Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Uusimmat portaattomat  (Luettu 20127 kertaa)

Zeppeliini

  • Vieras
Vs: Uusimmat portaattomat
autolaatikot voi olla tarkempia hyvästä öljystä ja kuulemma agrimarketin käyttämät shellin rimulat ei ole riittävän hyvät jontikan laatikkoon vaan katkasuhuoltoa seuraa. Castrollin öljyillä ei kuulemma ole ongelmia, niillä pitäisi kestää.
Varmasti kun Rimula on moottoriöljy... ::)

Maalaispoika

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2644
  • Nothing runs like a deere
Vs: Uusimmat portaattomat
Eikös siitä ollu nokkapuntti tippunu ::)

Ei ollu tippunu, vaan ihan itte ruuvattu irti. ;D
Sääliä saa pyytämättäki, kateus pitää ansaata.

Maalaispoika

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2644
  • Nothing runs like a deere
Vs: Uusimmat portaattomat
autolaatikot voi olla tarkempia hyvästä öljystä ja kuulemma agrimarketin käyttämät shellin rimulat ei ole riittävän hyvät jontikan laatikkoon vaan katkasuhuoltoa seuraa. Castrollin öljyillä ei kuulemma ole ongelmia, niillä pitäisi kestää.

Kyllä mulla ainakin on Hy-Gardit perässä, vaikka Shellin valmistamaa sekin on. Tiedä sitten, onko parempaa, mutta kalliimpaa ainakin...
Sääliä saa pyytämättäki, kateus pitää ansaata.

hiihaamees

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65
Vs: Uusimmat portaattomat

Ei mulla Variostaaaan ole mtn kokemusta  8)


Mitä olen kuullut niin vario on hieman kallis pitää  ::)

Minä olen kuullut ihan päinvastaista, ja arvon alenema niin pieni että täytyy olla paksu lompakko, jos on jollain muulla kun ventillä varaa ajaa.

hiihaamees

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65
Vs: Uusimmat portaattomat




Mitä olen kuullut niin vario on hieman kallis pitää  ::)

Pitää paikkaansa, ainakin tässä tapauksessa  http://www.vaihtokone.com/product.aspx?did=mtkesko&ctl=agriculture&prodid={52823f64-3fd3-4c93-b6bb-ab352a767af8}
alle 4000t ajettu ja moottori hajonnut :( entinen omistaja vaihtoi siihen vaihtomoottorin, ei maksanut kuin vähän päälle 15000e. Fendt ei osallistunut korjauskuluihin, melko alivoimasta


Oliko se tuo 2004 vuosimallin 4000h ajettu 818? Jos oli niin 5 vuotta vanha kone, ei taida mennä takuuseen..., olikohan huollot tehty oikein ja ajallaan? Ja jos oli vielä "itte tuotu", niin kiinnostus varmaan lähentelee nollaa nykyisellä maahantuojalla. En tiedä asiaa kummaltakaan puolelta, joten yllämainittu pelkkää spekulointia.

Hieman harmaatuonnista:
Tuntuu että harmaatuontikoneet jää omalle takuulle aika monesti ja ymmärtäähän sen, hoitakoon kukin asiat myyjänsä kanssa, niin minäkin teen. Ja "suosi Suomalaista" ->Turha itkeä jos ei normiväki osta meiltä vaikka Suomalaisia vihanneksia, jos edes konehankinnoissa ei tueta suomalaisia virallisia maahantuonti-/myyntiorganisaatioita (ihan sama mikä merkki). On se joskus niin vaikeaa ajatella nokkaansa pidemmälle, jos me ei tueta suomalaisia, niin miksi ne tukisi meitä-> "ostetaan mistä halvemmalla saadaan".

Minä tiedän merkkini, mutta muut ajakoot millä haluaa, kunhan ei tueta harmaantuontina.

Zeppeliini

  • Vieras
Vs: Uusimmat portaattomat

Minä tiedän merkkini, mutta muut ajakoot millä haluaa, kunhan ei tueta harmaantuontina.
Mitäs merkkiä myyt? >:(

juumassi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2927
  • Kuolema kuittaa univelat.
Vs: Uusimmat portaattomat


Nyt jo toisella tuhannella autopower, eikä mitään vikaa, vielä...
[/quote]löytyskö tietoa onko kukaan päässy kymmentätuhatta tuntia millään portaattomalla :-\ :-\ :-\ :-\    ilman remonttia ;D ;D ;D ;D
[/quote]

seinäjoen keskolla oli pitkään myynnissä 9000h ajettu deutz ttv1160 etukuormaajalla.

aluksi hintapyyntö oli tähtitieteellinen mutta kun hinta tippui muutaman kerran niin kone häipyi listoilta.

en tiedä missä kunnossa ko kone oli.

dexta super

  • Vieras
Vs: Uusimmat portaattomat

juumassi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2927
  • Kuolema kuittaa univelat.
Vs: Uusimmat portaattomat
Mitenkäs tämän hinta? Onko kohdallaan?
Millainen tarina takana?

http://www.mascus.fi/Maatalous/Kaytetyt-Traktorit-140-199-hv/Deutz-Fahr-TTV-1160/4bb040ac-38b2-48f2-a7fe-083238e054a4.html

a-marketin sivujen mukaa uusi 6630 jonne mikä on vastaavan tehoinen kun tuo deutz niin hintaa on 86 200€

suoralla kaupalla varmasti saa pois joku 10-15%.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26125
  • vastustan
Vs: Uusimmat portaattomat
Mitenkäs tämän hinta? Onko kohdallaan?
Millainen tarina takana?

http://www.mascus.fi/Maatalous/Kaytetyt-Traktorit-140-199-hv/Deutz-Fahr-TTV-1160/4bb040ac-38b2-48f2-a7fe-083238e054a4.html

a-marketin sivujen mukaa uusi 6630 jonne mikä on vastaavan tehoinen kun tuo deutz niin hintaa on 86 200€

suoralla kaupalla varmasti saa pois joku 10-15%.
ojalakos se sanoo notta köyhän ei kannata halapoo ostaa ;) ;) ;) ;)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

der bauer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 901
Vs: Uusimmat portaattomat




Mitä olen kuullut niin vario on hieman kallis pitää  ::)

Pitää paikkaansa, ainakin tässä tapauksessa  http://www.vaihtokone.com/product.aspx?did=mtkesko&ctl=agriculture&prodid={52823f64-3fd3-4c93-b6bb-ab352a767af8}
alle 4000t ajettu ja moottori hajonnut :( entinen omistaja vaihtoi siihen vaihtomoottorin, ei maksanut kuin vähän päälle 15000e. Fendt ei osallistunut korjauskuluihin, melko alivoimasta


Oliko se tuo 2004 vuosimallin 4000h ajettu 818? Jos oli niin 5 vuotta vanha kone, ei taida mennä takuuseen..., olikohan huollot tehty oikein ja ajallaan? Ja jos oli vielä "itte tuotu", niin kiinnostus varmaan lähentelee nollaa nykyisellä maahantuojalla. En tiedä asiaa kummaltakaan puolelta, joten yllämainittu pelkkää spekulointia.

Hieman harmaatuonnista:
Tuntuu että harmaatuontikoneet jää omalle takuulle aika monesti ja ymmärtäähän sen, hoitakoon kukin asiat myyjänsä kanssa, niin minäkin teen. Ja "suosi Suomalaista" ->Turha itkeä jos ei normiväki osta meiltä vaikka Suomalaisia vihanneksia, jos edes konehankinnoissa ei tueta suomalaisia virallisia maahantuonti-/myyntiorganisaatioita (ihan sama mikä merkki). On se joskus niin vaikeaa ajatella nokkaansa pidemmälle, jos me ei tueta suomalaisia, niin miksi ne tukisi meitä-> "ostetaan mistä halvemmalla saadaan".

Minä tiedän merkkini, mutta muut ajakoot millä haluaa, kunhan ei tueta harmaantuontina.
Juurikin se 818 Kokkolassa. Tuo on uuteena ostettu yrmasta. Ei ole takuu enää voimassa ei, mutta olis silti kohtuullista että valmistaja korvais osan kuluista jos kone hajoaa ennen 4000h, varsinkin kun kyseessä on tuon hintaluokan traktori.

hiihaamees

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65
Vs: Uusimmat portaattomat

Minä tiedän merkkini, mutta muut ajakoot millä haluaa, kunhan ei tueta harmaantuontina.
Mitäs merkkiä myyt? >:(
en minä traktoreita myy (kuten sanoin merkillä ei ole niin väliä), omia suosikkeja on kylläkin, niinkuin autoissakin. Traktorit vain kiinnostaa sen verran että tulee selvitettyä asioita. Ja harmaatuontia on olemassa muillakin aloilla kuin konepuolella, se ketuttaa, sama se mistä tuotteesta puhutaan ;). Tai jos harrastaa harmaatuontia (tai tukee sitä ostamalla harmaatuontikoneita), niin sitten on turha jeesustella että miksi ihmiset eivät tue suomalaista ruoantuotantoakaan.


 

juumassi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2927
  • Kuolema kuittaa univelat.
Vs: Uusimmat portaattomat

Mitäs merkkiä myyt? >:(
[/quote]
en minä traktoreita myy (kuten sanoin merkillä ei ole niin väliä), omia suosikkeja on kylläkin, niinkuin autoissakin. Traktorit vain kiinnostaa sen verran että tulee selvitettyä asioita. Ja harmaatuontia on olemassa muillakin aloilla kuin konepuolella, se ketuttaa, sama se mistä tuotteesta puhutaan ;). Tai jos harrastaa harmaatuontia (tai tukee sitä ostamalla harmaatuontikoneita), niin sitten on turha jeesustella että miksi ihmiset eivät tue suomalaista ruoantuotantoakaan.


 
[/quote]

kerro nyt millä merkeillä ajat?

RockBull

  • Vieras
Vs: Uusimmat portaattomat

Minä tiedän merkkini, mutta muut ajakoot millä haluaa, kunhan ei tueta harmaantuontina.
Mitäs merkkiä myyt? >:(
en minä traktoreita myy (kuten sanoin merkillä ei ole niin väliä), omia suosikkeja on kylläkin, niinkuin autoissakin. Traktorit vain kiinnostaa sen verran että tulee selvitettyä asioita. Ja harmaatuontia on olemassa muillakin aloilla kuin konepuolella, se ketuttaa, sama se mistä tuotteesta puhutaan ;). Tai jos harrastaa harmaatuontia (tai tukee sitä ostamalla harmaatuontikoneita), niin sitten on turha jeesustella että miksi ihmiset eivät tue suomalaista ruoantuotantoakaan.


 

Määpäs oon harrastanu tuota harmoota uittamista, autoa,työkoneita,jopa sellaisia joihin kiipee kuski hyttiin ja touhuaa siellä kaikennäköistä.
Maksan sille kuskille 15 ekua tunti,eli työllistän joka ei olisi mahollista ilman tuon harmaatuonnin hintoja.
Taksoja en polje ja työllistän,saanko sillä perusteella synninpäästön...??

handetonttu

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 618
  • talvi yllätti autoilijat
Vs: Uusimmat portaattomat

Minä tiedän merkkini, mutta muut ajakoot millä haluaa, kunhan ei tueta harmaantuontina.
Mitäs merkkiä myyt? >:(
en minä traktoreita myy (kuten sanoin merkillä ei ole niin väliä), omia suosikkeja on kylläkin, niinkuin autoissakin. Traktorit vain kiinnostaa sen verran että tulee selvitettyä asioita. Ja harmaatuontia on olemassa muillakin aloilla kuin konepuolella, se ketuttaa, sama se mistä tuotteesta puhutaan ;). Tai jos harrastaa harmaatuontia (tai tukee sitä ostamalla harmaatuontikoneita), niin sitten on turha jeesustella että miksi ihmiset eivät tue suomalaista ruoantuotantoakaan.


 

Määpäs oon harrastanu tuota harmoota uittamista, autoa,työkoneita,jopa sellaisia joihin kiipee kuski hyttiin ja touhuaa siellä kaikennäköistä.
Maksan sille kuskille 15 ekua tunti,eli työllistän joka ei olisi mahollista ilman tuon harmaatuonnin hintoja.
Taksoja en polje ja työllistän,saanko sillä perusteella synninpäästön...??


no et saa. Suomalainen kauppa ja myyjä kärsii. Mutta jos kannat kaikki viivanalle jääneet eurot konekauppoihin niin sitte voidaan asiaa katsoa uudestaan...  ;D
allekirjoittanut