Viimeksi muokattu: 21.09.12 - klo:16:22 kirjoittanut Kamikatze
No olihan hyvä uutinen ! nyt varmaan ihan ensiksi voidaan kehua koneen kestävyyttä, ennakoivaa huoltoa sekä varaosien saatavuutta .Koneen kuljettajaakin pitää kehua, on varmasti sopiva kuski ,ei revitä konetta eikä liioin aja tyhjäkäynnillä . On varmasti myös hyvä naapuri ja perheen aviomies ja akkakin on sopivassa virassa muttei kuitenkaan tienaa liikaa eikä ole suunapäänä juoruamassa muiden akkojen kanssa ,mutta ihan pikkuisen kuitenkin ettei kukaan kiinnitä huomiota .Ja mukulat on ihan keskivertoisia jolloin kenenkään sivullisen tarvi kadehtia eikä keksiä muutakaan pahaa sanottavaa tahi edes vihjailla semmoisesta.
Naapurien koneet ovat toimineet todella hyvin koko kesän Valtraa, Casea, JD:tä, Fordeja monissa pelleissä. Ja Ferguissa ei myöskään mitään vikaa.Myös korjuukoneet ovat pelanneet Sampot, Alternat, Strautmannit, Kronet ja mitkälie pelanneet hienosti
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 21.09.12 - klo:17:38Naapurien koneet ovat toimineet todella hyvin koko kesän Valtraa, Casea, JD:tä, Fordeja monissa pelleissä. Ja Ferguissa ei myöskään mitään vikaa.Myös korjuukoneet ovat pelanneet Sampot, Alternat, Strautmannit, Kronet ja mitkälie pelanneet hienosti Juu juu ,no nyt minä ymmärrän Toivottavasti olet valinnut oikean puolueen jonka listalla olet ehdokkaana ..ehkä sitoutumaton olisi nyt kova sana
Lainaus käyttäjältä: Kamikatze - 21.09.12 - klo:17:42Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 21.09.12 - klo:17:38Naapurien koneet ovat toimineet todella hyvin koko kesän Valtraa, Casea, JD:tä, Fordeja monissa pelleissä. Ja Ferguissa ei myöskään mitään vikaa.Myös korjuukoneet ovat pelanneet Sampot, Alternat, Strautmannit, Kronet ja mitkälie pelanneet hienosti Juu juu ,no nyt minä ymmärrän Toivottavasti olet valinnut oikean puolueen jonka listalla olet ehdokkaana ..ehkä sitoutumaton olisi nyt kova sana Mä en ole enää manipuloitavissa, joten mulla pitäisi olla ihan oma ryhmä
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 21.09.12 - klo:17:45Lainaus käyttäjältä: Kamikatze - 21.09.12 - klo:17:42Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 21.09.12 - klo:17:38Naapurien koneet ovat toimineet todella hyvin koko kesän Valtraa, Casea, JD:tä, Fordeja monissa pelleissä. Ja Ferguissa ei myöskään mitään vikaa.Myös korjuukoneet ovat pelanneet Sampot, Alternat, Strautmannit, Kronet ja mitkälie pelanneet hienosti Juu juu ,no nyt minä ymmärrän Toivottavasti olet valinnut oikean puolueen jonka listalla olet ehdokkaana ..ehkä sitoutumaton olisi nyt kova sana Mä en ole enää manipuloitavissa, joten mulla pitäisi olla ihan oma ryhmä Hyvien ihmisten ja koneiden ryhmä..kö
Katsotaan nyt kumpi otsikko saa enemmän lukukertoja
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 21.09.12 - klo:15:17Katsotaan nyt kumpi otsikko saa enemmän lukukertoja Tämä ketju voittaa kun vaikkapa kerron että naapurin vipukirves ei hajonnut kesken pöllin pienimisen. Vinnamoakin alkaa v...ttamaan sen verran että avautuu jatkossa tähän ketjuun.
Viimeksi muokattu: 21.09.12 - klo:20:47 kirjoittanut landehande
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 21.09.12 - klo:15:17Katsotaan nyt kumpi otsikko saa enemmän lukukertoja Levispä ja se on valmetti! Olin hänelle kovasti empaattinen ja tietenkin ystävällisesti annoin verkun lainaksi.Yhtä empaattinen olen kaikille niille, joilla on ooppeli. Olin itsellenikin, ennen tojotia. Nyt ei tartte.