Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Hiacen tuonti loppuu toistaiseksi  (Luettu 48500 kertaa)

pappavolovo

  • Vieras
Hiacen tuonti loppuu toistaiseksi
Ostaako nyt vai ei?

Millaisia kokemuksia ylipäätään eri merkkisistä pakuista?

Tekeekö muilla kuin Hiacella ja Transitilla mitään?

Millain kestää esim. Renault Trafic=Nissan Primastar=Opel Vivaro?

Tai isommista Opel Movano, Fiat Ducato, Citroen Jumper.

Transit300 140 hp koneella pitkällä ja puolikorkealla korilla ois tämän hetken 1. ehdokas.

Neuvokaapas nyt tietämätöntä, kiitos.

koivumaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3674
  • Valtra CNH TopliftStaja Kaweco
Vs: Hiacen tuonti loppuu toistaiseksi
Siis miksi Hiacen tuonti loppuu?

jusßa

  • Vieras
Vs: Hiacen tuonti loppuu toistaiseksi
Ei läpäise enää päästöttömyysvaatimuksia. Tiedä sitä sitten että miksi ei vaihdeta moottoreita niinkuin hiluksiin.

Last Man Standing

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2768
Vs: Hiacen tuonti loppuu toistaiseksi
Selkeästi olet tehnyt päätelmän,ettei voslulla tee mitään niinkuin ei näillä uusilla teekään.

Kyllä se transit vain taitaa olla ainoa varteenotettava vaihtoehto.

metsajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4391
  • En tiedä mistä on kysymys, mutta vastustan!
Vs: Hiacen tuonti loppuu toistaiseksi
Kaverilla on työnantajan puolesta Vivaro työautona, ja siitä ei ainakaan ole murheita puuttunut.

roadman

  • Vieras
Vs: Hiacen tuonti loppuu toistaiseksi
Ostaako nyt vai ei?

Millaisia kokemuksia ylipäätään eri merkkisistä pakuista?

Tekeekö muilla kuin Hiacella ja Transitilla mitään?

Millain kestää esim. Renault Trafic=Nissan Primastar=Opel Vivaro?

Tai isommista Opel Movano, Fiat Ducato, Citroen Jumper.

Transit300 140 hp koneella pitkällä ja puolikorkealla korilla ois tämän hetken 1. ehdokas.

Neuvokaapas nyt tietämätöntä, kiitos.

<Vivaro primaster ja trafic on samaa sarjaa . Noissa ongelmia ollut alustan puslien kanssa. Alle sadassa tonnissa monesta ollut alustan puslat finiitto.

Transit voi olla hyvä yhdistelmä jos etuvetona.
Itsellä 07 ducato 120 koneella. Meitin käyttöön passeli. Kokoisekseen kohtuu kulutus sekalaista ajoa kulutus 8,5l sadalle kilometrille. Oma valinta siksi ett tuolla saa vetää 2,5 T peräkärryä muutoin ois scudo luokan paku riittänyt.

rookie

  • Vieras
Vs: Hiacen tuonti loppuu toistaiseksi
Hiacen kehitys on jäänyt ainakin tiloiltaan viime vuosituhannelle.Kestävä ehkä onkin mutta itse valitsin transitin kun tavaraa täytyy oikeasti mahtua kyytiinkin eikä vikojakaan ole suuremmin ollut.

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Hiacen tuonti loppuu toistaiseksi
Valitettavasti hiacen valmistus jatkuu uudella mallilla ,ja maahankin sitä tuodaan valitettavasti,näin ymmärin kun tojon myyjä kertoi.
Kaikissa testeissä tojo hiace on peränpitäjänä ollut.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8353
Vs: Hiacen tuonti loppuu toistaiseksi
110 tuhatta ajettu vitos Portterilla seitsemässä vuodessa. Jarrupalat vaihdettiin 80 tonnissa. Pariviikkoa sitten jätti tielle kun petoakseli paukahti. Polttimoitakaan ei ole vielä tarvinnut vaihtaa. Muuten olen tykännyt, mutta hytti on vähän äänekäs.
Mystinen kesälaatumies

nilihaara

  • Vieras
Vs: Hiacen tuonti loppuu toistaiseksi
   Kaverit on mulle sanonu ettei mulla mikään ois muu ois näitä vuosia kestäny. 4wd Hiace ollut 10 vuotta josta puolet kilometreistä  vedetty 2t traileria. Alkuperäinen pakoputki paikallaan, iskarit vaihdettu kolmesti, jarrulevyt kerran, laturi kerran, pyöränlaakerit kerran ja etuvedon kardaani takuuseen kohdalla 401 tkm. Ainut kerta kun matka on katkennut: kytkinlevyy repesi irti keskiöstä jossain 420 tkm. Idioottivarma peli, aina lähtövalmis ilman ihmevinkeitä. Juodaan vielä ennen vuodenvaidetta puolen miljoonan kahvit.:)    Odotetaan innolla uutta mallia.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Hiacen tuonti loppuu toistaiseksi
Kaverilla on työnantajan puolesta Vivaro työautona, ja siitä ei ainakaan ole murheita puuttunut.

Ei Opelia pidä mennä ostamaan jos ei pidä vanhan vaseliinin tuoksusta  :D

Sekator

  • Vieras
Vs: Hiacen tuonti loppuu toistaiseksi
Ei oikeastaan kokemusta ku porttereista ja hiaceista...eka portteri -01 2.5 tdi ilman vikoja kunnes 60000tkm kolarissa lunastukseen, toinen 04-mallinen 2.5 tdi ajettin 200tkm, viat turbo vaihdettiin takuuseen, sitten kääntölaakerit kaks tai kolme kertaa, myös webasto temppuli pariin otteeseen...nyt uusi ollu vuoden ja 25 tkm ei vielä mitään vikaa, hiljaisempi ku aiempi t5, todella mielyttävä ajaa...hiacesta kokemusta 07-mallisesta 4-vetosesta, enemmän työkalu ku vw, pelannu hyvin ainoastaan maalattu takuuseen,hopea väriin alkoi tullaa selvää ruostetta ja noin uusi auto... ei oikeastaan muuta vikaa...laiska ja kamala ajaa ku transportteriin tottunu...muuteen kestävä ja luotettava työjuhta...portteri on kuitenkin eri vuosituhannella muuten

metsajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4391
  • En tiedä mistä on kysymys, mutta vastustan!
Vs: Hiacen tuonti loppuu toistaiseksi


> Ei Opelia pidä mennä ostamaan jos ei pidä vanhan vaseliinin tuoksusta  :D


Niinpä. Tässä yksilössä on ollut eniten sähkömurheita - esim kone alkaa nykiä eikä vedä kunnolla, merkkikorjaamolla eivät löydä mitään vikaa (eikä välttämättä siellä nyikään) vaan tilanne toistuu taas parin päivän päästä. Tyhjentelee akkuaan salaperäisesti seisoessaan, jarruvikoja, alustavikoja...

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Hiacen tuonti loppuu toistaiseksi


> Ei Opelia pidä mennä ostamaan jos ei pidä vanhan vaseliinin tuoksusta  :D


Niinpä. Tässä yksilössä on ollut eniten sähkömurheita - esim kone alkaa nykiä eikä vedä kunnolla, merkkikorjaamolla eivät löydä mitään vikaa (eikä välttämättä siellä nyikään) vaan tilanne toistuu taas parin päivän päästä. Tyhjentelee akkuaan salaperäisesti seisoessaan, jarruvikoja, alustavikoja...


= Opelin vikoja  :D

rookie

  • Vieras
Vs: Hiacen tuonti loppuu toistaiseksi


> Ei Opelia pidä mennä ostamaan jos ei pidä vanhan vaseliinin tuoksusta  :D


Niinpä. Tässä yksilössä on ollut eniten sähkömurheita - esim kone alkaa nykiä eikä vedä kunnolla, merkkikorjaamolla eivät löydä mitään vikaa (eikä välttämättä siellä nyikään) vaan tilanne toistuu taas parin päivän päästä. Tyhjentelee akkuaan salaperäisesti seisoessaan, jarruvikoja, alustavikoja...


= Opelin vikoja  :D

itel oli 1 vivaro jossa ainoo tekninen vika oli 50tkm aikana katkennut vetoakseli (3500km) muuten toimi mallikkaasti mutta kävi ahtaaksi joten vaihtoon