Lainaus käyttäjältä: meikäläinen - 25.07.12 - klo:09:43Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 25.07.12 - klo:08:41Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 24.07.12 - klo:22:09Lainaus käyttäjältä: arzyboy - 24.07.12 - klo:22:04Mikä siinä portaattomassa on että sitä pitää osata ajaa Eikös niissä pitäis olla hienot automatiikat ja säädöt jotka optimoi kulutuksen suhteessa vetotehon tarpeeseen Normaalisti nämä pitää tehdä kovilla askeilla perstuntumalla. Ei sillä että portaatonta olisin laittamassa piiiitkiiin aikoihin. Kunhan nyt sais edes semmoisen traktorin missä olis enemmän kuin 2-portainen pikavaihde Alamäet on pahoja varsinkin Dyna-vetelällä kun ottaa ylikierroksia hyvin hyvin helposti...Eli Tenan loota onkin vain tyyris multipoveri :o6Miten niinkin yksinkertaisella vaihteistolla ajaminen voi olla noin vaikeaa... Neliasentoisen moottorijarrutusasetuksen säätäminen pienimmilleen kestää pari sekuntia. Huomaa, että taas annetaan painokkaasti lausuntoja tietämättä asiasta mitään. Vaikka kuinka säätäis niin ei auta luulis että semmonen nappula olis jo 8000h aikana löytynyt mutta ei... Ja massikka tekee jo pienissäkin nopeuksissa tätä kierrosten nostoa jos vaan on hiukankin alamäkeä ja iso kärry peräs ja hölläät kaasusta... Fendtillä ottaa ylikierroksia vasta kun nopeus menee yli 56km/h tai sitten jos on oikeasti jyrkkä alamäki mutta pakokaasujarrulla niistäkin selviää tai painaa jarrua... Massikassa täytyy keplotella jarrulla ja kaasulla... Mielummin ajoin keppilootasella deutsilla tai sitten aidolla fendtillä enkä pirkkaversiolla Uusista Dynä-vituista en tiedä kun en oo ajanut ja toivottavasti ei tarvitsekkaan
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 25.07.12 - klo:08:41Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 24.07.12 - klo:22:09Lainaus käyttäjältä: arzyboy - 24.07.12 - klo:22:04Mikä siinä portaattomassa on että sitä pitää osata ajaa Eikös niissä pitäis olla hienot automatiikat ja säädöt jotka optimoi kulutuksen suhteessa vetotehon tarpeeseen Normaalisti nämä pitää tehdä kovilla askeilla perstuntumalla. Ei sillä että portaatonta olisin laittamassa piiiitkiiin aikoihin. Kunhan nyt sais edes semmoisen traktorin missä olis enemmän kuin 2-portainen pikavaihde Alamäet on pahoja varsinkin Dyna-vetelällä kun ottaa ylikierroksia hyvin hyvin helposti...Eli Tenan loota onkin vain tyyris multipoveri :o6Miten niinkin yksinkertaisella vaihteistolla ajaminen voi olla noin vaikeaa... Neliasentoisen moottorijarrutusasetuksen säätäminen pienimmilleen kestää pari sekuntia. Huomaa, että taas annetaan painokkaasti lausuntoja tietämättä asiasta mitään.
Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 24.07.12 - klo:22:09Lainaus käyttäjältä: arzyboy - 24.07.12 - klo:22:04Mikä siinä portaattomassa on että sitä pitää osata ajaa Eikös niissä pitäis olla hienot automatiikat ja säädöt jotka optimoi kulutuksen suhteessa vetotehon tarpeeseen Normaalisti nämä pitää tehdä kovilla askeilla perstuntumalla. Ei sillä että portaatonta olisin laittamassa piiiitkiiin aikoihin. Kunhan nyt sais edes semmoisen traktorin missä olis enemmän kuin 2-portainen pikavaihde Alamäet on pahoja varsinkin Dyna-vetelällä kun ottaa ylikierroksia hyvin hyvin helposti...Eli Tenan loota onkin vain tyyris multipoveri :o6
Lainaus käyttäjältä: arzyboy - 24.07.12 - klo:22:04Mikä siinä portaattomassa on että sitä pitää osata ajaa Eikös niissä pitäis olla hienot automatiikat ja säädöt jotka optimoi kulutuksen suhteessa vetotehon tarpeeseen Normaalisti nämä pitää tehdä kovilla askeilla perstuntumalla. Ei sillä että portaatonta olisin laittamassa piiiitkiiin aikoihin. Kunhan nyt sais edes semmoisen traktorin missä olis enemmän kuin 2-portainen pikavaihde Alamäet on pahoja varsinkin Dyna-vetelällä kun ottaa ylikierroksia hyvin hyvin helposti...
Mikä siinä portaattomassa on että sitä pitää osata ajaa Eikös niissä pitäis olla hienot automatiikat ja säädöt jotka optimoi kulutuksen suhteessa vetotehon tarpeeseen Normaalisti nämä pitää tehdä kovilla askeilla perstuntumalla. Ei sillä että portaatonta olisin laittamassa piiiitkiiin aikoihin. Kunhan nyt sais edes semmoisen traktorin missä olis enemmän kuin 2-portainen pikavaihde
Siis kertoisitteko nyt, että mitä erikoistaitoja se portaattomalla ajaminen vaatii? Jontikassa ei saa tiputtaa nopeutta sillä tikulla, mutta mitä muuta?Kerran elämässäni oon yhen testilenkin portaattomalla ajanu. Ei se fentti ainakaan vaikeasti ajettavalta vaikuttanut.
Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 25.07.12 - klo:13:14Lainaus käyttäjältä: meikäläinen - 25.07.12 - klo:09:43Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 25.07.12 - klo:08:41Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 24.07.12 - klo:22:09Lainaus käyttäjältä: arzyboy - 24.07.12 - klo:22:04Mikä siinä portaattomassa on että sitä pitää osata ajaa Eikös niissä pitäis olla hienot automatiikat ja säädöt jotka optimoi kulutuksen suhteessa vetotehon tarpeeseen Normaalisti nämä pitää tehdä kovilla askeilla perstuntumalla. Ei sillä että portaatonta olisin laittamassa piiiitkiiin aikoihin. Kunhan nyt sais edes semmoisen traktorin missä olis enemmän kuin 2-portainen pikavaihde Alamäet on pahoja varsinkin Dyna-vetelällä kun ottaa ylikierroksia hyvin hyvin helposti...Eli Tenan loota onkin vain tyyris multipoveri :o6Miten niinkin yksinkertaisella vaihteistolla ajaminen voi olla noin vaikeaa... Neliasentoisen moottorijarrutusasetuksen säätäminen pienimmilleen kestää pari sekuntia. Huomaa, että taas annetaan painokkaasti lausuntoja tietämättä asiasta mitään. Vaikka kuinka säätäis niin ei auta luulis että semmonen nappula olis jo 8000h aikana löytynyt mutta ei... Ja massikka tekee jo pienissäkin nopeuksissa tätä kierrosten nostoa jos vaan on hiukankin alamäkeä ja iso kärry peräs ja hölläät kaasusta... Fendtillä ottaa ylikierroksia vasta kun nopeus menee yli 56km/h tai sitten jos on oikeasti jyrkkä alamäki mutta pakokaasujarrulla niistäkin selviää tai painaa jarrua... Massikassa täytyy keplotella jarrulla ja kaasulla... Mielummin ajoin keppilootasella deutsilla tai sitten aidolla fendtillä enkä pirkkaversiolla Uusista Dynä-vituista en tiedä kun en oo ajanut ja toivottavasti ei tarvitsekkaan Ainakin 05 vuotinen 818 fendtti ottaa alamäessä siihen malliin ylikierroksia että pakko on poleksia jarrua alamäkiin.. Ilmeisesti uudemmat mallit kehittyneempiä sen suhteen. Joten eipä ilmeisesti ole pelkästään VT:n ongelma
Lainaus käyttäjältä: massikka_mies - 25.07.12 - klo:23:27Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 25.07.12 - klo:13:14Lainaus käyttäjältä: meikäläinen - 25.07.12 - klo:09:43Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 25.07.12 - klo:08:41Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 24.07.12 - klo:22:09Lainaus käyttäjältä: arzyboy - 24.07.12 - klo:22:04Mikä siinä portaattomassa on että sitä pitää osata ajaa Eikös niissä pitäis olla hienot automatiikat ja säädöt jotka optimoi kulutuksen suhteessa vetotehon tarpeeseen Normaalisti nämä pitää tehdä kovilla askeilla perstuntumalla. Ei sillä että portaatonta olisin laittamassa piiiitkiiin aikoihin. Kunhan nyt sais edes semmoisen traktorin missä olis enemmän kuin 2-portainen pikavaihde Alamäet on pahoja varsinkin Dyna-vetelällä kun ottaa ylikierroksia hyvin hyvin helposti...Eli Tenan loota onkin vain tyyris multipoveri :o6Miten niinkin yksinkertaisella vaihteistolla ajaminen voi olla noin vaikeaa... Neliasentoisen moottorijarrutusasetuksen säätäminen pienimmilleen kestää pari sekuntia. Huomaa, että taas annetaan painokkaasti lausuntoja tietämättä asiasta mitään. Vaikka kuinka säätäis niin ei auta luulis että semmonen nappula olis jo 8000h aikana löytynyt mutta ei... Ja massikka tekee jo pienissäkin nopeuksissa tätä kierrosten nostoa jos vaan on hiukankin alamäkeä ja iso kärry peräs ja hölläät kaasusta... Fendtillä ottaa ylikierroksia vasta kun nopeus menee yli 56km/h tai sitten jos on oikeasti jyrkkä alamäki mutta pakokaasujarrulla niistäkin selviää tai painaa jarrua... Massikassa täytyy keplotella jarrulla ja kaasulla... Mielummin ajoin keppilootasella deutsilla tai sitten aidolla fendtillä enkä pirkkaversiolla Uusista Dynä-vituista en tiedä kun en oo ajanut ja toivottavasti ei tarvitsekkaan Ainakin 05 vuotinen 818 fendtti ottaa alamäessä siihen malliin ylikierroksia että pakko on poleksia jarrua alamäkiin.. Ilmeisesti uudemmat mallit kehittyneempiä sen suhteen. Joten eipä ilmeisesti ole pelkästään VT:n ongelmaJos ajat liian kovin eli nopeus menee yli... Kyllähän se on pakko jarrulla rajata siihen 56km/h ettei mene sen yli... VT ottaa kierroksia jo tasamaalla kun hölläät kaasusta ja kärry työntää vauhtia vielä takana...
Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 26.07.12 - klo:19:27Lainaus käyttäjältä: massikka_mies - 25.07.12 - klo:23:27Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 25.07.12 - klo:13:14Lainaus käyttäjältä: meikäläinen - 25.07.12 - klo:09:43Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 25.07.12 - klo:08:41Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 24.07.12 - klo:22:09Lainaus käyttäjältä: arzyboy - 24.07.12 - klo:22:04Mikä siinä portaattomassa on että sitä pitää osata ajaa Eikös niissä pitäis olla hienot automatiikat ja säädöt jotka optimoi kulutuksen suhteessa vetotehon tarpeeseen Normaalisti nämä pitää tehdä kovilla askeilla perstuntumalla. Ei sillä että portaatonta olisin laittamassa piiiitkiiin aikoihin. Kunhan nyt sais edes semmoisen traktorin missä olis enemmän kuin 2-portainen pikavaihde Alamäet on pahoja varsinkin Dyna-vetelällä kun ottaa ylikierroksia hyvin hyvin helposti...Eli Tenan loota onkin vain tyyris multipoveri :o6Miten niinkin yksinkertaisella vaihteistolla ajaminen voi olla noin vaikeaa... Neliasentoisen moottorijarrutusasetuksen säätäminen pienimmilleen kestää pari sekuntia. Huomaa, että taas annetaan painokkaasti lausuntoja tietämättä asiasta mitään. Vaikka kuinka säätäis niin ei auta luulis että semmonen nappula olis jo 8000h aikana löytynyt mutta ei... Ja massikka tekee jo pienissäkin nopeuksissa tätä kierrosten nostoa jos vaan on hiukankin alamäkeä ja iso kärry peräs ja hölläät kaasusta... Fendtillä ottaa ylikierroksia vasta kun nopeus menee yli 56km/h tai sitten jos on oikeasti jyrkkä alamäki mutta pakokaasujarrulla niistäkin selviää tai painaa jarrua... Massikassa täytyy keplotella jarrulla ja kaasulla... Mielummin ajoin keppilootasella deutsilla tai sitten aidolla fendtillä enkä pirkkaversiolla Uusista Dynä-vituista en tiedä kun en oo ajanut ja toivottavasti ei tarvitsekkaan Ainakin 05 vuotinen 818 fendtti ottaa alamäessä siihen malliin ylikierroksia että pakko on poleksia jarrua alamäkiin.. Ilmeisesti uudemmat mallit kehittyneempiä sen suhteen. Joten eipä ilmeisesti ole pelkästään VT:n ongelmaJos ajat liian kovin eli nopeus menee yli... Kyllähän se on pakko jarrulla rajata siihen 56km/h ettei mene sen yli... VT ottaa kierroksia jo tasamaalla kun hölläät kaasusta ja kärry työntää vauhtia vielä takana...Ei sen nopeuden tarvi mennä edes yli, ihan samalla tavalla käyttäytyy kuin VT
Lainaus käyttäjältä: massikka_mies - 26.07.12 - klo:19:46Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 26.07.12 - klo:19:27Lainaus käyttäjältä: massikka_mies - 25.07.12 - klo:23:27Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 25.07.12 - klo:13:14Lainaus käyttäjältä: meikäläinen - 25.07.12 - klo:09:43Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 25.07.12 - klo:08:41Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 24.07.12 - klo:22:09Lainaus käyttäjältä: arzyboy - 24.07.12 - klo:22:04Mikä siinä portaattomassa on että sitä pitää osata ajaa Eikös niissä pitäis olla hienot automatiikat ja säädöt jotka optimoi kulutuksen suhteessa vetotehon tarpeeseen Normaalisti nämä pitää tehdä kovilla askeilla perstuntumalla. Ei sillä että portaatonta olisin laittamassa piiiitkiiin aikoihin. Kunhan nyt sais edes semmoisen traktorin missä olis enemmän kuin 2-portainen pikavaihde Alamäet on pahoja varsinkin Dyna-vetelällä kun ottaa ylikierroksia hyvin hyvin helposti...Eli Tenan loota onkin vain tyyris multipoveri :o6Miten niinkin yksinkertaisella vaihteistolla ajaminen voi olla noin vaikeaa... Neliasentoisen moottorijarrutusasetuksen säätäminen pienimmilleen kestää pari sekuntia. Huomaa, että taas annetaan painokkaasti lausuntoja tietämättä asiasta mitään. Vaikka kuinka säätäis niin ei auta luulis että semmonen nappula olis jo 8000h aikana löytynyt mutta ei... Ja massikka tekee jo pienissäkin nopeuksissa tätä kierrosten nostoa jos vaan on hiukankin alamäkeä ja iso kärry peräs ja hölläät kaasusta... Fendtillä ottaa ylikierroksia vasta kun nopeus menee yli 56km/h tai sitten jos on oikeasti jyrkkä alamäki mutta pakokaasujarrulla niistäkin selviää tai painaa jarrua... Massikassa täytyy keplotella jarrulla ja kaasulla... Mielummin ajoin keppilootasella deutsilla tai sitten aidolla fendtillä enkä pirkkaversiolla Uusista Dynä-vituista en tiedä kun en oo ajanut ja toivottavasti ei tarvitsekkaan Ainakin 05 vuotinen 818 fendtti ottaa alamäessä siihen malliin ylikierroksia että pakko on poleksia jarrua alamäkiin.. Ilmeisesti uudemmat mallit kehittyneempiä sen suhteen. Joten eipä ilmeisesti ole pelkästään VT:n ongelmaJos ajat liian kovin eli nopeus menee yli... Kyllähän se on pakko jarrulla rajata siihen 56km/h ettei mene sen yli... VT ottaa kierroksia jo tasamaalla kun hölläät kaasusta ja kärry työntää vauhtia vielä takana...Ei sen nopeuden tarvi mennä edes yli, ihan samalla tavalla käyttäytyy kuin VT Jaa aika paska sekin sitten on
Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 26.07.12 - klo:20:14Lainaus käyttäjältä: massikka_mies - 26.07.12 - klo:19:46Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 26.07.12 - klo:19:27Lainaus käyttäjältä: massikka_mies - 25.07.12 - klo:23:27Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 25.07.12 - klo:13:14Lainaus käyttäjältä: meikäläinen - 25.07.12 - klo:09:43Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 25.07.12 - klo:08:41Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 24.07.12 - klo:22:09Lainaus käyttäjältä: arzyboy - 24.07.12 - klo:22:04Mikä siinä portaattomassa on että sitä pitää osata ajaa Eikös niissä pitäis olla hienot automatiikat ja säädöt jotka optimoi kulutuksen suhteessa vetotehon tarpeeseen Normaalisti nämä pitää tehdä kovilla askeilla perstuntumalla. Ei sillä että portaatonta olisin laittamassa piiiitkiiin aikoihin. Kunhan nyt sais edes semmoisen traktorin missä olis enemmän kuin 2-portainen pikavaihde Alamäet on pahoja varsinkin Dyna-vetelällä kun ottaa ylikierroksia hyvin hyvin helposti...Eli Tenan loota onkin vain tyyris multipoveri :o6Miten niinkin yksinkertaisella vaihteistolla ajaminen voi olla noin vaikeaa... Neliasentoisen moottorijarrutusasetuksen säätäminen pienimmilleen kestää pari sekuntia. Huomaa, että taas annetaan painokkaasti lausuntoja tietämättä asiasta mitään. Vaikka kuinka säätäis niin ei auta luulis että semmonen nappula olis jo 8000h aikana löytynyt mutta ei... Ja massikka tekee jo pienissäkin nopeuksissa tätä kierrosten nostoa jos vaan on hiukankin alamäkeä ja iso kärry peräs ja hölläät kaasusta... Fendtillä ottaa ylikierroksia vasta kun nopeus menee yli 56km/h tai sitten jos on oikeasti jyrkkä alamäki mutta pakokaasujarrulla niistäkin selviää tai painaa jarrua... Massikassa täytyy keplotella jarrulla ja kaasulla... Mielummin ajoin keppilootasella deutsilla tai sitten aidolla fendtillä enkä pirkkaversiolla Uusista Dynä-vituista en tiedä kun en oo ajanut ja toivottavasti ei tarvitsekkaan Ainakin 05 vuotinen 818 fendtti ottaa alamäessä siihen malliin ylikierroksia että pakko on poleksia jarrua alamäkiin.. Ilmeisesti uudemmat mallit kehittyneempiä sen suhteen. Joten eipä ilmeisesti ole pelkästään VT:n ongelmaJos ajat liian kovin eli nopeus menee yli... Kyllähän se on pakko jarrulla rajata siihen 56km/h ettei mene sen yli... VT ottaa kierroksia jo tasamaalla kun hölläät kaasusta ja kärry työntää vauhtia vielä takana...Ei sen nopeuden tarvi mennä edes yli, ihan samalla tavalla käyttäytyy kuin VT Jaa aika paska sekin sitten on no näin juuri
Lainaus käyttäjältä: massikka_mies - 26.07.12 - klo:21:45Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 26.07.12 - klo:20:14Lainaus käyttäjältä: massikka_mies - 26.07.12 - klo:19:46Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 26.07.12 - klo:19:27Lainaus käyttäjältä: massikka_mies - 25.07.12 - klo:23:27Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 25.07.12 - klo:13:14Lainaus käyttäjältä: meikäläinen - 25.07.12 - klo:09:43Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 25.07.12 - klo:08:41Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 24.07.12 - klo:22:09Lainaus käyttäjältä: arzyboy - 24.07.12 - klo:22:04Mikä siinä portaattomassa on että sitä pitää osata ajaa Eikös niissä pitäis olla hienot automatiikat ja säädöt jotka optimoi kulutuksen suhteessa vetotehon tarpeeseen Normaalisti nämä pitää tehdä kovilla askeilla perstuntumalla. Ei sillä että portaatonta olisin laittamassa piiiitkiiin aikoihin. Kunhan nyt sais edes semmoisen traktorin missä olis enemmän kuin 2-portainen pikavaihde Alamäet on pahoja varsinkin Dyna-vetelällä kun ottaa ylikierroksia hyvin hyvin helposti...Eli Tenan loota onkin vain tyyris multipoveri :o6Miten niinkin yksinkertaisella vaihteistolla ajaminen voi olla noin vaikeaa... Neliasentoisen moottorijarrutusasetuksen säätäminen pienimmilleen kestää pari sekuntia. Huomaa, että taas annetaan painokkaasti lausuntoja tietämättä asiasta mitään. Vaikka kuinka säätäis niin ei auta luulis että semmonen nappula olis jo 8000h aikana löytynyt mutta ei... Ja massikka tekee jo pienissäkin nopeuksissa tätä kierrosten nostoa jos vaan on hiukankin alamäkeä ja iso kärry peräs ja hölläät kaasusta... Fendtillä ottaa ylikierroksia vasta kun nopeus menee yli 56km/h tai sitten jos on oikeasti jyrkkä alamäki mutta pakokaasujarrulla niistäkin selviää tai painaa jarrua... Massikassa täytyy keplotella jarrulla ja kaasulla... Mielummin ajoin keppilootasella deutsilla tai sitten aidolla fendtillä enkä pirkkaversiolla Uusista Dynä-vituista en tiedä kun en oo ajanut ja toivottavasti ei tarvitsekkaan Ainakin 05 vuotinen 818 fendtti ottaa alamäessä siihen malliin ylikierroksia että pakko on poleksia jarrua alamäkiin.. Ilmeisesti uudemmat mallit kehittyneempiä sen suhteen. Joten eipä ilmeisesti ole pelkästään VT:n ongelmaJos ajat liian kovin eli nopeus menee yli... Kyllähän se on pakko jarrulla rajata siihen 56km/h ettei mene sen yli... VT ottaa kierroksia jo tasamaalla kun hölläät kaasusta ja kärry työntää vauhtia vielä takana...Ei sen nopeuden tarvi mennä edes yli, ihan samalla tavalla käyttäytyy kuin VT Jaa aika paska sekin sitten on no näin juuri Toi -08 820TMS ei tee tuota jolla olen ajellut...
Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 26.07.12 - klo:22:03Lainaus käyttäjältä: massikka_mies - 26.07.12 - klo:21:45Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 26.07.12 - klo:20:14Lainaus käyttäjältä: massikka_mies - 26.07.12 - klo:19:46Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 26.07.12 - klo:19:27Lainaus käyttäjältä: massikka_mies - 25.07.12 - klo:23:27Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 25.07.12 - klo:13:14Lainaus käyttäjältä: meikäläinen - 25.07.12 - klo:09:43Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 25.07.12 - klo:08:41Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 24.07.12 - klo:22:09Lainaus käyttäjältä: arzyboy - 24.07.12 - klo:22:04Mikä siinä portaattomassa on että sitä pitää osata ajaa Eikös niissä pitäis olla hienot automatiikat ja säädöt jotka optimoi kulutuksen suhteessa vetotehon tarpeeseen Normaalisti nämä pitää tehdä kovilla askeilla perstuntumalla. Ei sillä että portaatonta olisin laittamassa piiiitkiiin aikoihin. Kunhan nyt sais edes semmoisen traktorin missä olis enemmän kuin 2-portainen pikavaihde Alamäet on pahoja varsinkin Dyna-vetelällä kun ottaa ylikierroksia hyvin hyvin helposti...Eli Tenan loota onkin vain tyyris multipoveri :o6Miten niinkin yksinkertaisella vaihteistolla ajaminen voi olla noin vaikeaa... Neliasentoisen moottorijarrutusasetuksen säätäminen pienimmilleen kestää pari sekuntia. Huomaa, että taas annetaan painokkaasti lausuntoja tietämättä asiasta mitään. Vaikka kuinka säätäis niin ei auta luulis että semmonen nappula olis jo 8000h aikana löytynyt mutta ei... Ja massikka tekee jo pienissäkin nopeuksissa tätä kierrosten nostoa jos vaan on hiukankin alamäkeä ja iso kärry peräs ja hölläät kaasusta... Fendtillä ottaa ylikierroksia vasta kun nopeus menee yli 56km/h tai sitten jos on oikeasti jyrkkä alamäki mutta pakokaasujarrulla niistäkin selviää tai painaa jarrua... Massikassa täytyy keplotella jarrulla ja kaasulla... Mielummin ajoin keppilootasella deutsilla tai sitten aidolla fendtillä enkä pirkkaversiolla Uusista Dynä-vituista en tiedä kun en oo ajanut ja toivottavasti ei tarvitsekkaan Ainakin 05 vuotinen 818 fendtti ottaa alamäessä siihen malliin ylikierroksia että pakko on poleksia jarrua alamäkiin.. Ilmeisesti uudemmat mallit kehittyneempiä sen suhteen. Joten eipä ilmeisesti ole pelkästään VT:n ongelmaJos ajat liian kovin eli nopeus menee yli... Kyllähän se on pakko jarrulla rajata siihen 56km/h ettei mene sen yli... VT ottaa kierroksia jo tasamaalla kun hölläät kaasusta ja kärry työntää vauhtia vielä takana...Ei sen nopeuden tarvi mennä edes yli, ihan samalla tavalla käyttäytyy kuin VT Jaa aika paska sekin sitten on no näin juuri Toi -08 820TMS ei tee tuota jolla olen ajellut...Olisko sen joku osannut sulle säätää???
Työnantajien oma pikku siideri-pissis täällä taas huulet syyhyen päristää menemään jos jonkilaisilla moottoriajoneuvoilla........... Ei omilla vaan työnantajien.
Lainaus käyttäjältä: SKN - 27.07.12 - klo:22:21Työnantajien oma pikku siideri-pissis täällä taas huulet syyhyen päristää menemään jos jonkilaisilla moottoriajoneuvoilla........... Ei omilla vaan työnantajien. Kyllähän sitä omillakin tulee ajeltua mutta hiukan vähemmän vaan kun ei ehdi töiltä Ja mitä sen on väliä kenen se on samalla tavalla se silti käyttäytyy
Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 28.07.12 - klo:00:42Lainaus käyttäjältä: SKN - 27.07.12 - klo:22:21Työnantajien oma pikku siideri-pissis täällä taas huulet syyhyen päristää menemään jos jonkilaisilla moottoriajoneuvoilla........... Ei omilla vaan työnantajien. Kyllähän sitä omillakin tulee ajeltua mutta hiukan vähemmän vaan kun ei ehdi töiltä Ja mitä sen on väliä kenen se on samalla tavalla se silti käyttäytyy Skännällä taitaa olla vekselivetoinen kone omassa pihassa, kun noin toisten koneista ja niiden omistussuhteista on kiinnostunut?