Lainaus käyttäjältä: landehande - 21.09.12 - klo:20:25Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 21.09.12 - klo:15:17Katsotaan nyt kumpi otsikko saa enemmän lukukertoja Levispä ja se on valmetti! Olin hänelle kovasti empaattinen ja tietenkin ystävällisesti annoin verkun lainaksi.Yhtä empaattinen olen kaikille niille, joilla on ooppeli. Olin itsellenikin, ennen tojotia. Nyt ei tartte.perkkinsiverkkuja ja tojotia
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 21.09.12 - klo:15:17Katsotaan nyt kumpi otsikko saa enemmän lukukertoja Levispä ja se on valmetti! Olin hänelle kovasti empaattinen ja tietenkin ystävällisesti annoin verkun lainaksi.Yhtä empaattinen olen kaikille niille, joilla on ooppeli. Olin itsellenikin, ennen tojotia. Nyt ei tartte.
Katsotaan nyt kumpi otsikko saa enemmän lukukertoja
Lainaus käyttäjältä: landehande - 21.09.12 - klo:20:25Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 21.09.12 - klo:15:17Katsotaan nyt kumpi otsikko saa enemmän lukukertoja Levispä ja se on valmetti! Olin hänelle kovasti empaattinen ja tietenkin ystävällisesti annoin verkun lainaksi.Yhtä empaattinen olen kaikille niille, joilla on ooppeli. Olin itsellenikin, ennen tojotia. Nyt ei tartte.Naapurin valmetti on toiminut hyvin koko kesän
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 21.09.12 - klo:21:04Lainaus käyttäjältä: landehande - 21.09.12 - klo:20:25Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 21.09.12 - klo:15:17Katsotaan nyt kumpi otsikko saa enemmän lukukertoja Levispä ja se on valmetti! Olin hänelle kovasti empaattinen ja tietenkin ystävällisesti annoin verkun lainaksi.Yhtä empaattinen olen kaikille niille, joilla on ooppeli. Olin itsellenikin, ennen tojotia. Nyt ei tartte.Naapurin valmetti on toiminut hyvin koko kesän Naapurisi on onnekas tai sitten hän hakee vain postinsa valmetillaan.Onkos Jortikalla muuten karvaooppelia?
Lainaus käyttäjältä: landehande - 21.09.12 - klo:21:18Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 21.09.12 - klo:21:04Lainaus käyttäjältä: landehande - 21.09.12 - klo:20:25Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 21.09.12 - klo:15:17Katsotaan nyt kumpi otsikko saa enemmän lukukertoja Levispä ja se on valmetti! Olin hänelle kovasti empaattinen ja tietenkin ystävällisesti annoin verkun lainaksi.Yhtä empaattinen olen kaikille niille, joilla on ooppeli. Olin itsellenikin, ennen tojotia. Nyt ei tartte.Naapurin valmetti on toiminut hyvin koko kesän Naapurisi on onnekas tai sitten hän hakee vain postinsa valmetillaan.Onkos Jortikalla muuten karvaooppelia?Akan ponny läks pari vuotta sitten, ja hyvä niin
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 21.09.12 - klo:15:17Katsotaan nyt kumpi otsikko saa enemmän lukukertoja Tämä ketju voittaa kun vaikkapa kerron että naapurin vipukirves ei hajonnut kesken pöllin pienimisen. Vinnamoakin alkaa v...ttamaan sen verran että avautuu jatkossa tähän ketjuun.
Naapurilla ois 135 pihalla, mutta ei myy.10 vuotta seissyt. Siis se ferggu.
Lainaus käyttäjältä: kantola - 21.09.12 - klo:18:40Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 21.09.12 - klo:15:17Katsotaan nyt kumpi otsikko saa enemmän lukukertoja Tämä ketju voittaa kun vaikkapa kerron että naapurin vipukirves ei hajonnut kesken pöllin pienimisen. Vinnamoakin alkaa v...ttamaan sen verran että avautuu jatkossa tähän ketjuun. Kiitoksia, sait luotua tekstilläsi minulle hymyn naamalle. Niin, asiaan: Eihän Vipukirves voi hajota, koska se on valmistettu viimeisen päälle laadukkaista materiaaleista!
Lainaus käyttäjältä: kantola - 21.09.12 - klo:18:40Tämä ketju voittaa kun vaikkapa kerron että naapurin vipukirves ei hajonnut kesken pöllin pienimisen. Vinnamoakin alkaa v...ttamaan sen verran että avautuu jatkossa tähän ketjuun. Kiitoksia, sait luotua tekstilläsi minulle hymyn naamalle. Niin, asiaan: Eihän Vipukirves voi hajota, koska se on valmistettu viimeisen päälle laadukkaista materiaaleista!
Tämä ketju voittaa kun vaikkapa kerron että naapurin vipukirves ei hajonnut kesken pöllin pienimisen. Vinnamoakin alkaa v...ttamaan sen verran että avautuu jatkossa tähän ketjuun.
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 21.09.12 - klo:21:21Naapurilla ois 135 pihalla, mutta ei myy.10 vuotta seissyt. Siis se ferggu.Kait hän lainaa kun jonnen pyöränpultit ovat kadoksissa?
Lainaus käyttäjältä: Kamikatze - 21.09.12 - klo:18:13Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 21.09.12 - klo:17:45Lainaus käyttäjältä: Kamikatze - 21.09.12 - klo:17:42Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 21.09.12 - klo:17:38Naapurien koneet ovat toimineet todella hyvin koko kesän Valtraa, Casea, JD:tä, Fordeja monissa pelleissä. Ja Ferguissa ei myöskään mitään vikaa.Myös korjuukoneet ovat pelanneet Sampot, Alternat, Strautmannit, Kronet ja mitkälie pelanneet hienosti Juu juu ,no nyt minä ymmärrän Toivottavasti olet valinnut oikean puolueen jonka listalla olet ehdokkaana ..ehkä sitoutumaton olisi nyt kova sana Mä en ole enää manipuloitavissa, joten mulla pitäisi olla ihan oma ryhmä Hyvien ihmisten ja koneiden ryhmä..kö Rumien ja "so what" -ajattelevien ryhmä
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 21.09.12 - klo:17:45Lainaus käyttäjältä: Kamikatze - 21.09.12 - klo:17:42Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 21.09.12 - klo:17:38Naapurien koneet ovat toimineet todella hyvin koko kesän Valtraa, Casea, JD:tä, Fordeja monissa pelleissä. Ja Ferguissa ei myöskään mitään vikaa.Myös korjuukoneet ovat pelanneet Sampot, Alternat, Strautmannit, Kronet ja mitkälie pelanneet hienosti Juu juu ,no nyt minä ymmärrän Toivottavasti olet valinnut oikean puolueen jonka listalla olet ehdokkaana ..ehkä sitoutumaton olisi nyt kova sana Mä en ole enää manipuloitavissa, joten mulla pitäisi olla ihan oma ryhmä Hyvien ihmisten ja koneiden ryhmä..kö
Lainaus käyttäjältä: Kamikatze - 21.09.12 - klo:17:42Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 21.09.12 - klo:17:38Naapurien koneet ovat toimineet todella hyvin koko kesän Valtraa, Casea, JD:tä, Fordeja monissa pelleissä. Ja Ferguissa ei myöskään mitään vikaa.Myös korjuukoneet ovat pelanneet Sampot, Alternat, Strautmannit, Kronet ja mitkälie pelanneet hienosti Juu juu ,no nyt minä ymmärrän Toivottavasti olet valinnut oikean puolueen jonka listalla olet ehdokkaana ..ehkä sitoutumaton olisi nyt kova sana Mä en ole enää manipuloitavissa, joten mulla pitäisi olla ihan oma ryhmä
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 21.09.12 - klo:17:38Naapurien koneet ovat toimineet todella hyvin koko kesän Valtraa, Casea, JD:tä, Fordeja monissa pelleissä. Ja Ferguissa ei myöskään mitään vikaa.Myös korjuukoneet ovat pelanneet Sampot, Alternat, Strautmannit, Kronet ja mitkälie pelanneet hienosti Juu juu ,no nyt minä ymmärrän Toivottavasti olet valinnut oikean puolueen jonka listalla olet ehdokkaana ..ehkä sitoutumaton olisi nyt kova sana
Naapurien koneet ovat toimineet todella hyvin koko kesän Valtraa, Casea, JD:tä, Fordeja monissa pelleissä. Ja Ferguissa ei myöskään mitään vikaa.Myös korjuukoneet ovat pelanneet Sampot, Alternat, Strautmannit, Kronet ja mitkälie pelanneet hienosti