Mitä olen kuullut niin vario on hieman kallis pitää
Pitää paikkaansa, ainakin tässä tapauksessa http://www.vaihtokone.com/product.aspx?did=mtkesko&ctl=agriculture&prodid={52823f64-3fd3-4c93-b6bb-ab352a767af8}
alle 4000t ajettu ja moottori hajonnut entinen omistaja vaihtoi siihen vaihtomoottorin, ei maksanut kuin vähän päälle 15000e. Fendt ei osallistunut korjauskuluihin, melko alivoimasta
Oliko se tuo 2004 vuosimallin 4000h ajettu 818? Jos oli niin 5 vuotta vanha kone, ei taida mennä takuuseen..., olikohan huollot tehty oikein ja ajallaan? Ja jos oli vielä "itte tuotu", niin kiinnostus varmaan lähentelee nollaa nykyisellä maahantuojalla. En tiedä asiaa kummaltakaan puolelta, joten yllämainittu pelkkää spekulointia.
Hieman harmaatuonnista:
Tuntuu että harmaatuontikoneet jää omalle takuulle aika monesti ja ymmärtäähän sen, hoitakoon kukin asiat myyjänsä kanssa, niin minäkin teen. Ja "suosi Suomalaista" ->Turha itkeä jos ei normiväki osta meiltä vaikka Suomalaisia vihanneksia, jos edes konehankinnoissa ei tueta suomalaisia virallisia maahantuonti-/myyntiorganisaatioita (ihan sama mikä merkki). On se joskus niin vaikeaa ajatella nokkaansa pidemmälle, jos me ei tueta suomalaisia, niin miksi ne tukisi meitä-> "ostetaan mistä halvemmalla saadaan".
Minä tiedän merkkini, mutta muut ajakoot millä haluaa, kunhan ei tueta harmaantuontina.