Eihän aloittaja koko summaa ajatellutkaan saada anteeksi vaan edes hiukan alennusta varaosista, missä Keskolla on todella hyvät katteet.
Ymmärrän kyllä, mutta en edelleenkään pidä käsittämättömänä, että jossain tietyssä remontissa firma toimii takuu- ja sopimusehtojen mukaisesti. Etuakseli on siitä hankala vikapaikka, että traktoritehdas ei mielellään lähde mukaan talkoisiin, koska eivät itse tee akselia -> kuvittelevat, että huono maine kohdistuu vain akselivalmistajaan.
Entäs tällainen hypoteettinen tilanne että toimitettu tavara ei vastaa tilattua,pieniä puutteita löytyy. Nimenomaan lisävarustelistalle ruksittuja, nämä unohtuneet minne lie. Milloin maksetaan lasku,eräpäivänä vai vasta toimituksen tullessa kuntoon? Jos maksaa laskun, tuleeko homma kuntoon vasta puolen vuoden päästä,maksamatta laskua viikossa Huh
Kuinka yleensä toimitaan tällaisessa tilanteessa? Kun kyseessä ei ole kuitenkaan mikään haravan hankinta, josta puuttuu piikkejä...
Jos asian haluaa nopeasti ja varmasti saada hoidettua kuntoon, ei ota konetta vastaan eikä maksa laskua, ennen kuin kone on so*****lainen.