Tässä olisi valistunut arvaus siitä, mitä tapahtui.
Eli kun matalaainepuolella oli ilmaa, et odottanut tarpeeksi, että sähköpumppu olisi sen poistanut vaan menit starttaamaan konetta. Seuraus tästä oli, että korkeapainepumppu hörppäsi ilmat sisään. Sen jälkeen ei enää paljoa auttanut, vaikka kuinka sähköpumppu kierrätti matalapainepuolella polttoainetta, kun korkeapainepumpussa oli ilmaa. Korkeapainepumpun piti jaksaa puskea ilma Railiin ja railin paineensäätöventiilstä tankkiin ja siihen operaatioon tarvittiinkin paljon starttaamista, koska vaadittava paine on kova. Olisi varmaan auttanut, jos olisi avannut jonkin korkeapainepuolen liittimen ja sitten startannut. Näin korkeapainepumppu olisi saanut polttoainetta sisäänsä ja sittenhän se olisi taas pumpannut.
Jos siis olisi malttanut pumppauttaa siirtopumpulla tarpeeksi kauan, ennen kuin yritit konetta käyntiin, olisi homma mennyt yhtä sujuvasti kuin ohjekirjan sivuilla. Siinä mielessä insinöörit olivat hyvinkin oikeassa.
Viimeksi muokattu: 07.11.07 - klo:19:43 kirjoittanut Velu