Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Naapurin traktori ei levinnyt kesken syystöiden!!!!  (Luettu 10157 kertaa)

JoHaRa

• Vieras
Katsotaan nyt kumpi otsikko saa enemmän lukukertoja  :)

Peurajussi

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Harmittaako?  ;D
Someone´s  gotta be prick and tell true things aloud

Jos nainen on kaunis alasti, on hän sitä myös vaatteet päällä

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
arvaa!   harmittiko?

höh, jo nyt on kumma etteinaapurin värkki hajua kun sillä ajetaan niiiiin paljon vuoten sisään!

oma kun hajuaa niin heti katottava naapurin suuntaan että huomasko pirulainen!       .... ja kohta puhelin soi; tartteetko apua hinaukseen!

Kamikatze

• Vieras
No olihan hyvä uutinen ! nyt varmaan ihan ensiksi voidaan kehua koneen kestävyyttä, ennakoivaa huoltoa  sekä varaosien saatavuutta .Koneen kuljettajaakin pitää kehua, on varmasti sopiva kuski ,ei revitä konetta eikä liioin aja tyhjäkäynnillä .
On varmasti myös hyvä naapuri ja perheen aviomies ja akkakin on sopivassa virassa muttei kuitenkaan tienaa liikaa eikä ole suunapäänä juoruamassa muiden akkojen kanssa ,mutta ihan pikkuisen kuitenkin ettei kukaan kiinnitä huomiota .Ja mukulat on ihan keskivertoisia jolloin  kenenkään sivullisen tarvi kadehtia eikä keksiä muutakaan pahaa sanottavaa tahi edes vihjailla semmoisesta.  8)

Viimeksi muokattu: 21.09.12 - klo:16:22 kirjoittanut Kamikatze

patron

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
No olihan hyvä uutinen ! nyt varmaan ihan ensiksi voidaan kehua koneen kestävyyttä, ennakoivaa huoltoa  sekä varaosien saatavuutta .Koneen kuljettajaakin pitää kehua, on varmasti sopiva kuski ,ei revitä konetta eikä liioin aja tyhjäkäynnillä .
On varmasti myös hyvä naapuri ja perheen aviomies ja akkakin on sopivassa virassa muttei kuitenkaan tienaa liikaa eikä ole suunapäänä juoruamassa muiden akkojen kanssa ,mutta ihan pikkuisen kuitenkin ettei kukaan kiinnitä huomiota .Ja mukulat on ihan keskivertoisia jolloin  kenenkään sivullisen tarvi kadehtia eikä keksiä muutakaan pahaa sanottavaa tahi edes vihjailla semmoisesta.  8)
Pystyykö tuota paremmin sanomaan :)

JoHaRa

• Vieras
Naapurien koneet ovat toimineet todella hyvin koko kesän  :)

Valtraa, Casea, JD:tä, Fordeja monissa pelleissä. Ja Ferguissa ei myöskään mitään vikaa.

Myös korjuukoneet ovat pelanneet  :) Sampot, Alternat, Strautmannit, Kronet ja mitkälie pelanneet hienosti  :)

Kamikatze

• Vieras

Valtraa, Casea, JD:tä, Fordeja monissa pelleissä. Ja Ferguissa ei myöskään mitään vikaa.

Myös korjuukoneet ovat pelanneet  :) Sampot, Alternat, Strautmannit, Kronet ja mitkälie pelanneet hienosti  :)

Juu juu ,no nyt minä ymmärrän  ;D  Toivottavasti olet valinnut oikean puolueen jonka listalla olet ehdokkaana ..ehkä sitoutumaton olisi nyt kova sana  :P ;D

JoHaRa

• Vieras

Juu juu ,no nyt minä ymmärrän  ;D  Toivottavasti olet valinnut oikean puolueen jonka listalla olet ehdokkaana ..ehkä sitoutumaton olisi nyt kova sana  :P ;D

Mä en ole enää manipuloitavissa, joten mulla pitäisi olla ihan oma ryhmä  :)

Kamikatze

• Vieras

Hyvien ihmisten ja koneiden ryhmä..kö  ::) :P

JoHaRa

• Vieras

Hyvien ihmisten ja koneiden ryhmä..kö  ::) :P

Rumien ja "so what" -ajattelevien ryhmä  :)

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.

Tämä ketju voittaa kun vaikkapa kerron että naapurin vipukirves ei hajonnut kesken pöllin pienimisen. Vinnamoakin alkaa v...ttamaan sen verran että avautuu jatkossa tähän ketjuun.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
niin sulkeutunut immeinenkö avautuisi tälle saitille ?   HAH!

JoHaRa

• Vieras

Tämä ketju voittaa kun vaikkapa kerron että naapurin vipukirves ei hajonnut kesken pöllin pienimisen. Vinnamoakin alkaa v...ttamaan sen verran että avautuu jatkossa tähän ketjuun.

Ei hajonnut kun kukaan ei käyttänyt sitä  ???

landehande

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • verkuilla tulevaisuuteen
Levispä ja se on valmetti!  Olin hänelle kovasti empaattinen ja tietenkin ystävällisesti annoin verkun lainaksi.
Yhtä empaattinen olen kaikille niille, joilla on ooppeli. Olin itsellenikin, ennen tojotia. Nyt ei tartte.

Viimeksi muokattu: 21.09.12 - klo:20:47 kirjoittanut landehande

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
Levispä ja se on valmetti!  Olin hänelle kovasti empaattinen ja tietenkin ystävällisesti annoin verkun lainaksi.
Yhtä empaattinen olen kaikille niille, joilla on ooppeli. Olin itsellenikin, ennen tojotia. Nyt ei tartte.
perkkinsiverkkuja ja tojotia :o :o :o :o
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...