Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ford new holland genesis  (Luettu 1211 kertaa)

Timangi

• Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Olen kiltti...Olenhan?
Ford new holland genesis
Hei. Vinkatkaa potentiaalisia paikkoja mistä vois kysyä tälläiseen Ford 8970 ccm boksia. Tiedän että niitä korjataan paljon jenkeissä ja australiassa, mutta joskus on ollut kuulemani mukaan vaihtolaitteita ettei tarvitsisi niin kauaa olla ilman traktoria. Pälkäneen purkupojilta jo kysyin mutta ei löytynyt.
Kyllä se tästä...enää loput jäljellä!

klapikasa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Ford new holland genesis
Eikö tässä foorumissa ollu joku mika? joka ihan töikseen korjas ton tyylisiä. Muistaako joku?

Paalimies

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Mikan sähköpaja

bouli

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Oletko sä nyykkärin huollosta kysynyt?

Timangi

• Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Olen kiltti...Olenhan?
Parilta Nyykkäri merkkiliikkeeltä kysynyt. Tälle Mikalle myös soitin ja sitten usealle korjaajalle suomenmaalla. Ymmärrän kyllä kun ei ole testipenkkiä niin eivät voi 100 varmasti tutkia onko prosessori/ohjelmavika. Saksaan olen laittanut kolmeen firmaan sähköpostia mutta ei vastausta. Kai se pitää tuonne Ag Express Nebraskaan lähettää😅 sieltä sai heti vastauksen.
Kyllä se tästä...enää loput jäljellä!

Noneman

• Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
Facebookin Britti NH/Ford keskustelupalstoilta voisi löytyä tietoa. Briteissä on paljon yhden miehen pajoja jotka korjaavat sen mitä tehdas ei halua edes yrittää.

klapikasa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Muistaakseni luennu ruotsin palstoilla joku paja mikä korjaa kaikki elektroniikka, ei mitään tietoo kuin kallista

Kunhan nyt muistan mikä firma.

lypsyukko

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Nyykkäristä en mitään tiedä enkä mistä tässä on kyse. Mutta onhan tämä elektroniikka jotenkin syvältä. Mulla on vajaas neljäs tuhannes tunnis mennyt massikasta kaksi suunnanvaihdinta. Jälkimmäisestä ei oo vielä tullut laskua, mutta muistaakseni ensimmäinen maksoi jonkun 800 verolla ja taisi olla asennus päälle. Syynä kuulemma mikrokytkin. Nuo ei luultavasti maksa montakaan kymmentä senttiä. Huolto lupas kyllä "tinauttaa" vanhan kuntoo seuraavaksi viikseksi, no ei oo kuulunut siitäkään mitään. Vikana sellainen, että koskaan ei tiedä mihin pistää parkkiin. Ekalla kerralla jäi onneksi konesuojaan. Nyt vaan vilkutti koodeja - päivittäin.

Toivo Tonta

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • karkki vai keppana?
Nyykkäristä en mitään tiedä enkä mistä tässä on kyse. Mutta onhan tämä elektroniikka jotenkin syvältä. Mulla on vajaas neljäs tuhannes tunnis mennyt massikasta kaksi suunnanvaihdinta. Jälkimmäisestä ei oo vielä tullut laskua, mutta muistaakseni ensimmäinen maksoi jonkun 800 verolla ja taisi olla asennus päälle. Syynä kuulemma mikrokytkin. Nuo ei luultavasti maksa montakaan kymmentä senttiä. Huolto lupas kyllä "tinauttaa" vanhan kuntoo seuraavaksi viikseksi, no ei oo kuulunut siitäkään mitään. Vikana sellainen, että koskaan ei tiedä mihin pistää parkkiin. Ekalla kerralla jäi onneksi konesuojaan. Nyt vaan vilkutti koodeja - päivittäin.
Sulla on vikaa sähkömekaniikassa ei elektroniikassa jos mikrokytin ittuilee.
pessimisti ei pety!

lypsyukko

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
^
No mulle ihan sama missä kategoriassa se vika oli, pääasia kumminkin että sitä ei tällä hetkellä ole.