Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Keski-Euroopan sato alkaa olla aikalailla menetetty  (Luettu 140 kertaa)

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 25285
Miksi täällä ollaan hiljaa.
Siksikö ettei viljanviljelijä elättäisi toivoa hinnanousuista.

Eläkelläisviljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12206
Miksi täällä ollaan hiljaa.
Siksikö ettei viljanviljelijä elättäisi toivoa hinnanousuista.

Eikös siellä kohta oo puintiajat. Eijoo kuivaus kustannuksia.
Ai tietää:
Ensimmäisenä puidaan syksyllä kylvetyt viljat, joiden sadonkorjuu alkaa eteläisemmässä Keski-Euroopassa tyypillisesti heinäkuun puolivälin ja lopun välillä.

Viimeksi muokattu: 25.06.26 - klo:09:06 kirjoittanut Eläkelläisviljelijä

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11757
  • Never Trust a Hippy
Mikäli Eemelin sankari alkaisi kiinnostumaan mikromaailman hiukkasista, niin häntä ryhdyttäisiin kutsumaan Kvantti Rinteeksi.

Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 75792
ja aatteleppa emppu kuin kävis jos metia alkais hehkuttaa että viljasta tuloo pula!!!   siinähän joku jauholakki sekois lopullisesti.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 29720
  • vastustan
Miksi täällä ollaan hiljaa.
Siksikö ettei viljanviljelijä elättäisi toivoa hinnanousuista.
eemelihän potkii haallitusta ja maatalousministeriä lujemmin kuin rydman, luulisi nyt  maamme maatalouspolitiikan nauttivan eemeleen luottamusta näin kokoomusvetoisen hallituksen aekaan :o :o :o :o
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 25285
Eli olet samaa mieltä, viljelijöiden etujärjestön mtk;n olevan turha kepulinnake.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 29720
  • vastustan
Eli olet samaa mieltä, viljelijöiden etujärjestön mtk;n olevan turha kepulinnake.
eli hallitus ja mmm ei nauti eeemelin luottamusta :o :o :o :o
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11757
  • Never Trust a Hippy
Eemeli toivoo taas kerran, että MTK potkisi Orpoa RAJUSTI persuksille, jotta Orpo muistaisi viljanviljelijän.
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 25285
Eiköhän etujärjestön tehtävä ole ajaa jäsenentensä etua, ei niikään maamme hallituksen.
Jos kepuloinen ajatusmaailma on tolla tasolla, ei ihme että viedään kuin laskiämpäriä.
Ainahan hametta pyörittävällä takinkääntäjäkepulla syy on muualla kuin itsessään.
Taas kerran kepuloinen lapsellisuus paistaa läpi.