Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe onkohan ..  (Luettu 4634 kertaa)

Toivo Tonta

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • karkki vai keppana?
Vs: onkohan ..
Lainaus
Ja jotta olisin erikoinen , niin minä en osaa calixia pistokkeeseen laittaa, jos ei oo valoista tai valoa muuten mukana.
Taitaa vanhat Calixit olla ihan pyöreitä.
pessimisti ei pety!

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
ja niissä on se patti alareunassa.   ei sovi kuin yhessä asennossa.   mutta tuo calixin peukalokuoppa on kyllä kätevä,   saa nopsaan piuhan kiinni..  defaa joutuu sovittamaan hetken ja varsinkin kun piuha on noin jäykkä..

lypsyukko

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Lainaus
Ja jotta olisin erikoinen , niin minä en osaa calixia pistokkeeseen laittaa, jos ei oo valoista tai valoa muuten mukana.

No tuota vanhaa en tarkoittanut. Oliko noissa isoissa sama pää merkistä riippumatta? Vai oliko ittellä kaikki sattumalta samaa merkkiä? Ei ainakaan tarvinnut ihmetellä sopiiko.

Paalimies

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Lainaus

No tuota vanhaa en tarkoittanut. Oliko noissa isoissa sama pää merkistä riippumatta? Vai oliko ittellä kaikki sattumalta samaa merkkiä? Ei ainakaan tarvinnut ihmetellä sopiiko.

Tätä kanssa miettinyt, aina sopi ja oli helpot laittaa. Ennen oli kaikki paremmin🤣🤣🤣

Toivo Tonta

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • karkki vai keppana?
Lainaus

Tätä kanssa miettinyt, aina sopi ja oli helpot laittaa. Ennen oli kaikki paremmin🤣🤣🤣
Tarkoitin kyllä ihan näitä pieniä pyöreitä, niistä alkupään versioita, taitavat olla pyöreitä. Aika konstikas on se vanha iso kun paikka on ahdas ja läpänkin jäänteet vielä kiusaa.
pessimisti ei pety!

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
juuu, ja kun niin isokin vielä niin herkkä vanhemmiten hajoamaan.    siinä oli mullakin syynä vaihtaa uusi fiudeen.