aika iso kokonen tuo puhelin. mihin työhousuin taskuun tuo menee ja pysyy mukana? itellä ainakin kesällä on pikkasen hankalaa saaha taskussa puhelin kulkemaan. aina kun nousee koneen penkiltä tuo pyrkii nousemaan kyytistä ja sit pitää muistaa että sen päälle ei voi istua, ilman kiroomista. puhelimelle mulla on nykyään vyötasku, mutta ei nopsaan saa pois kun puhmyyjä soittaa. melkein aina luurin lyövät korvaan.
Itse asiassa harvemmin pidän housujen taskussa paitsi kesällä T-paita-aikakaudella. Silloinkin jätän tavallisesti luurin johonkin sopivaan paikkaan jos työmaa pysyy hf:n kantaman sisällä.
Näin kylmään aikaan yleensä takin povitaskussa, pysyy lämpimänä eikä tipahda vaikka kumarteleekin. Pilkkihaalaripäivinä haalarin läpällisessä etutaskussa. Raivurin valjaiden kanssa on joku kompromissi..
Minusta tuo puhelin on mahtunut kaikkiin muihin taskuihin paitsi sellaisiin jotka on jaettu kapeaan työkalutaskuun ja vähän vähemmän kapeaan. Mä en käytä Snickers- tai Blåkläder-tyylisiä kamppeita enkä riipputaskumalleja joten niistä en tiedä. Mun hommissani ei tarvitse toimia kävelevänä työkaluvarastona.
Puheluihin vastaamista varten en luuriin koske, HF on keksitty.
Konehommissa jätän tykkänään koppiin, hf toimii vähintään noin 20 m säteellä täysin.