Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe miksi  (Luettu 19583 kertaa)

massikka_mies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 300
  • Pitääkö 200 viestin jälkeen kirjoittaa asiaakin?
Vs: miksi
Mikä siinä portaattomassa on että sitä pitää osata ajaa ??? Eikös niissä pitäis olla hienot automatiikat ja säädöt jotka optimoi kulutuksen suhteessa vetotehon tarpeeseen ;) Normaalisti nämä pitää tehdä kovilla askeilla perstuntumalla. Ei sillä että portaatonta olisin laittamassa piiiitkiiin aikoihin. Kunhan nyt sais edes semmoisen traktorin missä olis enemmän kuin 2-portainen pikavaihde ::)
Alamäet on pahoja varsinkin Dyna-vetelällä kun ottaa ylikierroksia hyvin hyvin helposti...
Eli Tenan loota onkin vain tyyris multipoveri  :o6


Miten niinkin yksinkertaisella vaihteistolla ajaminen voi olla noin vaikeaa... Neliasentoisen moottorijarrutusasetuksen säätäminen pienimmilleen kestää pari sekuntia. Huomaa, että taas annetaan painokkaasti lausuntoja tietämättä asiasta mitään.
Vaikka kuinka säätäis niin ei auta luulis että semmonen nappula olis jo 8000h aikana löytynyt mutta ei... Ja massikka tekee jo pienissäkin nopeuksissa tätä kierrosten nostoa jos vaan on hiukankin alamäkeä ja iso kärry peräs ja hölläät kaasusta... Fendtillä ottaa ylikierroksia vasta kun nopeus menee yli 56km/h tai sitten jos on oikeasti jyrkkä alamäki mutta pakokaasujarrulla niistäkin selviää tai painaa jarrua... Massikassa täytyy keplotella jarrulla ja kaasulla... Mielummin ajoin keppilootasella deutsilla tai sitten aidolla fendtillä enkä pirkkaversiolla  ;)  Uusista Dynä-vituista en tiedä kun en oo ajanut ja toivottavasti ei tarvitsekkaan  ;D
Ainakin 05 vuotinen 818 fendtti ottaa alamäessä siihen malliin ylikierroksia että pakko on poleksia jarrua alamäkiin.. Ilmeisesti uudemmat mallit kehittyneempiä sen suhteen. Joten eipä ilmeisesti ole pelkästään VT:n ongelma
Power By Perkins

+250

  • Vieras
Vs: miksi
Tääläpäin kuulemma ollu eräs rynävt pajalla lähes koko kesän :o Onkohan lootaongelmia :-\ ::) Liikkukohan flyygelit pikkurynalla ::)

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: miksi
Siis kertoisitteko nyt, että mitä erikoistaitoja se portaattomalla ajaminen vaatii? Jontikassa ei saa tiputtaa nopeutta sillä tikulla, mutta mitä muuta?

Kerran elämässäni oon yhen testilenkin portaattomalla ajanu. Ei se fentti ainakaan vaikeasti ajettavalta vaikuttanut.

 Eihän sitä ole kukaan epäillytkään, etteikö olisi helppo?  ;)
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

6350

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 347
Vs: miksi

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: miksi
Mikä siinä portaattomassa on että sitä pitää osata ajaa ??? Eikös niissä pitäis olla hienot automatiikat ja säädöt jotka optimoi kulutuksen suhteessa vetotehon tarpeeseen ;) Normaalisti nämä pitää tehdä kovilla askeilla perstuntumalla. Ei sillä että portaatonta olisin laittamassa piiiitkiiin aikoihin. Kunhan nyt sais edes semmoisen traktorin missä olis enemmän kuin 2-portainen pikavaihde ::)
Alamäet on pahoja varsinkin Dyna-vetelällä kun ottaa ylikierroksia hyvin hyvin helposti...
Eli Tenan loota onkin vain tyyris multipoveri  :o6


Miten niinkin yksinkertaisella vaihteistolla ajaminen voi olla noin vaikeaa... Neliasentoisen moottorijarrutusasetuksen säätäminen pienimmilleen kestää pari sekuntia. Huomaa, että taas annetaan painokkaasti lausuntoja tietämättä asiasta mitään.
Vaikka kuinka säätäis niin ei auta luulis että semmonen nappula olis jo 8000h aikana löytynyt mutta ei... Ja massikka tekee jo pienissäkin nopeuksissa tätä kierrosten nostoa jos vaan on hiukankin alamäkeä ja iso kärry peräs ja hölläät kaasusta... Fendtillä ottaa ylikierroksia vasta kun nopeus menee yli 56km/h tai sitten jos on oikeasti jyrkkä alamäki mutta pakokaasujarrulla niistäkin selviää tai painaa jarrua... Massikassa täytyy keplotella jarrulla ja kaasulla... Mielummin ajoin keppilootasella deutsilla tai sitten aidolla fendtillä enkä pirkkaversiolla  ;)  Uusista Dynä-vituista en tiedä kun en oo ajanut ja toivottavasti ei tarvitsekkaan  ;D
Ainakin 05 vuotinen 818 fendtti ottaa alamäessä siihen malliin ylikierroksia että pakko on poleksia jarrua alamäkiin.. Ilmeisesti uudemmat mallit kehittyneempiä sen suhteen. Joten eipä ilmeisesti ole pelkästään VT:n ongelma
Jos ajat liian kovin eli nopeus menee yli... Kyllähän se on pakko jarrulla rajata siihen 56km/h ettei mene sen yli...  VT ottaa kierroksia jo tasamaalla kun hölläät kaasusta ja kärry työntää vauhtia vielä takana...

massikka_mies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 300
  • Pitääkö 200 viestin jälkeen kirjoittaa asiaakin?
Vs: miksi
Mikä siinä portaattomassa on että sitä pitää osata ajaa ??? Eikös niissä pitäis olla hienot automatiikat ja säädöt jotka optimoi kulutuksen suhteessa vetotehon tarpeeseen ;) Normaalisti nämä pitää tehdä kovilla askeilla perstuntumalla. Ei sillä että portaatonta olisin laittamassa piiiitkiiin aikoihin. Kunhan nyt sais edes semmoisen traktorin missä olis enemmän kuin 2-portainen pikavaihde ::)
Alamäet on pahoja varsinkin Dyna-vetelällä kun ottaa ylikierroksia hyvin hyvin helposti...
Eli Tenan loota onkin vain tyyris multipoveri  :o6


Miten niinkin yksinkertaisella vaihteistolla ajaminen voi olla noin vaikeaa... Neliasentoisen moottorijarrutusasetuksen säätäminen pienimmilleen kestää pari sekuntia. Huomaa, että taas annetaan painokkaasti lausuntoja tietämättä asiasta mitään.
Vaikka kuinka säätäis niin ei auta luulis että semmonen nappula olis jo 8000h aikana löytynyt mutta ei... Ja massikka tekee jo pienissäkin nopeuksissa tätä kierrosten nostoa jos vaan on hiukankin alamäkeä ja iso kärry peräs ja hölläät kaasusta... Fendtillä ottaa ylikierroksia vasta kun nopeus menee yli 56km/h tai sitten jos on oikeasti jyrkkä alamäki mutta pakokaasujarrulla niistäkin selviää tai painaa jarrua... Massikassa täytyy keplotella jarrulla ja kaasulla... Mielummin ajoin keppilootasella deutsilla tai sitten aidolla fendtillä enkä pirkkaversiolla  ;)  Uusista Dynä-vituista en tiedä kun en oo ajanut ja toivottavasti ei tarvitsekkaan  ;D
Ainakin 05 vuotinen 818 fendtti ottaa alamäessä siihen malliin ylikierroksia että pakko on poleksia jarrua alamäkiin.. Ilmeisesti uudemmat mallit kehittyneempiä sen suhteen. Joten eipä ilmeisesti ole pelkästään VT:n ongelma
Jos ajat liian kovin eli nopeus menee yli... Kyllähän se on pakko jarrulla rajata siihen 56km/h ettei mene sen yli...  VT ottaa kierroksia jo tasamaalla kun hölläät kaasusta ja kärry työntää vauhtia vielä takana...
Ei sen nopeuden tarvi mennä edes yli, ihan samalla tavalla käyttäytyy kuin VT
Power By Perkins

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: miksi
Mikä siinä portaattomassa on että sitä pitää osata ajaa ??? Eikös niissä pitäis olla hienot automatiikat ja säädöt jotka optimoi kulutuksen suhteessa vetotehon tarpeeseen ;) Normaalisti nämä pitää tehdä kovilla askeilla perstuntumalla. Ei sillä että portaatonta olisin laittamassa piiiitkiiin aikoihin. Kunhan nyt sais edes semmoisen traktorin missä olis enemmän kuin 2-portainen pikavaihde ::)
Alamäet on pahoja varsinkin Dyna-vetelällä kun ottaa ylikierroksia hyvin hyvin helposti...
Eli Tenan loota onkin vain tyyris multipoveri  :o6


Miten niinkin yksinkertaisella vaihteistolla ajaminen voi olla noin vaikeaa... Neliasentoisen moottorijarrutusasetuksen säätäminen pienimmilleen kestää pari sekuntia. Huomaa, että taas annetaan painokkaasti lausuntoja tietämättä asiasta mitään.
Vaikka kuinka säätäis niin ei auta luulis että semmonen nappula olis jo 8000h aikana löytynyt mutta ei... Ja massikka tekee jo pienissäkin nopeuksissa tätä kierrosten nostoa jos vaan on hiukankin alamäkeä ja iso kärry peräs ja hölläät kaasusta... Fendtillä ottaa ylikierroksia vasta kun nopeus menee yli 56km/h tai sitten jos on oikeasti jyrkkä alamäki mutta pakokaasujarrulla niistäkin selviää tai painaa jarrua... Massikassa täytyy keplotella jarrulla ja kaasulla... Mielummin ajoin keppilootasella deutsilla tai sitten aidolla fendtillä enkä pirkkaversiolla  ;)  Uusista Dynä-vituista en tiedä kun en oo ajanut ja toivottavasti ei tarvitsekkaan  ;D
Ainakin 05 vuotinen 818 fendtti ottaa alamäessä siihen malliin ylikierroksia että pakko on poleksia jarrua alamäkiin.. Ilmeisesti uudemmat mallit kehittyneempiä sen suhteen. Joten eipä ilmeisesti ole pelkästään VT:n ongelma
Jos ajat liian kovin eli nopeus menee yli... Kyllähän se on pakko jarrulla rajata siihen 56km/h ettei mene sen yli...  VT ottaa kierroksia jo tasamaalla kun hölläät kaasusta ja kärry työntää vauhtia vielä takana...
Ei sen nopeuden tarvi mennä edes yli, ihan samalla tavalla käyttäytyy kuin VT
Jaa aika paska sekin sitten on  :P   

massikka_mies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 300
  • Pitääkö 200 viestin jälkeen kirjoittaa asiaakin?
Vs: miksi
Mikä siinä portaattomassa on että sitä pitää osata ajaa ??? Eikös niissä pitäis olla hienot automatiikat ja säädöt jotka optimoi kulutuksen suhteessa vetotehon tarpeeseen ;) Normaalisti nämä pitää tehdä kovilla askeilla perstuntumalla. Ei sillä että portaatonta olisin laittamassa piiiitkiiin aikoihin. Kunhan nyt sais edes semmoisen traktorin missä olis enemmän kuin 2-portainen pikavaihde ::)
Alamäet on pahoja varsinkin Dyna-vetelällä kun ottaa ylikierroksia hyvin hyvin helposti...
Eli Tenan loota onkin vain tyyris multipoveri  :o6


Miten niinkin yksinkertaisella vaihteistolla ajaminen voi olla noin vaikeaa... Neliasentoisen moottorijarrutusasetuksen säätäminen pienimmilleen kestää pari sekuntia. Huomaa, että taas annetaan painokkaasti lausuntoja tietämättä asiasta mitään.
Vaikka kuinka säätäis niin ei auta luulis että semmonen nappula olis jo 8000h aikana löytynyt mutta ei... Ja massikka tekee jo pienissäkin nopeuksissa tätä kierrosten nostoa jos vaan on hiukankin alamäkeä ja iso kärry peräs ja hölläät kaasusta... Fendtillä ottaa ylikierroksia vasta kun nopeus menee yli 56km/h tai sitten jos on oikeasti jyrkkä alamäki mutta pakokaasujarrulla niistäkin selviää tai painaa jarrua... Massikassa täytyy keplotella jarrulla ja kaasulla... Mielummin ajoin keppilootasella deutsilla tai sitten aidolla fendtillä enkä pirkkaversiolla  ;)  Uusista Dynä-vituista en tiedä kun en oo ajanut ja toivottavasti ei tarvitsekkaan  ;D
Ainakin 05 vuotinen 818 fendtti ottaa alamäessä siihen malliin ylikierroksia että pakko on poleksia jarrua alamäkiin.. Ilmeisesti uudemmat mallit kehittyneempiä sen suhteen. Joten eipä ilmeisesti ole pelkästään VT:n ongelma
Jos ajat liian kovin eli nopeus menee yli... Kyllähän se on pakko jarrulla rajata siihen 56km/h ettei mene sen yli...  VT ottaa kierroksia jo tasamaalla kun hölläät kaasusta ja kärry työntää vauhtia vielä takana...
Ei sen nopeuden tarvi mennä edes yli, ihan samalla tavalla käyttäytyy kuin VT
Jaa aika paska sekin sitten on  :P
no näin juuri ;D
Power By Perkins

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: miksi
Mikä siinä portaattomassa on että sitä pitää osata ajaa ??? Eikös niissä pitäis olla hienot automatiikat ja säädöt jotka optimoi kulutuksen suhteessa vetotehon tarpeeseen ;) Normaalisti nämä pitää tehdä kovilla askeilla perstuntumalla. Ei sillä että portaatonta olisin laittamassa piiiitkiiin aikoihin. Kunhan nyt sais edes semmoisen traktorin missä olis enemmän kuin 2-portainen pikavaihde ::)
Alamäet on pahoja varsinkin Dyna-vetelällä kun ottaa ylikierroksia hyvin hyvin helposti...
Eli Tenan loota onkin vain tyyris multipoveri  :o6


Miten niinkin yksinkertaisella vaihteistolla ajaminen voi olla noin vaikeaa... Neliasentoisen moottorijarrutusasetuksen säätäminen pienimmilleen kestää pari sekuntia. Huomaa, että taas annetaan painokkaasti lausuntoja tietämättä asiasta mitään.
Vaikka kuinka säätäis niin ei auta luulis että semmonen nappula olis jo 8000h aikana löytynyt mutta ei... Ja massikka tekee jo pienissäkin nopeuksissa tätä kierrosten nostoa jos vaan on hiukankin alamäkeä ja iso kärry peräs ja hölläät kaasusta... Fendtillä ottaa ylikierroksia vasta kun nopeus menee yli 56km/h tai sitten jos on oikeasti jyrkkä alamäki mutta pakokaasujarrulla niistäkin selviää tai painaa jarrua... Massikassa täytyy keplotella jarrulla ja kaasulla... Mielummin ajoin keppilootasella deutsilla tai sitten aidolla fendtillä enkä pirkkaversiolla  ;)  Uusista Dynä-vituista en tiedä kun en oo ajanut ja toivottavasti ei tarvitsekkaan  ;D
Ainakin 05 vuotinen 818 fendtti ottaa alamäessä siihen malliin ylikierroksia että pakko on poleksia jarrua alamäkiin.. Ilmeisesti uudemmat mallit kehittyneempiä sen suhteen. Joten eipä ilmeisesti ole pelkästään VT:n ongelma
Jos ajat liian kovin eli nopeus menee yli... Kyllähän se on pakko jarrulla rajata siihen 56km/h ettei mene sen yli...  VT ottaa kierroksia jo tasamaalla kun hölläät kaasusta ja kärry työntää vauhtia vielä takana...
Ei sen nopeuden tarvi mennä edes yli, ihan samalla tavalla käyttäytyy kuin VT
Jaa aika paska sekin sitten on  :P
no näin juuri ;D
Toi -08 820TMS ei tee tuota jolla olen ajellut...

sirkussonni

  • Vieras
Vs: miksi
Mikä siinä portaattomassa on että sitä pitää osata ajaa ??? Eikös niissä pitäis olla hienot automatiikat ja säädöt jotka optimoi kulutuksen suhteessa vetotehon tarpeeseen ;) Normaalisti nämä pitää tehdä kovilla askeilla perstuntumalla. Ei sillä että portaatonta olisin laittamassa piiiitkiiin aikoihin. Kunhan nyt sais edes semmoisen traktorin missä olis enemmän kuin 2-portainen pikavaihde ::)
Alamäet on pahoja varsinkin Dyna-vetelällä kun ottaa ylikierroksia hyvin hyvin helposti...
Eli Tenan loota onkin vain tyyris multipoveri  :o6


Miten niinkin yksinkertaisella vaihteistolla ajaminen voi olla noin vaikeaa... Neliasentoisen moottorijarrutusasetuksen säätäminen pienimmilleen kestää pari sekuntia. Huomaa, että taas annetaan painokkaasti lausuntoja tietämättä asiasta mitään.
Vaikka kuinka säätäis niin ei auta luulis että semmonen nappula olis jo 8000h aikana löytynyt mutta ei... Ja massikka tekee jo pienissäkin nopeuksissa tätä kierrosten nostoa jos vaan on hiukankin alamäkeä ja iso kärry peräs ja hölläät kaasusta... Fendtillä ottaa ylikierroksia vasta kun nopeus menee yli 56km/h tai sitten jos on oikeasti jyrkkä alamäki mutta pakokaasujarrulla niistäkin selviää tai painaa jarrua... Massikassa täytyy keplotella jarrulla ja kaasulla... Mielummin ajoin keppilootasella deutsilla tai sitten aidolla fendtillä enkä pirkkaversiolla  ;)  Uusista Dynä-vituista en tiedä kun en oo ajanut ja toivottavasti ei tarvitsekkaan  ;D
Ainakin 05 vuotinen 818 fendtti ottaa alamäessä siihen malliin ylikierroksia että pakko on poleksia jarrua alamäkiin.. Ilmeisesti uudemmat mallit kehittyneempiä sen suhteen. Joten eipä ilmeisesti ole pelkästään VT:n ongelma
Jos ajat liian kovin eli nopeus menee yli... Kyllähän se on pakko jarrulla rajata siihen 56km/h ettei mene sen yli...  VT ottaa kierroksia jo tasamaalla kun hölläät kaasusta ja kärry työntää vauhtia vielä takana...
Ei sen nopeuden tarvi mennä edes yli, ihan samalla tavalla käyttäytyy kuin VT
Jaa aika paska sekin sitten on  :P
no näin juuri ;D
Toi -08 820TMS ei tee tuota jolla olen ajellut...

Olisko sen joku osannut sulle säätää???

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: miksi
Mikä siinä portaattomassa on että sitä pitää osata ajaa ??? Eikös niissä pitäis olla hienot automatiikat ja säädöt jotka optimoi kulutuksen suhteessa vetotehon tarpeeseen ;) Normaalisti nämä pitää tehdä kovilla askeilla perstuntumalla. Ei sillä että portaatonta olisin laittamassa piiiitkiiin aikoihin. Kunhan nyt sais edes semmoisen traktorin missä olis enemmän kuin 2-portainen pikavaihde ::)
Alamäet on pahoja varsinkin Dyna-vetelällä kun ottaa ylikierroksia hyvin hyvin helposti...
Eli Tenan loota onkin vain tyyris multipoveri  :o6


Miten niinkin yksinkertaisella vaihteistolla ajaminen voi olla noin vaikeaa... Neliasentoisen moottorijarrutusasetuksen säätäminen pienimmilleen kestää pari sekuntia. Huomaa, että taas annetaan painokkaasti lausuntoja tietämättä asiasta mitään.
Vaikka kuinka säätäis niin ei auta luulis että semmonen nappula olis jo 8000h aikana löytynyt mutta ei... Ja massikka tekee jo pienissäkin nopeuksissa tätä kierrosten nostoa jos vaan on hiukankin alamäkeä ja iso kärry peräs ja hölläät kaasusta... Fendtillä ottaa ylikierroksia vasta kun nopeus menee yli 56km/h tai sitten jos on oikeasti jyrkkä alamäki mutta pakokaasujarrulla niistäkin selviää tai painaa jarrua... Massikassa täytyy keplotella jarrulla ja kaasulla... Mielummin ajoin keppilootasella deutsilla tai sitten aidolla fendtillä enkä pirkkaversiolla  ;)  Uusista Dynä-vituista en tiedä kun en oo ajanut ja toivottavasti ei tarvitsekkaan  ;D
Ainakin 05 vuotinen 818 fendtti ottaa alamäessä siihen malliin ylikierroksia että pakko on poleksia jarrua alamäkiin.. Ilmeisesti uudemmat mallit kehittyneempiä sen suhteen. Joten eipä ilmeisesti ole pelkästään VT:n ongelma
Jos ajat liian kovin eli nopeus menee yli... Kyllähän se on pakko jarrulla rajata siihen 56km/h ettei mene sen yli...  VT ottaa kierroksia jo tasamaalla kun hölläät kaasusta ja kärry työntää vauhtia vielä takana...
Ei sen nopeuden tarvi mennä edes yli, ihan samalla tavalla käyttäytyy kuin VT
Jaa aika paska sekin sitten on  :P
no näin juuri ;D
Toi -08 820TMS ei tee tuota jolla olen ajellut...

Olisko sen joku osannut sulle säätää???
Miksei se sitten omaa massikkaansa osannut säätää sillä sentään jo 8000h takanaan...  Eli massikka on paska kun sitä on niin vaikea säätää  ;D

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52083
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: miksi
Työnantajien oma pikku siideri-pissis täällä taas huulet syyhyen päristää menemään jos jonkilaisilla moottoriajoneuvoilla........... ;D Ei omilla vaan työnantajien. ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: miksi
Työnantajien oma pikku siideri-pissis täällä taas huulet syyhyen päristää menemään jos jonkilaisilla moottoriajoneuvoilla........... ;D Ei omilla vaan työnantajien. ;D
Kyllähän sitä omillakin tulee ajeltua mutta hiukan vähemmän vaan kun ei ehdi töiltä :P    Ja mitä sen on väliä kenen se on samalla tavalla se silti käyttäytyy  :o

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: miksi
Työnantajien oma pikku siideri-pissis täällä taas huulet syyhyen päristää menemään jos jonkilaisilla moottoriajoneuvoilla........... ;D Ei omilla vaan työnantajien. ;D
Kyllähän sitä omillakin tulee ajeltua mutta hiukan vähemmän vaan kun ei ehdi töiltä :P    Ja mitä sen on väliä kenen se on samalla tavalla se silti käyttäytyy  :o

 Skännällä taitaa olla vekselivetoinen kone omassa pihassa, kun noin toisten koneista ja niiden omistussuhteista on kiinnostunut?  ;)
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52083
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: miksi
Työnantajien oma pikku siideri-pissis täällä taas huulet syyhyen päristää menemään jos jonkilaisilla moottoriajoneuvoilla........... ;D Ei omilla vaan työnantajien. ;D
Kyllähän sitä omillakin tulee ajeltua mutta hiukan vähemmän vaan kun ei ehdi töiltä :P    Ja mitä sen on väliä kenen se on samalla tavalla se silti käyttäytyy  :o

 Skännällä taitaa olla vekselivetoinen kone omassa pihassa, kun noin toisten koneista ja niiden omistussuhteista on kiinnostunut?  ;)
Ei vekseli vaan akseli........... ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159