kateudesta vihreitä.. tiedän yhden todella kouhon Zetor-friikin reisjärveltä.. ja kun on lueskellu tämän tsekkien ylivoimansaarnaajan tekstejä niin on tullut entistä varmemmaksi notta kysessä olisi sama äijä.. (502 sen paljastaa)

Juu kyllä se minä olen. Onko nyt odotettavissa jonkin sortin inkvisitio, vai mitä tästä nyt seuraa?

Reisjärveltä on tää kaveri iliman muuta  :). Taitavasti osaa muuten zetor murteensa piilottaa. . .
Zetori jäi kiinni rysän päältä!
   cría cuervos y te sacarán los ojos

miller

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 233
Vs: Uusi aihe
mut ajatelkaa millaiset voimavarat zetor friikillä on käytössä(katkeruus&kateus) molememmat  kun sais valjastettua niin ois F-miehet kateudesta vihreitä.. tiedän yhden todella kouhon Zetor-friikin reisjärveltä.. ja kun on lueskellu tämän tsekkien ylivoimansaarnaajan tekstejä niin on tullut entistä varmemmaksi notta kysessä olisi sama äijä.. (502 sen paljastaa)

Juu kyllä se minä olen. Onko nyt odotettavissa jonkin sortin inkvisitio, vai mitä tästä nyt seuraa?

Reisjärveltä on tää kaveri iliman muuta  :). Taitavasti osaa muuten zetor murteensa piilottaa. . .
Zetori jäi kiinni rysän päältä!

Tää reisjärven äijä on tosi pimeä ... trust me.. vai mitä JUHANI!!'? :P
vielä viisi

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Uusi aihe
mut ajatelkaa millaiset voimavarat zetor friikillä on käytössä(katkeruus&kateus) molememmat  kun sais valjastettua niin ois F-miehet kateudesta vihreitä.. tiedän yhden todella kouhon Zetor-friikin reisjärveltä.. ja kun on lueskellu tämän tsekkien ylivoimansaarnaajan tekstejä niin on tullut entistä varmemmaksi notta kysessä olisi sama äijä.. (502 sen paljastaa)

Juu kyllä se minä olen. Onko nyt odotettavissa jonkin sortin inkvisitio, vai mitä tästä nyt seuraa?

Reisjärveltä on tää kaveri iliman muuta  :). Taitavasti osaa muuten zetor murteensa piilottaa. . .
Zetori jäi kiinni rysän päältä!

Tää reisjärven äijä on tosi pimeä ... trust me.. vai mitä JUHANI!!'? :P
Kyllä sitä joka kunnassa täytyy joku ”Belaruksen” mies olla.
   cría cuervos y te sacarán los ojos