kyllä 50km/h välitys on ehdoton edellys koneelta. ikinä ei tule valtralla kaasupohjas ajettua kun on nopee perä. on jouset, että ei hyppimisen takia tarvi rajoittaa.tuossa rehunteko aikaan ajoin yksi "päivä" 750km yhtäsoittoa rehua (siilon ja peltojen väliä)... olis siinä ollu vinguttamista 40k perällä.
Lainaus käyttäjältä: retku - 04.08.11 - klo:22:52kyllä 50km/h välitys on ehdoton edellys koneelta. ikinä ei tule valtralla kaasupohjas ajettua kun on nopee perä. on jouset, että ei hyppimisen takia tarvi rajoittaa.tuossa rehunteko aikaan ajoin yksi "päivä" 750km yhtäsoittoa rehua (siilon ja peltojen väliä)... olis siinä ollu vinguttamista 40k perällä. Oisko kannattanu pysähtyä purkamaan välillä siilon kohdalla?
Lainaus käyttäjältä: hvinnamo - 05.08.11 - klo:00:32Lainaus käyttäjältä: retku - 04.08.11 - klo:22:52kyllä 50km/h välitys on ehdoton edellys koneelta. ikinä ei tule valtralla kaasupohjas ajettua kun on nopee perä. on jouset, että ei hyppimisen takia tarvi rajoittaa.tuossa rehunteko aikaan ajoin yksi "päivä" 750km yhtäsoittoa rehua (siilon ja peltojen väliä)... olis siinä ollu vinguttamista 40k perällä. Oisko kannattanu pysähtyä purkamaan välillä siilon kohdalla? Ja pakkohan vltralla on kaasupohjassa ajaa.... 40-45km/h kohdalla perän vinukuminen (peltikoppaiset,T ?)niin julmaa että vasta peluri puhelimessa saa korva veren vuodon. Asettuu mukavasti 45km/h jälkeen..
Viimeksi muokattu: 06.08.11 - klo:13:57 kirjoittanut retku
Lainaus käyttäjältä: kyntaja - 05.08.11 - klo:04:20Lainaus käyttäjältä: hvinnamo - 05.08.11 - klo:00:32Lainaus käyttäjältä: retku - 04.08.11 - klo:22:52kyllä 50km/h välitys on ehdoton edellys koneelta. ikinä ei tule valtralla kaasupohjas ajettua kun on nopee perä. on jouset, että ei hyppimisen takia tarvi rajoittaa.tuossa rehunteko aikaan ajoin yksi "päivä" 750km yhtäsoittoa rehua (siilon ja peltojen väliä)... olis siinä ollu vinguttamista 40k perällä. Oisko kannattanu pysähtyä purkamaan välillä siilon kohdalla? Ja pakkohan vltralla on kaasupohjassa ajaa.... 40-45km/h kohdalla perän vinukuminen (peltikoppaiset,T ?)niin julmaa että vasta peluri puhelimessa saa korva veren vuodon. Asettuu mukavasti 45km/h jälkeen..ei mulla vingu T sarjalainen vaikka vauhtia 60 km/h
Lainaus käyttäjältä: erik - 06.08.11 - klo:17:13Lainaus käyttäjältä: kyntaja - 05.08.11 - klo:04:20Lainaus käyttäjältä: hvinnamo - 05.08.11 - klo:00:32Lainaus käyttäjältä: retku - 04.08.11 - klo:22:52kyllä 50km/h välitys on ehdoton edellys koneelta. ikinä ei tule valtralla kaasupohjas ajettua kun on nopee perä. on jouset, että ei hyppimisen takia tarvi rajoittaa.tuossa rehunteko aikaan ajoin yksi "päivä" 750km yhtäsoittoa rehua (siilon ja peltojen väliä)... olis siinä ollu vinguttamista 40k perällä. Oisko kannattanu pysähtyä purkamaan välillä siilon kohdalla? Ja pakkohan vltralla on kaasupohjassa ajaa.... 40-45km/h kohdalla perän vinukuminen (peltikoppaiset,T ?)niin julmaa että vasta peluri puhelimessa saa korva veren vuodon. Asettuu mukavasti 45km/h jälkeen..ei mulla vingu T sarjalainen vaikka vauhtia 60 km/hSiellä on niin kova meteli ettei vaan huomaa vingumista
Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 08.08.11 - klo:17:55Lainaus käyttäjältä: erik - 06.08.11 - klo:17:13Lainaus käyttäjältä: kyntaja - 05.08.11 - klo:04:20Lainaus käyttäjältä: hvinnamo - 05.08.11 - klo:00:32Lainaus käyttäjältä: retku - 04.08.11 - klo:22:52kyllä 50km/h välitys on ehdoton edellys koneelta. ikinä ei tule valtralla kaasupohjas ajettua kun on nopee perä. on jouset, että ei hyppimisen takia tarvi rajoittaa.tuossa rehunteko aikaan ajoin yksi "päivä" 750km yhtäsoittoa rehua (siilon ja peltojen väliä)... olis siinä ollu vinguttamista 40k perällä. Oisko kannattanu pysähtyä purkamaan välillä siilon kohdalla? Ja pakkohan vltralla on kaasupohjassa ajaa.... 40-45km/h kohdalla perän vinukuminen (peltikoppaiset,T ?)niin julmaa että vasta peluri puhelimessa saa korva veren vuodon. Asettuu mukavasti 45km/h jälkeen..ei mulla vingu T sarjalainen vaikka vauhtia 60 km/hSiellä on niin kova meteli ettei vaan huomaa vingumista Odotinkin jo zetkan vinkumista
Sanomalehti karjalaisessa oli juttu, että tulee liikennetraktoreille erillinen LT-korttiluokka.Vaatimuksina käsittelykoe ja 18 v. ikä. Jos käsitin oikein liikennetraktoriksi rekisteröityä saa tällöin ajaa vain joko lt tai C kortin omaava kuljettaja, joten alta 18v ei l-traktoria saisi enää missään olosuhteissa ajaa.
Lainaus käyttäjältä: nuffieldmaster - 10.06.11 - klo:13:19Sanomalehti karjalaisessa oli juttu, että tulee liikennetraktoreille erillinen LT-korttiluokka.Vaatimuksina käsittelykoe ja 18 v. ikä. Jos käsitin oikein liikennetraktoriksi rekisteröityä saa tällöin ajaa vain joko lt tai C kortin omaava kuljettaja, joten alta 18v ei l-traktoria saisi enää missään olosuhteissa ajaa. Tähän muuten vielä täsmennystä suoraan poliisiviranomaisten papereista että jos omistaa C-kortin niin se sisältää LT-kortin ja tämä LT ei vaadi ammattipätevyyttä Eli ei tarttekkaan käydä enempää kursseja ennenkuin nykyiset kortit menee vanhoiksi...
http://www.urakointiuutiset.fi/uutiset/ammattipatevyysvaatimukset-myos-liikennetraktorien-kuljettajille/
Viimeksi muokattu: 14.01.13 - klo:10:50 kirjoittanut zetor8045
Ei mun silmiin ole missään sattunu että kaupalliset sais jatkossa ajaa LT kortilla? C:n ne vaatii edelleen.