Kuinkahan suuri osa näistä nykykoneiden laatikoiden (merkkiin katsomatta) "huonoista" puolista johtuu aivan täysin siitä ettei viitsitä oikeasti opetella sitä voimansiirron käyttöä ja optimointia?
Näin. Ja sitten jonkun koeajon perusteella huudellaan isoon ääneen netissä miten joku tai kaikki on ihan paskoja. Monestihan on koneet jossakin koeajopäivillä niin monen räpeltäjän jäljiltä napit ja nupit veivattu mihin sattuu, eikä se myyjä joka sitä konetta esittelee, tiedä välttämättä paskaakaan oikeista säädöistä.
Koneet vaatii nykyisin HYVÄN opetuksen, mieluummin kahteen kertaan, ja sen jälkeen, kun koneella on oikeasti jo ajanut. Jos kursseille mennään ennenkuin on konetta ajanut, ei oikeasti voi omaksua kaikkia niitä juttuja, joita siellä kursseilla opetetaan ( jos nyt sitten kaikille merkeille sellaista edes järjestetään...).
Ja toisekseen, se traktori olisi hyvä saada vielä huoltomiehen kanssa säätöihin, ne kun ei vaan aina ole tehtaan jäljiltä parhaimmillaan, sama pätee sisäänajon jälkeenkin tehtäväksi.