Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Keski-Euroopan sato alkaa olla aikalailla menetetty  (Luettu 129 kertaa)

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 25281
Miksi täällä ollaan hiljaa.
Siksikö ettei viljanviljelijä elättäisi toivoa hinnanousuista.

Eläkelläisviljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12206
Miksi täällä ollaan hiljaa.
Siksikö ettei viljanviljelijä elättäisi toivoa hinnanousuista.

Eikös siellä kohta oo puintiajat. Eijoo kuivaus kustannuksia.
Ai tietää:
Ensimmäisenä puidaan syksyllä kylvetyt viljat, joiden sadonkorjuu alkaa eteläisemmässä Keski-Euroopassa tyypillisesti heinäkuun puolivälin ja lopun välillä.

Viimeksi muokattu: 25.06.26 - klo:09:06 kirjoittanut Eläkelläisviljelijä

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11757
  • Never Trust a Hippy
Mikäli Eemelin sankari alkaisi kiinnostumaan mikromaailman hiukkasista, niin häntä ryhdyttäisiin kutsumaan Kvantti Rinteeksi.

Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 75792
ja aatteleppa emppu kuin kävis jos metia alkais hehkuttaa että viljasta tuloo pula!!!   siinähän joku jauholakki sekois lopullisesti.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 29720
  • vastustan
Miksi täällä ollaan hiljaa.
Siksikö ettei viljanviljelijä elättäisi toivoa hinnanousuista.
eemelihän potkii haallitusta ja maatalousministeriä lujemmin kuin rydman, luulisi nyt  maamme maatalouspolitiikan nauttivan eemeleen luottamusta näin kokoomusvetoisen hallituksen aekaan :o :o :o :o
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 25281
Eli olet samaa mieltä, viljelijöiden etujärjestön mtk;n olevan turha kepulinnake.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 29720
  • vastustan
Eli olet samaa mieltä, viljelijöiden etujärjestön mtk;n olevan turha kepulinnake.
eli hallitus ja mmm ei nauti eeemelin luottamusta :o :o :o :o
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11757
  • Never Trust a Hippy
Eemeli toivoo taas kerran, että MTK potkisi Orpoa RAJUSTI persuksille, jotta Orpo muistaisi viljanviljelijän.
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi