Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Elhon pyöröpaalain-kääriäyhdistelmä  (Luettu 20356 kertaa)

mulkosilmä

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1
Löytyykö kokemusta kyseisestä laitteesta.Mitä hyvää jamitä huonoa?mielellään omakohtaisia kokemuksia eikä kaverin kaverilta kuultua.

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: Elhon pyöröpaalain-kääriäyhdistelmä
 Kyseisestä laitteesta ei minulla ole mitään kokemuksia, mutta ensimmäinen postauksesi tänne sisälsi lukuisia kielioppivirheitä. Huomattakoon että tämä kommentti on sinänsä ihan turha, kuten useimmat muutkin. Toivottavasti kuitenkin saat kaipaamasi tiedon Elhosta.  ;D ;D
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

Peurajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3270
Vs: Elhon pyöröpaalain-kääriäyhdistelmä

Vipukirves
Someone´s  gotta be prick and tell true things aloud

Jos nainen on kaunis alasti, on hän sitä myös vaatteet päällä

erik

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1855
Vs: Elhon pyöröpaalain-kääriäyhdistelmä
Mullakaan ei mitään kokemusta kyseisestä koneesta ole mutta en kyllä mitään hyvää siitä oo ikinä kuullu. Muutakun kauppiaan suusta  ;D

Greenpwr

  • Vieras
Vs: Elhon pyöröpaalain-kääriäyhdistelmä
Kyseisestä laitteesta ei minulla ole mitään kokemuksia, mutta ensimmäinen postauksesi tänne sisälsi lukuisia kielioppivirheitä. Huomattakoon että tämä kommentti on sinänsä ihan turha, kuten useimmat muutkin. Toivottavasti kuitenkin saat kaipaamasi tiedon Elhosta.  ;D ;D

 Kuin myös hvinnamon kolmastuhannesyhdennestoista. Kaikille penaltia... tai siis yhden...

Fuller

  • Vieras
Vs: Elhon pyöröpaalain-kääriäyhdistelmä
Yhden tuollaisen Onlinerin olen nähnyt työssä synnyinseudullaan 8-tien varressa Pedersödessä.

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9770
Vs: Elhon pyöröpaalain-kääriäyhdistelmä
Mä kerran soitin tuollaisen omistajalle  ;D Tosin puhetta oli paremminkin sen vaihdokki Welgeristä. Mulle tuli hiukka se käsitys , että ihan kaikkea ei kannattanut uskoa mitä se sanoi. Kyllä se taisi Elhostakin jotain sanoa, mutta kun en enää muista kehuiko vai haukkuiko  8)

Jos totta puhutaan , niin on niitä joskus täällä muistaakseni "kehuttukin". Ehkä haku toiminto auttaa  ;D Viimesyksynä ainakin muistaakseni oli joku hiukka pettynyt tällä palstalla  :-\

kaenuunkeisari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 515
Vs: Elhon pyöröpaalain-kääriäyhdistelmä
kyllä kun elho lukee niin ei voe kun paskoo oottaa

Viimeksi muokattu: 14.09.12 - klo:12:01 kirjoittanut kaenuunkeisari

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9770
Vs: Elhon pyöröpaalain-kääriäyhdistelmä
kyllä kun elho lukee niin ei voe kun paskoo ootta

Niinhän sitä jotkut sanoo. Ittellä kumminkin Elhon vehkeitä enkä mä niitä osaa moittia. Mun käyttöön ihan hyviä vehkeitä ;D Yleisesti ottaen  ::)

erik

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1855
Vs: Elhon pyöröpaalain-kääriäyhdistelmä
kyllä kun elho lukee niin ei voe kun paskoo ootta

Niinhän sitä jotkut sanoo. Ittellä kumminkin Elhon vehkeitä enkä mä niitä osaa moittia. Mun käyttöön ihan hyviä vehkeitä ;D Yleisesti ottaen  ::)

Elhon automaatti käärijä kyllä vaatis todella hyvät hermot. Se kun saatto tehä välil ihan omiaan

jupexx

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 714
Vs: Elhon pyöröpaalain-kääriäyhdistelmä
kyllä kun elho lukee niin ei voe kun paskoo oottaa

Jo toinen Elhon vesakkomurskain menossa. Ei valittamista  :)

kyllä kun elho lukee niin ei voe kun paskoo ootta

Niinhän sitä jotkut sanoo. Ittellä kumminkin Elhon vehkeitä enkä mä niitä osaa moittia. Mun käyttöön ihan hyviä vehkeitä ;D Yleisesti ottaen  ::)

Elhon automaatti käärijä kyllä vaatis todella hyvät hermot. Se kun saatto tehä välil ihan omiaan

Hyvin on pelannu kun on tuomonen mun paalauksen jälkiä 7 vuotta käärinyt. Ja kahta paalia kuskataan koko ajan kerralla.

Elhon jälkimarkkinointi on ehottomasti yks maatalousalan parhaita  :)
Lapin juntti lyö outoa turpaan, se on viekas ja arvaamaton...

mää vai

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
  • 2015-ostajan markkinat
Vs: Elhon pyöröpaalain-kääriäyhdistelmä
Elholla on vientiä nykyään aika paljon ja kestävyys, maalaus jne. on sen takia pakostakin hiukan toista ku vielä 90-luvulla.
Oon vaatimaton!

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: Elhon pyöröpaalain-kääriäyhdistelmä
Elholla on kuulema niittomurskaimista markkinoiden paras karho, no onhan siinä markkinoiden parhaan niitomurskaimen teräpalkki. KHUNIN! ;D
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

jps

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 807
Vs: Elhon pyöröpaalain-kääriäyhdistelmä
Elholla on kuulema niittomurskaimista markkinoiden paras karho, no onhan siinä markkinoiden parhaan niitomurskaimen teräpalkki. KHUNIN! ;D

Onks toi Khun joku kiinalainen Kuhnin kopio?

Tomppa

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 77
Vs: Elhon pyöröpaalain-kääriäyhdistelmä
Elholla on kuulema niittomurskaimista markkinoiden paras karho, no onhan siinä markkinoiden parhaan niitomurskaimen teräpalkki. KHUNIN! ;D

Olikos Elhon palkki JF:n valmistama?