Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe polttoöljyn hinta?  (Luettu 793786 kertaa)

Eastwood

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Go ahead, make my day.
Vs: polttoöljyn hinta?
Tällä hetkellä Teboililla oli Lohjalle tarjous  1,12 kesälaatu. Mikä firma myy alle 1,10 ?

-SS-

Toi mun tilaus oli S-Business/ Varuboden aluekauppana.
Olis saattanu Virkkalan Hommoojasta saada aika samoihin hintoihin, jos olis Jaria käynyt moikkaamassa. Mutta toisaalta, Hommoojan hintoihin tulee vissiin aina se joku toimituskulu 50e...

Viimeksi muokattu: 21.04.25 - klo:11:12 kirjoittanut Eastwood

So What?!

-SS-

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Ai jaa, ruotsinkielistä polttoöljyä. Juu Lohjalla katsovat kieroon, jos on SSO:n kanssa tekemisissä. Pitävät edelleen salolaisia kaappareina. Mutta ei oikein tuota Varubodenin andelslagetin puolta tullut mietittyä. Aikanaan olin espoolaisena HOK jäsen, ja olisi pitänyt mennä raharikkaiden mansion- alueelle Kauniaisiin, päästäkseen Varubodenin kauppaan.

-SS-

klapikasa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Jännä juttu nää hinnat, jo aikoja kun jutellu noitten jakelu kuskien kannssa, sköldviikistä ja sellä yksi piste mistä saa pö, oli siteen neste sti, teboil, s, k tai muu brändi joka lukee laskussa. Ja hinta kaikille eri

Eastwood

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Go ahead, make my day.
Ai jaa, ruotsinkielistä polttoöljyä.

Mutta ei oikein tuota Varubodenin andelslagetin puolta tullut mietittyä.
-SS-

Niin no, olen jäsenenä myös SSO'ssa ja parissa muussa...

Mutta, S-Businessin pö-tilaussivulla pitää valita osuuskauppa jonka alueella toimitusosoite sijaitsee. Eli ei ole mikään vapaavalintainen tuo.
So What?!

lypsyukko

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Eiköpä se tuo PÖ oo silloin halapaa, kun sitä vielä saa. Jokunen sentti sinne tänne verollista tavaraa ja muutenkin kuitilla. Verottaja maksaa reilun toisen puolen ::) Jos yksityistalouden lämmityksiin niin asia on silloin jo ihan eri.