Kaikissa koneissa TB:n kesälaadut tankeissa, tosin terästettynä LE -firman BTU polttoaineen
lisäaineella. Desilitra sataan litraan nostaa pakkaskestävyyttä 10 celsiusastetta.
Seitsämän vuoden kokemuksella voin kertoa että lisäaine tosiaan toimii.
Lisäksi tankissa oleva "kosteus" muuttuu käyttökelpoiseen muotoon eikä häiritse suodattimia.
Joka vuosi näihin aikoihin ollaan ainetta lisäilty tankkeihin.
Halpaahan tuo aine ei ole, mutta säästää isommalta vitutukselta kun kovilla pakkasilla suodattimia
ei tarvitse räplätä. Lisäksi saa ajaa vanhoja 50 sentin hintaisia kesälaatuja pois
rauhallisin mielin.
Voihan sen noinkin tehdä, jos vanhemmat koneet tai tilillä katetta. Lisäaineella vedet tankista ja suodattimista mukaan, kommee raili kiittää käyttäjäänsä. Oisko vielä kalliimpia ehdotuksia?
Sulla taitaa olla omakohtaisia kokemuksia pumppujen kiinnileikkaamisista...
Niinkuin Sirkussonni kertoi nesteen kuravetestä, niin ei kahden käden sormet riitä, kun tiedän
sillä kuravedellä pumppuja kiinnileikkautuneen.
En taas tiedä yhtään tapausta, että polttonesteen lisäaineiden ja säiliöiden huolenpidon takia
pumppuja olisi kiinnileikannut.
Vai onko kalliimpia ehdotuksia ?