Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe mitä hallin lattiaan?  (Luettu 33751 kertaa)

Tepe

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 61
mitä hallin lattiaan?
Tällä hetkellä on kylmän hallin lattiana asfaltti, mutta tarkoituksena olisi muuttaa halli lämpimäksi korjaamoksi ja lattia pitäisi olla tasainen helposti puhdistettava. Ehdotuksia mitä voisi asflatin päälle laittaa?

JoHaRa

  • Vieras
Vs: mitä hallin lattiaan?
Jaa`a. Mitähän siihen voisi laittaa  :D

Menee arvauksen puolelle, mutta betoni kuullostaa hyvältä ratkaisulta. Ja väliin vaikka styroksia. Samoin seinien viereen.

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: mitä hallin lattiaan?
Jaa`a. Mitähän siihen voisi laittaa  :D


Kissan paskoja ja koivunlehtiä  ;D Meillä tulee molempia liukuoven alta.

Viimeksi muokattu: 12.01.11 - klo:17:26 kirjoittanut pötsjölööm

Teroman

Vs: mitä hallin lattiaan?

Laita pystypuuta työpöytien viereen , kuten monissa koneistamoissa käytetään,,,,,

On lämmin ja ei mene osat rikki jos tippuu laattialle,,,,


Å,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Å

JoHaRa

  • Vieras
Vs: mitä hallin lattiaan?
Jaa`a. Mitähän siihen voisi laittaa  :D


Kissan paskoja ja koivunlehtiä  ;D

Jos tekee korjaamon niin sama se on vaikka heti aluksi toisi lattialle Tuhti-kärryllisen vanhoja akkuja, trasseleita ja ruostuneita raidetangonpäitä  :D

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: mitä hallin lattiaan?
Keksi muuta tekemistä ja ulkoista korjaamohommat. Hallin lämmittämisellä ja eristämisellä perhe lentää kuukaudeksi australiaan nauttimaan hyvistä surffiaalloista ja loppurahalla saa huoltomiehen tekemään tarvittavat hommat...  ;D

Ugh, olen puhunut.
Nothing is Something Worth Doing

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: mitä hallin lattiaan?

Laita pystypuuta työpöytien viereen , kuten monissa koneistamoissa käytetään,,,,,

On lämmin ja ei mene osat rikki jos tippuu laattialle,,,,


Å,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Å

Semmosen hökkelin olen nähnyt, ettei edes kantoja oltu nyppästy hallin pohjalta poikkeen  ;D Niistä saa valmiit istuimet, ja pöydät.

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: mitä hallin lattiaan?
Keksi muuta tekemistä ja ulkoista korjaamohommat. Hallin lämmittämisellä ja eristämisellä perhe lentää kuukaudeksi australiaan nauttimaan hyvistä surffiaalloista ja loppurahalla saa huoltomiehen tekemään tarvittavat hommat...  ;D

Ugh, olen puhunut.

Mutta kyllä 400e ennemmin lahjoitan AGAlle, kun Alkoon  ;D

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: mitä hallin lattiaan?
Keksi muuta tekemistä ja ulkoista korjaamohommat. Hallin lämmittämisellä ja eristämisellä perhe lentää kuukaudeksi australiaan nauttimaan hyvistä surffiaalloista ja loppurahalla saa huoltomiehen tekemään tarvittavat hommat...  ;D

Ugh, olen puhunut.

Mutta kyllä 400e ennemmin lahjoitan AGAlle, kun Alkoon  ;D
Oma on häpeäsi..  :P
Nothing is Something Worth Doing

Jätkä

  • Vieras
Vs: mitä hallin lattiaan?
Keksi muuta tekemistä ja ulkoista korjaamohommat. Hallin lämmittämisellä ja eristämisellä perhe lentää kuukaudeksi australiaan nauttimaan hyvistä surffiaalloista ja loppurahalla saa huoltomiehen tekemään tarvittavat hommat...  ;D

Ugh, olen puhunut.

Mutta kyllä 400e ennemmin lahjoitan AGAlle, kun Alkoon  ;D

 Olet varmaan käsittänyt jotain väärin, tai sitten minä. http://www.alko.com.au/

nAGGI-nYLYGGI

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1114
Vs: mitä hallin lattiaan?
Jos olis mahd. vetää uus kerros betonia, niin sanoisin että ei oo betoniin ja mastertopin voittanutta.
Jos ei NH tuosta jontkosta mene yli, niin minä lupaan...

Ropsoni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 432
Vs: mitä hallin lattiaan?
Jos olis mahd. vetää uus kerros betonia, niin sanoisin että ei oo betoniin ja mastertopin voittanutta.

Ja sinne betonin alle putket lattialämmitystä varten....

m.myyttinen

  • Vieras
Vs: mitä hallin lattiaan?
Jaa`a. Mitähän siihen voisi laittaa  :D


Kissan paskoja ja koivunlehtiä  ;D

Jos tekee korjaamon niin sama se on vaikka heti aluksi toisi lattialle Tuhti-kärryllisen vanhoja akkuja, trasseleita ja ruostuneita raidetangonpäitä  :D
ja karhun papanoita,karhu pullon korkkeja  :D

Verku

Vs: mitä hallin lattiaan?
Tällä hetkellä on kylmän hallin lattiana asfaltti, mutta tarkoituksena olisi muuttaa halli lämpimäksi korjaamoksi ja lattia pitäisi olla tasainen helposti puhdistettava. Ehdotuksia mitä voisi asflatin päälle laittaa?


Finn-Foam 50mm alle, on vähän hintava mutta ei painu ainakaan kuten styrox.


Reilu verkotus, vahvista nurkat ja oviaukko. Laita sinne laattaan vesiputket jos tiedät ettei haittaa harrastustoimintaa. Laatan tekisin 15cm.

Pintaan esim. Mastertop400, tärkeää on se että hommat sitten sävytettyä tavaraa. Itsellä hallissa kirkaan harmaa, valo heijastuu hienosti takaisin sen sijaan että lattia imisi sen.

Epoksit yms pinnoitteet unohda kun kerran voit vaikuttaa itse laatan rakenteeseen.

Viimesenä käytännön vinkkinä, jos tulee nosto-ovi tai varaus sille, laita aukon kohdalle, sisäpuolelle oven kohtaan lämmityskaapeli. Ei sitäkään tarvi kytkeä mutta ei maksa paljoa ja on hyvä varokonsti jäätymistä vastaan

Viimeksi muokattu: 13.01.11 - klo:07:09 kirjoittanut Verku

Kypsä tapaus

JoHaRa

  • Vieras
Vs: mitä hallin lattiaan?
Kaavilla aloitti eristetehdas just nyt ja paikallinen X-maatalous myy pintavikaisia halvalla. Jos mä tekisin nyt lattioita niin tuolta hakisin  :o