Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kotimaista laatuako??  (Luettu 32311 kertaa)

Greenpwr

  • Vieras
Vs: Kotimaista laatuako??
Voi perkele taas noita toheloita traktorikuskeja. Ettekö te saatanan tohelot ymmärrä,että nostotangot säädetään nostamaan ainoastaan senverran,että koukun lukitus voidaan aukaista. Ei yhtään enempää. >:(
Ai kun kotomaisen ostaa, niin ensimmäisenä pitää käydä säätämässä kaikki kohdilleen ihan itte? ;D
ja kiristään pyöränpultit ::) ::) ::) ::)
...muttereilla ei sitten niin kiirus...

JD6630

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5502
Vs: Kotimaista laatuako??
ja kiristään pyöränpultit ::) ::) ::) ::)
Eikö niissä romuissa pysy nekään paikallaan tehtaan jäljiltä :o

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26128
  • vastustan
Vs: Kotimaista laatuako??
ja kiristään pyöränpultit ::) ::) ::) ::)
Eikö niissä romuissa pysy nekään paikallaan tehtaan jäljiltä :o
ysk...  kröhöm.... köh...  ::) ::) ::) ::)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Kotimaista laatuako??
Laiva- ja junakyytien "hakkaaminen" löystyttää pultit, tää on ollut tiedossa jo kymmenet vuodet  ::)

Cutana

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 471
Vs: Kotimaista laatuako??
ja kiristään pyöränpultit ::) ::) ::) ::)
Eikö niissä romuissa pysy nekään paikallaan tehtaan jäljiltä :o

Aikoinaan 05 sajalaisessa oli banjot löysällä.
Mitäs muuta,muistakkaan kaikkea...
Perä yhdellä ristitapilla,eka takuuseen, toinen sitte omasta pussista..
Kytkin ihan susi,se kallis lujempi sitte kesti ok,
niitä vetolevyjä vauhtipyörän keskelle...
pikavaihde porsi,kuulema kolmepyttynen pyörii rynkyttämällä sen vuoksi hajoaa..
Synkrot tietysti..
Takuuseen vaan se eka perä ja kytkimen irrotushaarukka.
Tosin perää eivät voineet laitta kahdella ristitapilla?
Kytkimen irrotushaarukka siis se vahva versio petti vuosi ja kaksi kuukautta,ajoin melkein ladon nurin hups, saman hitsarin tekeleitä
kuin tuo Murtolan koukun raudat,siis ei kiinni ollenkaan.
Varaosa myyjä suuttui kun vaadin takuuseen,kas kun oikein isoon ääneen lupasi sen olevan vahva malli ja kestävän.
Sanoin että kato kun ihan selvä valmistus vika,ei katsonut huusi että eihän me näitä ilman voida täältä jakaa,vuoden takuu ja sillä siisti.
Väitti vielä että korjaaminen ei onnistu,sanoin että minä osaankin hitsata...
Sama taaki oli vuosikausia paikoillaan ja luulempa että on edelleen.
Konetta korjattiin todella paljon,kaikki rauta mitä ostettiin oli päivitettyä eli lujempaa. Vastaan ei tehdas tullu missään.
Kumma kun meillä ei valmetilla ajeta...
Ei muuten rahat riitä siihen harrastukseen.
Pannaas vielä jäävarmarille kysymys että mikä se on se valmetin tauti?
Tietääkö?
Sekin sairastettiin....

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26128
  • vastustan
Vs: Kotimaista laatuako??
ja kiristään pyöränpultit ::) ::) ::) ::)
Eikö niissä romuissa pysy nekään paikallaan tehtaan jäljiltä :o

Aikoinaan 05 sajalaisessa oli banjot löysällä.
Mitäs muuta,muistakkaan kaikkea...
Perä yhdellä ristitapilla,eka takuuseen, toinen sitte omasta pussista..
Kytkin ihan susi,se kallis lujempi sitte kesti ok,
niitä vetolevyjä vauhtipyörän keskelle...
pikavaihde porsi,kuulema kolmepyttynen pyörii rynkyttämällä sen vuoksi hajoaa..
Synkrot tietysti..
Takuuseen vaan se eka perä ja kytkimen irrotushaarukka.
Tosin perää eivät voineet laitta kahdella ristitapilla?
Kytkimen irrotushaarukka siis se vahva versio petti vuosi ja kaksi kuukautta,ajoin melkein ladon nurin hups, saman hitsarin tekeleitä
kuin tuo Murtolan koukun raudat,siis ei kiinni ollenkaan.
Varaosa myyjä suuttui kun vaadin takuuseen,kas kun oikein isoon ääneen lupasi sen olevan vahva malli ja kestävän.
Sanoin että kato kun ihan selvä valmistus vika,ei katsonut huusi että eihän me näitä ilman voida täältä jakaa,vuoden takuu ja sillä siisti.
Väitti vielä että korjaaminen ei onnistu,sanoin että minä osaankin hitsata...
Sama taaki oli vuosikausia paikoillaan ja luulempa että on edelleen.
Konetta korjattiin todella paljon,kaikki rauta mitä ostettiin oli päivitettyä eli lujempaa. Vastaan ei tehdas tullu missään.
Kumma kun meillä ei valmetilla ajeta...
Ei muuten rahat riitä siihen harrastukseen.
Pannaas vielä jäävarmarille kysymys että mikä se on se valmetin tauti?
Tietääkö?
Sekin sairastettiin....
joku täällä sanoi että saabbi ja valmetti on vaan semmosia kulkineita että kun ne kerran hävittää niin aina sitä  kusessa  ollessa tulee mieleen että ei tässä valmetilla tai saabilla olis mitään ongelmaa.... tätäkö mahdoit tarkoittaa :-\ :-\ :-\ :-\

Jos johonki lehteen laittaa ilmootuksen että myydään hyvin pidetty 05 sarjan valmetti niin huutokaupanhan  siinä saa kartanolla pitää :) :) :) :)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

jusu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1858
  • tukka ja järki ei pysy samas pääs..
Vs: Kotimaista laatuako??
vastaavaa taistelua oli aikoinaan casen kans.. taas vastoin vallut on kyllä pelannu joinki.. romuja non kaikki, itte tarttis teherä ;D
mä mitää mistää tiä mutta... mummielestä.. tai äläs ny..

JD6630

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5502
Vs: Kotimaista laatuako??
Eikö niissä romuissa pysy nekään paikallaan tehtaan jäljiltä :o
ysk...  kröhöm.... köh...  ::) ::) ::) ::)
[/quote]
??? Jos jontikkaan viittaat, niin 2000h alkaa olla täynä ja pultit on tehtaan jäljiltä kiinni :P
Kattokaan ei ole vuotanut.

raipe

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 345
Vs: Kotimaista laatuako??
Jonkun alihankkijan hitsaripojan mikkikoneesta on virta jäänyt pienelle edellisillan eskortin pohjan paikkuun jäljiltä.
Sinänsä helvetin heikon näköinen kiinnitystapa,tosin hydraulisylintereistäkin(phtoori maatilakaivuri,nyt jo myyty .)noista meillä on irronnut.
Ei niissäkään seevausta ollut muistaaksi kun tuo mainittu n.35%.
Kaiken voi korjata,tai melkein kaiken.
Puikolla kun muuraa kiinni niin aina pysyy.

Cutana

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 471
Vs: Kotimaista laatuako??
ja kiristään pyöränpultit ::) ::) ::) ::)
Eikö niissä romuissa pysy nekään paikallaan tehtaan jäljiltä :o

Aikoinaan 05 sajalaisessa oli banjot löysällä.
Mitäs muuta,muistakkaan kaikkea...
Perä yhdellä ristitapilla,eka takuuseen, toinen sitte omasta pussista..
Kytkin ihan susi,se kallis lujempi sitte kesti ok,
niitä vetolevyjä vauhtipyörän keskelle...
pikavaihde porsi,kuulema kolmepyttynen pyörii rynkyttämällä sen vuoksi hajoaa..
Synkrot tietysti..
Takuuseen vaan se eka perä ja kytkimen irrotushaarukka.
Tosin perää eivät voineet laitta kahdella ristitapilla?
Kytkimen irrotushaarukka siis se vahva versio petti vuosi ja kaksi kuukautta,ajoin melkein ladon nurin hups, saman hitsarin tekeleitä
kuin tuo Murtolan koukun raudat,siis ei kiinni ollenkaan.
Varaosa myyjä suuttui kun vaadin takuuseen,kas kun oikein isoon ääneen lupasi sen olevan vahva malli ja kestävän.
Sanoin että kato kun ihan selvä valmistus vika,ei katsonut huusi että eihän me näitä ilman voida täältä jakaa,vuoden takuu ja sillä siisti.
Väitti vielä että korjaaminen ei onnistu,sanoin että minä osaankin hitsata...
Sama taaki oli vuosikausia paikoillaan ja luulempa että on edelleen.
Konetta korjattiin todella paljon,kaikki rauta mitä ostettiin oli päivitettyä eli lujempaa. Vastaan ei tehdas tullu missään.
Kumma kun meillä ei valmetilla ajeta...
Ei muuten rahat riitä siihen harrastukseen.
Pannaas vielä jäävarmarille kysymys että mikä se on se valmetin tauti?
Tietääkö?
Sekin sairastettiin....
joku täällä sanoi että saabbi ja valmetti on vaan semmosia kulkineita että kun ne kerran hävittää niin aina sitä  kusessa  ollessa tulee mieleen että ei tässä valmetilla tai saabilla olis mitään ongelmaa.... tätäkö mahdoit tarkoittaa :-\ :-\ :-\ :-\

Jos johonki lehteen laittaa ilmootuksen että myydään hyvin pidetty 05 sarjan valmetti niin huutokaupanhan  siinä saa kartanolla pitää :) :) :) :)

Hehe.
Niin varmaan,toimivia vehkeitä mittavan kehitystyön jälkeen, vihjailin vaan että mistähän ja millä se kehitystyö maksettiin??
Allekirjoittanut taisi osallistua aika isosti?
Taitaa kotimaisuusjoukkue johtaa enempi kuin yks-nolla jos lasketaan vaikka koneet joista on pyöränpultit katkenneet ja verrataan koneisiin joissa on nesteet ja öljyt lirahtaneet sekaisin?
Siis se valmetin tauti siinä,nesteet ja öölit sekaisin ;D

realisti

  • Vieras
Vs: Kotimaista laatuako??
Kaikki tämä taistelu, ja vielä pitäisi maksaa tuntuva summa enemmän rahaa vaihdossa kuin kilpailijoihin. Eipä sillä, onhan esim.mega legendaarisessa maineessa kestävyyden suhteen.

Naturalis

  • Vieras
Vs: Kotimaista laatuako??
Kaikki tämä taistelu, ja vielä pitäisi maksaa tuntuva summa enemmän rahaa vaihdossa kuin kilpailijoihin. Eipä sillä, onhan esim.mega legendaarisessa maineessa kestävyyden suhteen.
Megat suunniteltiin ennen kuin Agco tuli mukaan kuvioihin, näiden uusien tuottoihin on laskettu myös jälkimarkkinointi eli varaosat...

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: Kotimaista laatuako??
Kaikki tämä taistelu, ja vielä pitäisi maksaa tuntuva summa enemmän rahaa vaihdossa kuin kilpailijoihin. Eipä sillä, onhan esim.mega legendaarisessa maineessa kestävyyden suhteen.

Mulla seisoo pihassa valtra 6800 rivipumpulla ja mf 5480. Kyllä mf on ketterämpi ja mukavampi ajaa(pitääkin olla 10 vuotta ikä eroa), mutta talvella kun lähtee -20 asteen pakkasella fergulla tietä aukaisemaan ja pitää 30 minuuttia perä ööliä lämmittää, niin tulee mieleen että valtrassa sentään menee vaihteet päälle väkisin murjomalla.
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

Greenpwr

  • Vieras
Vs: Kotimaista laatuako??
ja kiristään pyöränpultit ::) ::) ::) ::)
Eikö niissä romuissa pysy nekään paikallaan tehtaan jäljiltä :o

Aikoinaan 05 sajalaisessa oli banjot löysällä.
Mitäs muuta,muistakkaan kaikkea...
Perä yhdellä ristitapilla,eka takuuseen, toinen sitte omasta pussista..
Kytkin ihan susi,se kallis lujempi sitte kesti ok,
niitä vetolevyjä vauhtipyörän keskelle...
pikavaihde porsi,kuulema kolmepyttynen pyörii rynkyttämällä sen vuoksi hajoaa..
Synkrot tietysti..
Takuuseen vaan se eka perä ja kytkimen irrotushaarukka.
Tosin perää eivät voineet laitta kahdella ristitapilla?
Kytkimen irrotushaarukka siis se vahva versio petti vuosi ja kaksi kuukautta,ajoin melkein ladon nurin hups, saman hitsarin tekeleitä
kuin tuo Murtolan koukun raudat,siis ei kiinni ollenkaan.
Varaosa myyjä suuttui kun vaadin takuuseen,kas kun oikein isoon ääneen lupasi sen olevan vahva malli ja kestävän.
Sanoin että kato kun ihan selvä valmistus vika,ei katsonut huusi että eihän me näitä ilman voida täältä jakaa,vuoden takuu ja sillä siisti.
Väitti vielä että korjaaminen ei onnistu,sanoin että minä osaankin hitsata...
Sama taaki oli vuosikausia paikoillaan ja luulempa että on edelleen.
Konetta korjattiin todella paljon,kaikki rauta mitä ostettiin oli päivitettyä eli lujempaa. Vastaan ei tehdas tullu missään.
Kumma kun meillä ei valmetilla ajeta...
Ei muuten rahat riitä siihen harrastukseen.
Pannaas vielä jäävarmarille kysymys että mikä se on se valmetin tauti?
Tietääkö?
Sekin sairastettiin....
joku täällä sanoi että saabbi ja valmetti on vaan semmosia kulkineita että kun ne kerran hävittää niin aina sitä  kusessa  ollessa tulee mieleen että ei tässä valmetilla tai saabilla olis mitään ongelmaa.... tätäkö mahdoit tarkoittaa :-\ :-\ :-\ :-\

Jos johonki lehteen laittaa ilmootuksen että myydään hyvin pidetty 05 sarjan valmetti niin huutokaupanhan  siinä saa kartanolla pitää :) :) :) :)

Hehe.
Niin varmaan,toimivia vehkeitä mittavan kehitystyön jälkeen, vihjailin vaan että mistähän ja millä se kehitystyö maksettiin??
Allekirjoittanut taisi osallistua aika isosti?
Taitaa kotimaisuusjoukkue johtaa enempi kuin yks-nolla jos lasketaan vaikka koneet joista on pyöränpultit katkenneet ja verrataan koneisiin joissa on nesteet ja öljyt lirahtaneet sekaisin?
Siis se valmetin tauti siinä,nesteet ja öölit sekaisin ;D

 Miten se kehitystyö korjas sitä hieman veikeetä nostolaitegeometriaa, kun tais aikanaan muutama takalasi mennä murusiks esim rehuleikkurin trukkirungolla mätkäisemällä...

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26128
  • vastustan
Vs: Kotimaista laatuako??
ja kiristään pyöränpultit ::) ::) ::) ::)
Eikö niissä romuissa pysy nekään paikallaan tehtaan jäljiltä :o

Aikoinaan 05 sajalaisessa oli banjot löysällä.
Mitäs muuta,muistakkaan kaikkea...
Perä yhdellä ristitapilla,eka takuuseen, toinen sitte omasta pussista..
Kytkin ihan susi,se kallis lujempi sitte kesti ok,
niitä vetolevyjä vauhtipyörän keskelle...
pikavaihde porsi,kuulema kolmepyttynen pyörii rynkyttämällä sen vuoksi hajoaa..
Synkrot tietysti..
Takuuseen vaan se eka perä ja kytkimen irrotushaarukka.
Tosin perää eivät voineet laitta kahdella ristitapilla?
Kytkimen irrotushaarukka siis se vahva versio petti vuosi ja kaksi kuukautta,ajoin melkein ladon nurin hups, saman hitsarin tekeleitä
kuin tuo Murtolan koukun raudat,siis ei kiinni ollenkaan.
Varaosa myyjä suuttui kun vaadin takuuseen,kas kun oikein isoon ääneen lupasi sen olevan vahva malli ja kestävän.
Sanoin että kato kun ihan selvä valmistus vika,ei katsonut huusi että eihän me näitä ilman voida täältä jakaa,vuoden takuu ja sillä siisti.
Väitti vielä että korjaaminen ei onnistu,sanoin että minä osaankin hitsata...
Sama taaki oli vuosikausia paikoillaan ja luulempa että on edelleen.
Konetta korjattiin todella paljon,kaikki rauta mitä ostettiin oli päivitettyä eli lujempaa. Vastaan ei tehdas tullu missään.
Kumma kun meillä ei valmetilla ajeta...
Ei muuten rahat riitä siihen harrastukseen.
Pannaas vielä jäävarmarille kysymys että mikä se on se valmetin tauti?
Tietääkö?
Sekin sairastettiin....
joku täällä sanoi että saabbi ja valmetti on vaan semmosia kulkineita että kun ne kerran hävittää niin aina sitä  kusessa  ollessa tulee mieleen että ei tässä valmetilla tai saabilla olis mitään ongelmaa.... tätäkö mahdoit tarkoittaa :-\ :-\ :-\ :-\

Jos johonki lehteen laittaa ilmootuksen että myydään hyvin pidetty 05 sarjan valmetti niin huutokaupanhan  siinä saa kartanolla pitää :) :) :) :)

Hehe.
Niin varmaan,toimivia vehkeitä mittavan kehitystyön jälkeen, vihjailin vaan että mistähän ja millä se kehitystyö maksettiin??
Allekirjoittanut taisi osallistua aika isosti?
Taitaa kotimaisuusjoukkue johtaa enempi kuin yks-nolla jos lasketaan vaikka koneet joista on pyöränpultit katkenneet ja verrataan koneisiin joissa on nesteet ja öljyt lirahtaneet sekaisin?
Siis se valmetin tauti siinä,nesteet ja öölit sekaisin ;D

 Miten se kehitystyö korjas sitä hieman veikeetä nostolaitegeometriaa, kun tais aikanaan muutama takalasi mennä murusiks esim rehuleikkurin trukkirungolla mätkäisemällä...
ihan on entisellään jos keltavanteesesta puhut :) :) :) :) :)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...