Jos alimpaan kohtaan meinaa, niin sillonhan se järjestys olis moottori-lämmitin-alakenno-vesipumppu-yläkenno-moottori mikä ei liene tarkoitus, ainakin noissa kuvissa se on aina ennen lämmitintä TAI koko systeemi pitää värkätä kopin alle ja siinäkin tapauksessa järjestys on moottori-alakenno-vesipumppu-lämmitin-yläkenno-moottori. Konepellin alla on vain huomattavasti paremmassa suojassa kuin hytin alla
Tosin sama nestehän sen läpi menee joka tapaukses mutta liekkö tuolla joku tarkotus että lämmittimen pitäis olla painepuolella eikä imupuolella, ilmakuplat? Ihan vain sillä kyselen kun 8150 odottaa vuoroonsa
Se rele muuten oli joku sisäänajettava malli, nyt toimii ihan normaalisti puhaltimet kun oli kone käynnis
tommonen hieno diodirele varmaan on niin arvonsa tunteva että vaatii neitsytmatkan ja vasta toisella kertaa suostuu tarttuun lapioon